AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:34 #1 Skrevet torsdag kl 10:34 Ønsker å vite hva dere med fem dager hjemmekontor i uka jobber som, og hvor lenge dere hadde jobbet før dere kunne jobbe helt hjemmefra? Anonymkode: 78fe7...41d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:35 #2 Skrevet torsdag kl 10:35 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ønsker å vite hva dere med fem dager hjemmekontor i uka jobber som, og hvor lenge dere hadde jobbet før dere kunne jobbe helt hjemmefra? Anonymkode: 78fe7...41d Jeg hadde ikke jobbet for nåværende arbeidsgiver mer enn noen måneder. Jeg har vel å merke 25 års erfaring før den tid, i samme bransje. Måtte bare vise at jeg jobbet selvstendig og strukturert, så ble det hjemmekontormulighet så mye jeg ønsker. Anonymkode: f87a5...486 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:36 #3 Skrevet torsdag kl 10:36 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke jobbet for nåværende arbeidsgiver mer enn noen måneder. Jeg har vel å merke 25 års erfaring før den tid, i samme bransje. Måtte bare vise at jeg jobbet selvstendig og strukturert, så ble det hjemmekontormulighet så mye jeg ønsker. Anonymkode: f87a5...486 Jobber med IT-utvikling, fikk visst ikke med det. Anonymkode: f87a5...486 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:40 #4 Skrevet torsdag kl 10:40 Jobber med kundebehandling for et selskap som lager software. Guider kundene våre gjennom bruken av nevnte software. Har jobbet på fast hjemmekontor siden Mars 2020. Anonymkode: 96bce...423 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:12 #5 Skrevet torsdag kl 17:12 Sivil økonom, jobbet fast på hjemmekontor i 9 år. Jobbet i samme firma i mange år . Men det var først for 9 år siden vi tok i bruk mulighet for hjemmekontor for de som ønsker. Her får de hjemmekontor fra første stund om de ønsker. Noen av oss sitter fast hjemme, noen vil være fast på kontoret og noen velger en hybdrid løsning Anonymkode: 0f6da...c32 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:59 #6 Skrevet torsdag kl 17:59 Jobber med salg for en bedrift som ikke har kontor i området jeg jobber for dem Anonymkode: fb8ae...7f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå