AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:31 #21 Skrevet fredag kl 18:31 AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 20.26): Du tipser vel aldri når du spiser ute heller da.. Eller, du spiser sannsynligvis aldri ute for det er mat i kjøleskapet. Anonymkode: 166b2...aea Tipse i Norge??? Anonymkode: 14bfc...74e
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:06 #22 Skrevet fredag kl 20:06 Jeg pleier å gi en pose sjokolade som de kan ha på pauserommet før jul og sommer, gjerne før påske. Ja, de får lønn, men de gjør en solid innsats likevel. Synes ikke de får god nok lønn heller. Sjokoladen deles også med renholder, som jeg hilser på hver morgen og. For de som mener man ikke setter nok pris på alle. Setter stor pris på alle som gjør dagene i barnehagen fine for barna mine. Jeg har hatt barna i en annen barnehage før, og har sett at det kan være store variasjoner på hvordan man løser samme type jobb😅 Anonymkode: b773f...b70
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:25 #23 Skrevet lørdag kl 01:25 Fine ord på ett kort er det som varmer mest, men det er alltid hyggelig å vite at man blir satt pris på, også med en liten gave. Jeg har satt pris på alt, men det hender jo noen «bommer» litt ifht. å gi ting som absolutt ikke er min stil. Blir like glad uansett. Har oftest fått spiselig eller drikkendes, enten på fellesen eller hver og en. Noen ganger felles fra alle foreldre på avd. eller hele huset, noen ganger enkeltvis fra noen foreldre. Når jeg hadde barn i barnehage varierte det litt hva jeg gav, noen ganger en ting til hver enkelt, andre ganger felles kurv med diverse, som regel var det bruksvarer som godis, håndkrem, såpe, drikke osv. Anonymkode: cb060...4ca
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:43 #24 Skrevet lørdag kl 14:43 AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 10.51): Lurer på om det er innafor å gi et kort og en gave/oppmerksomhet til avdelingen barnet mitt går på? Vi fikk ikke noe interesse fra de andre foreldrene på dette, men vi synes avdelingens ansatte har vært helt fantastiske gjennom disse årene med vårt barn. Så ønsker derfor å skrive et hyggelig kort med god sommer, og samtidig gi dem en liten oppmerksomhet (f.eks fin konfekteske) de evt kan ha stående på pauserommet. Er dette innafor? ☺️ Må spørre her om noen vet da jeg ikke aner om de ansatte har lov til å ta imot «gave» fra foreldre med barn. Anonymkode: 8ab1b...9f0 Vi setter så utrolig pris på en liten oppmerksomhet fra foreldre! Bare et kort med noen fine ord er nok! Sjokolade på pauserommet er gull! Vi fikk kake av en mamma i forrige uke! Gjett om den ble satt pris på! Det er en hard og frustrerende jobb innimellom, og bare det å føle seg sett og bli satt pris på hjelper så utrolig på!❤️ Ikke noe vi forventer altså, det er helt greitt å ikke gi noe😅 Hilsen barnehagelærer Anonymkode: 07652...4f2
Anjatapinjata Skrevet lørdag kl 20:01 #25 Skrevet lørdag kl 20:01 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi setter så utrolig pris på en liten oppmerksomhet fra foreldre! Bare et kort med noen fine ord er nok! Sjokolade på pauserommet er gull! Vi fikk kake av en mamma i forrige uke! Gjett om den ble satt pris på! Det er en hard og frustrerende jobb innimellom, og bare det å føle seg sett og bli satt pris på hjelper så utrolig på!❤️ Ikke noe vi forventer altså, det er helt greitt å ikke gi noe😅 Hilsen barnehagelærer Anonymkode: 07652...4f2 Det blir en liten gave, og et personlig kort til hver av de ansatte på avdelingen🥰 så var det en mamma som ville bake. Synes det bare skulle mangle. Har vært så ufattelig glad i barnehagen og alle som jobber der. Kjenner det blir litt vemodig å skulle ta farvel om 3uker🥹 All ære til dere som jobber i barnehage🥰 Endret lørdag kl 20:01 av Anjatapinjata
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:16 #26 Skrevet søndag kl 12:16 Vi gjorde det samme. Datteren min sin avdeling og naboavdelingen ved siden av som de ofte er med, fikk hver sin gavepose med god eplemost, konfekt og sjokoladetrøfler. Og kort. Det virket som de satte veldig pris på det! Anonymkode: ed8dd...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå