Cid Skrevet 26. juni #41 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 23.6.2025 den 2.13): Bare Rune Rudberg med dildo i rumpa. Anonymkode: ea82f...fa9 Og klar for unge nummer 100+
AnonymBruker Skrevet 26. juni #42 Skrevet 26. juni Cid skrev (På 21.6.2025 den 20.46): De yngre kan alltids hjelpe og lære de eldre om det da, jeg har selv hjulpet bestemødrene mine med mobil ting og nyere teknologiske ting. Har dessverre forsøkt. Har du forsøkt å lære en 85-åring nye ting noen gang? Er som å lære en gammel bikkje og hoppe. Snakket med fattern om at de skulle legge ned og han ble faktisk lei seg. Han er heller ikke den eneste som ble det. Anonymkode: a55c6...1da 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #44 Skrevet 26. juni Så slutt på teksing av programmer og? Anonymkode: 96e6b...843
AnonymBruker Skrevet 26. juni #45 Skrevet 26. juni Dette må være Mandela-effekten, for jeg husker også vitterlig at Tekst-TV ble lagt ned for en del år siden. Anonymkode: ad480...3eb
AnonymBruker Skrevet 26. juni #46 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette må være Mandela-effekten, for jeg husker også vitterlig at Tekst-TV ble lagt ned for en del år siden. Anonymkode: ad480...3eb Tv2 la ned tekst-TV i 2017, så det er nok det dere husker. Anonymkode: 39d6a...526 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå