Gå til innhold

Tekst-TV legges ned for godt.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fighter83 skrev (1 minutt siden):

Datingapper har tatt over for tekst tv😅 Husker tiden med chatting via tekst-tv😅

Fikk man tilsendt dickpics via der med? 😅

AnonymBruker
Skrevet

De legger ned tekst-tv hvert tiende år

Anonymkode: 25132...06b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 10.12):

Jøss, jeg har et (tydeligvis) falskt minne av at tekst-TV ble lagt ned for ca 10-15 år siden.

Anonymkode: 8b615...362

Jeg også!! 

Skrevet
Cid skrev (15 minutter siden):

Hahaha🤣 på et vis. Man kunne lette ut nr sitt også kunne folk ta kontakt. 

Skrevet
Fighter83 skrev (10 minutter siden):

Hahaha🤣 på et vis. Man kunne lette ut nr sitt også kunne folk ta kontakt. 

Kan tenke meg at det ble lange setninger da :knegg: 

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 39d6a...526

• Nyttig 1
Skrevet

Før internettets storhetstid fulgte jeg med på overganger i Premier League på tekst tv. Clowns husker jeg siden het. Hver klubb i Premier League hadde sin egen linje hvor det kom oppdateringer/rykter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Min far på 85 som lever i digital utenforskap kommer til å savne dette. Eneste måten han raskt kan sjekke tipperesultater og nyheter. Livet blir dessverre litt mer trist for han sin del. 
Og det er nok mange flere eldre enn han som kommer til å savne teksttv. 

Anonymkode: a55c6...1da

Det er dessverre ingen andre her i tråden som skjønner det. Dagens egoistiske folk ser bare seg selv og sine behov. Tror de at internett og smart-telefon er en enkel sak for alle på 70-80 år?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke at tekst-TV eksisterte nå.

Anonymkode: f6354...b89

AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (13 minutter siden):

Det er dessverre ingen andre her i tråden som skjønner det. Dagens egoistiske folk ser bare seg selv og sine behov. Tror de at internett og smart-telefon er en enkel sak for alle på 70-80 år?

Det er mange som skjønner det, men akkurat som med fasttelefon så kan vi ikke fortsette å holde det gående bare fordi noen kommer til å savne det og ikke mestrer andre artefakter. 

Anonymkode: 38260...a86

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Visste ikke at tekst-TV eksisterte nå.

Anonymkode: f6354...b89

Samme :P trudde det ble lagt ned for flere år siden. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Nowayback skrev (3 timer siden):

De yngre kan alltids hjelpe og lære de eldre om det da, jeg har selv hjulpet bestemødrene mine med mobil ting og nyere teknologiske ting.

Endret av Cid
  • Liker 1
Skrevet
Million skrev (21 timer siden):

Er litt nysgjerrig på hva du føler du mister og blir trist over? Er det noe innhold på tekst-tv du ikke finner på internett i dag? Nyheter, chattefunksjoner osv?

Spør ikke for å være nesevis, altså, jeg lurer :) 

Jeg "mister" og vil savne en vane jeg har hatt i mange mange år, liker tekst-tv ganske godt jeg.

• Liker 1
Skrevet
Equinox skrev (36 minutter siden):

Jeg "mister" og vil savne en vane jeg har hatt i mange mange år, liker tekst-tv ganske godt jeg.

Du ser fortsatt på lineær tv fast?

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (På 21.6.2025 den 8.07):

Bare Rune Rudberg med dildo i rumpa.

Anonymkode: ea82f...fa9

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Jeg traff min første eks på et chatte program på tekst tv 😄 Så det kan brukes til litt forskjellig tydeligvis 😄 

Ellers har jeg ikke brukt tekst tv på et par år. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg traff min første eks på et chatte program på tekst tv 😄 Så det kan brukes til litt forskjellig tydeligvis 😄 

• Liker 1
Skrevet

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (På 22.6.2025 den 2.51):

Du ser fortsatt på lineær tv fast?

En god del mindre enn før, men tar opp en del på dekoderen.

• Liker 1
Skrevet

Husker vi pleide å sjekke dagens TV-program og fotballtabeller på tekst-TV i min ungdom! 😄 

Jeg har et veldig klart minne fra den triste augustdagen i 1997 da prinsesse Diana døde - jeg sto opp om morgenen, kom ned i stua og der satt mamma og noen av søsknene mine, helt i sjokk, og da de fortalte hva som hadde skjedd trodde jeg ikke på dem. Da slo de på tekst-TV, der det sto med store bokstaver "Prinsesse Diana er død"! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...