AnonymBruker Skrevet 19. juni #1 Skrevet 19. juni https://www.vg.no/nyheter/i/B0LKav/nrk-slutt-for-tekst-tv En trist dag? Flere her som har brukt tekst-TV? Husker jeg den gangen jeg sjekket tekst-tv hver eneste dag.. Anonymkode: 2ed82...1a9 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #2 Skrevet 19. juni Jøss, jeg har et (tydeligvis) falskt minne av at tekst-TV ble lagt ned for ca 10-15 år siden. Anonymkode: 8b615...362 18 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni Verden og tiden går fremover. Er jo leit for de eldre som brukte tekst tv mye. Jeg har ikke brukt tekst tv på sikkert 20år. Men husker det var mye moro der før. Været, vitser, nyheter, kontakt annonsene var så gøy å lese. Alle annonsene der. For å ikke glemme chatten! Det var tider det. Mitt første møte med diskusjoner. Forløperen min til kg 😉 Anonymkode: eed5e...93f 12
AnonymBruker Skrevet 19. juni #4 Skrevet 19. juni Det må være minst 15 år siden jeg sjekket tekst-tv. Men en gang i tiden var det jo en daglig rutine, mamma sjekket nyhetene på tekst-tv hver morgen (mens hun røkte inne…), og jeg sjekket barnesidene hver dag etter skolen. Men er vel ingen som bruker det i dag.. Anonymkode: 606fa...1d2 2 1
Abra Skrevet 19. juni #5 Skrevet 19. juni Sist jeg så på tekst tv var på bilderør-TVen hos gamlingene. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #6 Skrevet 19. juni Det var vel egentlig på tide. Tekst-tv hører hjemme på et museum. Anonymkode: 61911...530 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #7 Skrevet 19. juni Ikke noe jeg bruker, men trist for min eldre far.. Anonymkode: 06a27...e87 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni #8 Skrevet 19. juni En epoke er over, går bra for min del. Mine sterkeste minner er galskapen på chat på tekst-tv! Bedre å chatte gratis på internett altså. Anonymkode: 7e47b...39d 1
pennyless Skrevet 19. juni #9 Skrevet 19. juni Neei! Kjedelig, bruker det for å sjekke været. Og stille klokka riktig. 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #10 Skrevet 19. juni Jeg var sikker på at tekst-tv ble avsluttet for mange mange år siden. Anonymkode: 930cc...2be 8
Anonym11223344 Skrevet 19. juni #11 Skrevet 19. juni Jeg liker at man kan lese nyheter uten bilder av åndssvake politikere. 3 1
Million Skrevet 19. juni #12 Skrevet 19. juni Jeg ante ikke at det eksisterte lenger engang. Har aldri vært noen storbruker av det, men husker eksmannen min sjekket tekst-tv nyheter i begynnelsen av forholdet vårt en stund. Slutten av nittitallet og litt fremover. Trodde virkelig det var nedlagt for lenge siden. Man har jo internett på mobilen eller datamaskiner hjemme, trenger ikke tv for å lese/få vite det som står der. 1 1
RaggyReggie Skrevet 19. juni #13 Skrevet 19. juni NRK sluttar med teksttv, men startar med tiktok. Tilfeldig? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #14 Skrevet 20. juni Må være over 20 år siden jeg brukte text tv Anonymkode: 00534...b37 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #15 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 10.37): En epoke er over, går bra for min del. Mine sterkeste minner er galskapen på chat på tekst-tv! Bedre å chatte gratis på internett altså. Anonymkode: 7e47b...39d Haha husker jeg også "Du hørtes sexy ut, papne?" 😂 Anonymkode: 5cbe2...135 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #16 Skrevet 20. juni Brukte barnesidene og dagens vits 🤣 de hadde også en chat tjeneste der man ringte inn med hustlf og brukte nr for å taste 😅 så kom meldingen opp på skjermen men ikke brukt siden 90-tallet altså Anonymkode: 40f7b...7bc 1 1 1
Equinox Skrevet 21. juni #17 Skrevet 21. juni Bruker Tekst-Tv hver dag, blir trist når det forsvinner ☹️ 2 1
Million Skrevet 21. juni #18 Skrevet 21. juni Equinox skrev (52 minutter siden): Bruker Tekst-Tv hver dag, blir trist når det forsvinner ☹️ Er litt nysgjerrig på hva du føler du mister og blir trist over? Er det noe innhold på tekst-tv du ikke finner på internett i dag? Nyheter, chattefunksjoner osv? Spør ikke for å være nesevis, altså, jeg lurer 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #19 Skrevet 21. juni Min far på 85 som lever i digital utenforskap kommer til å savne dette. Eneste måten han raskt kan sjekke tipperesultater og nyheter. Livet blir dessverre litt mer trist for han sin del. Og det er nok mange flere eldre enn han som kommer til å savne teksttv. Anonymkode: a55c6...1da 1 2
Fighter83 Skrevet 21. juni #20 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 10.07): https://www.vg.no/nyheter/i/B0LKav/nrk-slutt-for-tekst-tv En trist dag? Flere her som har brukt tekst-TV? Husker jeg den gangen jeg sjekket tekst-tv hver eneste dag.. Anonymkode: 2ed82...1a9 Datingapper har tatt over for tekst tv😅 Husker tiden med chatting via tekst-tv😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå