MariaIsabel Skrevet 19. juni #41 Skrevet 19. juni (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): vil være sunn. Anonymkode: 20029...957 Så slutt med vegetar-tullet, og ihvertfall slutt å presse det på andre. Endret 19. juni av MariaIsabel 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni #42 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): For det første når jeg lager god mat, syns jeg det er frekt av gjester å klage over kjøttmangel. Og blir vanskelig om jeg skal bli kjæreste og eventuelt samboer med noen som tenker sånn, fordi jeg vil spise det jeg spiser. Anonymkode: 20029...957 Og han vil spise det han spiser. Er nok best om du finner deg en annen vegetarianer, er jo noen menn der ute som er det Anonymkode: 41669...fa7 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #43 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Både min mann og min sønn på 16 blir gode og mette av vegetarmat, så det er bare tull at man ikke blir mett av det. Sønnen min trener blant annet styrke fire-fem dager i uka, og har null problem med å bygge muskler på vegetarkost. Anonymkode: 17b68...906 🤣 Anonymkode: 8f1f7...efe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå