Suttrekoppen Skrevet 19. juni #1 Skrevet 19. juni Vi kan alle være enige i at tid og energi har man ikke nok av så hvorfor skal man kaste det bort på uoppnåelige mennesker? Jeg har ofte stusset på hvorfor folk fortsetter å jakte på noen som overhode ikke viser interesse bare for å klage å sutre om det i ettertid. Så her kommer ett kjapt lite lynkurs som kan spare deg for mye hodebry. Har du ofte hørt "crushet" ditt si nei jeg har ikke tid når du spør om en date eller noe? Og det skjer ofte, nesten hver gang du spør? Da er personen ikke interessert i deg og det er bare å gå videre. Uansett hvor travel og viktig man tror man er så har man alltids tid å sette av til noen man er interessert i! Om det så bare er snakk om en liten time eller to. Er man interessert i noen så går man lengder man egentlig ikke ville gått for andre! Er barn ett problem så går det an å finne barnevakt, er barnevakt ett problem så går det an å invitere bort for ett par timer etter barna har lagt seg. "-Skal vi ta en kaffe på Fredag? -Beklager, jeg har andre planer da. -Ok, hva med å gå ut og spise på Tirsdag da? -Det passer heller ikke. -Nei vel, når passer det for deg da? -Vet ikke." Om en samtale går som det her så er det bare å gå videre! Personen er ikke interessert, hadde personen vert interessert så hadde de svart "Nei det passer ikke da men hva med Torsdag?". Jeg kan ikke få poengtere dette nok, slutt å kast bort dyrebar tid og energi på uinteresserte mennesker! Det er bare dere selv dere lurer. På tide å våkne folkens! 4 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni #2 Skrevet 19. juni hvem retter du dette innlegget mot? Hvem er det som ikke har forstått det? Anonymkode: b6e04...a0e 3
Q2012 Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni Sånn er det med alle sosiale kontakter, ikke bare med dating, men også med venner og familie. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 10.01): hvem retter du dette innlegget mot? Hvem er det som ikke har forstått det? Anonymkode: b6e04...a0e Definitivt et eller et par damer som starter tråd på tråd i dette forumet Anonymkode: 6ece3...253 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Skrevet 20. juni Q2012 skrev (På 19.6.2025 den 11.22): Sånn er det med alle sosiale kontakter, ikke bare med dating, men også med venner og familie. Tja skulle jeg fulgt de rådene hadde jeg blitt rimelig ensom. Sjelden andre tar initiativ til å gjøre noe, og ganske ofte når jeg spør er de opptatte. Anonymkode: f00e7...9f3
GrønnNellik68 Skrevet 21. juni #6 Skrevet 21. juni Q2012 skrev (På 19.6.2025 den 11.22): Sånn er det med alle sosiale kontakter, ikke bare med dating, men også med venner og familie. Der jeg enig.. kutter ut familie og venner som har sånn oppførsel at de aldri har tid når du spør. Ingen vits å bruke tid på. Da må man heller finne på noe hyggelig for seg selv.
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni Suttrekoppen skrev (På 19.6.2025 den 9.58): Vi kan alle være enige i at tid og energi har man ikke nok av så hvorfor skal man kaste det bort på uoppnåelige mennesker? Jeg har ofte stusset på hvorfor folk fortsetter å jakte på noen som overhode ikke viser interesse bare for å klage å sutre om det i ettertid. Så her kommer ett kjapt lite lynkurs som kan spare deg for mye hodebry. Har du ofte hørt "crushet" ditt si nei jeg har ikke tid når du spør om en date eller noe? Og det skjer ofte, nesten hver gang du spør? Da er personen ikke interessert i deg og det er bare å gå videre. Uansett hvor travel og viktig man tror man er så har man alltids tid å sette av til noen man er interessert i! Om det så bare er snakk om en liten time eller to. Er man interessert i noen så går man lengder man egentlig ikke ville gått for andre! Er barn ett problem så går det an å finne barnevakt, er barnevakt ett problem så går det an å invitere bort for ett par timer etter barna har lagt seg. "-Skal vi ta en kaffe på Fredag? -Beklager, jeg har andre planer da. -Ok, hva med å gå ut og spise på Tirsdag da? -Det passer heller ikke. -Nei vel, når passer det for deg da? -Vet ikke." Om en samtale går som det her så er det bare å gå videre! Personen er ikke interessert, hadde personen vert interessert så hadde de svart "Nei det passer ikke da men hva med Torsdag?". Jeg kan ikke få poengtere dette nok, slutt å kast bort dyrebar tid og energi på uinteresserte mennesker! Det er bare dere selv dere lurer. På tide å våkne folkens! Lurer litt på om det er du som svarer på alle meldingene mine på Tinder. De står i svart uthevet skrift og handler om å ikke ha tid. 😔 Anonymkode: 6ac49...f26
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni Suttrekoppen skrev (På 19.6.2025 den 9.58): Vi kan alle være enige i at tid og energi har man ikke nok av så hvorfor skal man kaste det bort på uoppnåelige mennesker? Jeg har ofte stusset på hvorfor folk fortsetter å jakte på noen som overhode ikke viser interesse bare for å klage å sutre om det i ettertid. Så her kommer ett kjapt lite lynkurs som kan spare deg for mye hodebry. Har du ofte hørt "crushet" ditt si nei jeg har ikke tid når du spør om en date eller noe? Og det skjer ofte, nesten hver gang du spør? Da er personen ikke interessert i deg og det er bare å gå videre. Uansett hvor travel og viktig man tror man er så har man alltids tid å sette av til noen man er interessert i! Om det så bare er snakk om en liten time eller to. Er man interessert i noen så går man lengder man egentlig ikke ville gått for andre! Er barn ett problem så går det an å finne barnevakt, er barnevakt ett problem så går det an å invitere bort for ett par timer etter barna har lagt seg. "-Skal vi ta en kaffe på Fredag? -Beklager, jeg har andre planer da. -Ok, hva med å gå ut og spise på Tirsdag da? -Det passer heller ikke. -Nei vel, når passer det for deg da? -Vet ikke." Om en samtale går som det her så er det bare å gå videre! Personen er ikke interessert, hadde personen vert interessert så hadde de svart "Nei det passer ikke da men hva med Torsdag?". Jeg kan ikke få poengtere dette nok, slutt å kast bort dyrebar tid og energi på uinteresserte mennesker! Det er bare dere selv dere lurer. På tide å våkne folkens! Forsåvidt en ting. Men min mann er ikke en fyr som var min type. Han ga seg ikke, men han var høflig. Pressa seg kan bittelitt på, men ikke for mye. Bare stilte opp og fikset ting for meg etc. Så jeg ga etter og ble med på date. Da hadde han prøvd i 6 mnd. Vi er godt gift og har voksne barn i dag. Ikke altid at den du tenker ikke er noe for deg, faktisk er det one for deg. Kjærlighet er ikke noe du finner på 5 minuttter heller. Har ikke helt tro på at man finner kjærligheten mer effektivt og bedre ved kjapt sveipe til høyre og venstre heller. Mange ender i dag opp evig single. Kjærlighet må få plass og rom for å gro. Det er nok ytterst få som finner Kjærlighet ved første blikk og et sveip. Det finnes eksempel på det også. Men tenker det ikke gjelder mange. Alt dette tullet mrd eksklusiv og ikke, tror jeg iallefall ikke gir stor og sterk kjærlighet, det vil altid lighe der som en usikkerhet og med ett bein ute av forholdet. Så mitt råd er nok heller, vær eksklusiv med en gang du har litt håp og tro, og bruk litt tid på flørting og da mener jeg ikke å vise frem penis og mase om hvilke sex stillinger etc. Det kommer naturlig av seg selv senere. Og bruk litt lang tid. Vis at du er litt seriøst ment, og ikke at du er en av mange jeg bare tar. Alle hater å være et alternativ Anonymkode: 22dcc...aa9
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 10.01): hvem retter du dette innlegget mot? Hvem er det som ikke har forstått det? Anonymkode: b6e04...a0e Mange kg-inceler som ikke har forståt dette, og som maser videre om at kvinner må "gi dem en sjanse" selv om de ikke er interessert. Og aller helst "senke krava". Anonymkode: aeafa...c23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå