AnonymBruker Skrevet 19. juni #1 Skrevet 19. juni Jeg har hatt fitbit charge 5 i et par år nå. Kjøpte en ny (brukt) charge 5, fordi min ble ødelagt. Denne nye (brukte) sender meg en haug med e post varslinger. Jeg har under "innstillinger" under "epost" skrudd av alle punkter , og har gått gjennom alle innstillinger, skrudd av alt som kan være relevant. Likevel får jeg haugevis med e post varsler ( gmail). Er det noen som vet hvordan jeg kan skru de av? Anonymkode: 8b169...440
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 8.58): Jeg har hatt fitbit charge 5 i et par år nå. Kjøpte en ny (brukt) charge 5, fordi min ble ødelagt. Denne nye (brukte) sender meg en haug med e post varslinger. Jeg har under "innstillinger" under "epost" skrudd av alle punkter , og har gått gjennom alle innstillinger, skrudd av alt som kan være relevant. Likevel får jeg haugevis med e post varsler ( gmail). Er det noen som vet hvordan jeg kan skru de av? Anonymkode: 8b169...440 Har du eksempler på hvilke type eposter fra fitbit du får? Har du logget deg inn på fitbit.com og sjekket over innstillingene der og? Anonymkode: 3fd56...ab6
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 9.21): Har du eksempler på hvilke type eposter fra fitbit du får? Har du logget deg inn på fitbit.com og sjekket over innstillingene der og? Anonymkode: 3fd56...ab6 Jeg får alle eposter fra Gmail. Mye søppelpost, så fitbiten dirrer i et sett. Rådene jeg finner hos fitbit, er å skru av epost notifications. Noe jeg allerede har gjort for det jeg finner under innstillinger. Finner ingen sted der man kan skru av alle e post notifications. Anonymkode: 8b169...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå