AnonymBruker Skrevet 19. juni #41 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette må være dagens! Som om dette over hodet kan sammenlignes! Som om dildo-bytte er en problemstilling det er normalt å komme opp i for kvinner flest. Og som om fravær av dildo-bytte vil få noen som helst konsekvenser for noen som helst mennesker. Jeg sitter igjen som et spørsmålstegn etter denne elleville problemstillingen. Hvor tar de det fra??? Anonymkode: 53b9b...ec4 Begge deler blir jo et "brukt-marked"? Man kan gladelig bruke forskjellige pikker etter hverandre oppi musa som gjerne har pult flere forskjellige damer i forveien, men hvis en plastikk-pikk har vert borti ei annen mus.... Gud forby. Hva blir forskjellen? Anonymkode: 9e9f5...00f
AnonymBruker Skrevet 19. juni #42 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kunne godt tenkt meg det. Ville vere nr.2 og kjøre den i den sødvåte musa uten kndom. Anonymkode: 200ca...461 Sitter du og runker mens du skriver? Anonymkode: b36d5...2e8 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #43 Skrevet 19. juni Kunne og kunne fru blom, må man så må man. Hva er det en mann ikke gjør for fellesskapet. Anonymkode: f057e...abc 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #44 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): men hvis en plastikk-pikk har vert borti ei annen mus.... Av nysgjerrighet - når ser du for deg at kvinner kommer opp i en situasjon der de blir nødt til å dele dildo med en annen kvinne? Anonymkode: 53b9b...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #45 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Av nysgjerrighet - når ser du for deg at kvinner kommer opp i en situasjon der de blir nødt til å dele dildo med en annen kvinne? Anonymkode: 53b9b...ec4 Kunne jo vert en ting å selge brukt på finn for eksempel? Men nei, det markedet virker ikke å være der, æsj og fy mens et marked med rundbrenner-pikker er "spot on". (de har vert "der" de også vet du ). Anonymkode: 9e9f5...00f
AnonymBruker Skrevet 19. juni #46 Skrevet 19. juni Ville ikke hatt sex med en sånn kvinne uansett. Anonymkode: 7b044...5ed 2
Even Tuell Skrevet 19. juni #47 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette må være dagens! Som om dette over hodet kan sammenlignes! Som om dildo-bytte er en problemstilling det er normalt å komme opp i for kvinner flest. Og som om fravær av dildo-bytte vil få noen som helst konsekvenser for noen som helst mennesker. Jeg sitter igjen som et spørsmålstegn etter denne elleville problemstillingen. Hvor tar de det fra??? Anonymkode: 53b9b...ec4 Hvorfor skulle det være så anerledes? Premisset for spørsmålet var mange menns relativt hysteriske frykt for å få en annen manns sæd på seg. Den motsatte problemstillingen er en kvinne får en annen kvinnes fittesafter på seg. Om det er en dildo eller pikk er ikke det vesentlige. Synes sammenligningen var spot on ... Skriver ikke det for å henge ut noen, men ser mer på dette som enda en ting kjønnene er mer like enn de kanskje er vanlig å tro. Skulle nesten tro at både kvinner og menn er samme art fra samme planet liksom 😉 1
Even Tuell Skrevet 19. juni #48 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jamfør en tråd om hvorvidt kvinner kunne tenkt seg å ha sex med flere menn samtidig, eller etter hverandre. Hvordan er det med deg som mann, kunne du ha tenkt deg å tatt en kvinne rett etter en annen mann hadde vært i henne og hva om han hadde kommet i henne før deg? Hadde det vært anneledes hvis du kom i henne først? Med eller uten din partner? Anonymkode: 98273...324 Ja, det hadde jeg glatt (pun intended) kunne gjøre. Om vi først var kommet i den settingen om jeg, henne og en annen mann var nakne og hadde sex, så ville alt sikkert vært veldig tennende. Om hun hadde pult han andre før meg ville jeg blitt mer kåt av settingen og hadde mer enn gjerne pult henne når det ble min tur. I tillegg, settingen innebærer jo at hun er såpass kåt fremdeles at hun vil ha mer. En kvinne er jo ikke mer sexy enn når hun ber om mer sex, ber om å bli pult enda mer. Er såpass voksen at litt sæd ikke bryr meg... sæd er verken farlig, giftig eller noe sånt. Om noe blir hun bare enda våtere og glattere. Å kjenne pikken gli inn i en plask våt og glatt fitte er magisk. Det har hendt vi har gått rett over fra runde 1 til runde 2, uten at hun har gått ut av senga eller gjort noe. Fitta hennes har vært "full" av sæd og det har bare vært topp. Så rent fysisk ville sikkert vært akkurat det samme (og det har vært bra), men med litt ekstra kink av at det er sæd fra annen mann også der. Kunne jo blitt tidenes cream pie når flere bidrar 😛 3 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #49 Skrevet 19. juni Even Tuell skrev (7 minutter siden): Ja, det hadde jeg glatt (pun intended) kunne gjøre. Om vi først var kommet i den settingen om jeg, henne og en annen mann var nakne og hadde sex, så ville alt sikkert vært veldig tennende. Om hun hadde pult han andre før meg ville jeg blitt mer kåt av settingen og hadde mer enn gjerne pult henne når det ble min tur. I tillegg, settingen innebærer jo at hun er såpass kåt fremdeles at hun vil ha mer. En kvinne er jo ikke mer sexy enn når hun ber om mer sex, ber om å bli pult enda mer. Er såpass voksen at litt sæd ikke bryr meg... sæd er verken farlig, giftig eller noe sånt. Om noe blir hun bare enda våtere og glattere. Å kjenne pikken gli inn i en plask våt og glatt fitte er magisk. Det har hendt vi har gått rett over fra runde 1 til runde 2, uten at hun har gått ut av senga eller gjort noe. Fitta hennes har vært "full" av sæd og det har bare vært topp. Så rent fysisk ville sikkert vært akkurat det samme (og det har vært bra), men med litt ekstra kink av at det er sæd fra annen mann også der. Kunne jo blitt tidenes cream pie når flere bidrar 😛 Dette ble jeg kåt av å lese...Hot stuff 🔥 Anonymkode: 156b0...5e0 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #50 Skrevet 19. juni Shit, så mange usikre menn som har svart her. Trist å lese. Anonymkode: 35d19...ee0 2 1
Blindfold69 Skrevet 19. juni #51 Skrevet 19. juni Ja takk , men mye pga av at dama tenner på det, om man er flere-gjør det som tenner lyset i øya på partnere🔥 Mitt kåteste øyeblikk, når en annen mann knulla dama mi, tømte seg godt, rulla seg av så den cum-fylte fitta åpenbarte seg, jeg slurpa i meg en munnfull cum og tungekyssa henne mens jeg kjørte pikken i sloppy pussy, tok noen sekunder før jeg spruta fra fitta og langt opp mot ansiktet….. digg og hun var rimelig fornøyd 🔥 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #53 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kunne jo vert en ting å selge brukt på finn for eksempel? Men nei, det markedet virker ikke å være der, æsj og fy mens et marked med rundbrenner-pikker er "spot on". (de har vert "der" de også vet du ). Anonymkode: 9e9f5...00f Høres ut som om du konstruerer et problem som ikke eksisterer, for å få fram et poeng som heller ikke eksisterer. Anonymkode: 53b9b...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #54 Skrevet 20. juni Even Tuell skrev (8 timer siden): Hvorfor skulle det være så anerledes? Premisset for spørsmålet var mange menns relativt hysteriske frykt for å få en annen manns sæd på seg. Den motsatte problemstillingen er en kvinne får en annen kvinnes fittesafter på seg. Om det er en dildo eller pikk er ikke det vesentlige. Synes sammenligningen var spot on ... Skriver ikke det for å henge ut noen, men ser mer på dette som enda en ting kjønnene er mer like enn de kanskje er vanlig å tro. Skulle nesten tro at både kvinner og menn er samme art fra samme planet liksom 😉 Premisset her er at kvinner gjerne lar flere menn få utløsning i seg, men de samme kvinnene vil ikke dele vibrator med andre kvinner. Vet ikke om «spot on» passer særlig godt her, da andelen kvinner som vil ha ubeskyttet sex med flere menn er veldig lav. Vi snakker om promiller her. Dessuten, når kommer kvinner i en situasjon der det er naturlig å dele dildo (men vegrer seg fordi det er uhygienisk)? Hvor mange kvinner gjelder dette og hvordan vet denne debattanten at de kvinnene dette gjelder IKKE vil dele??? Jeg kan selv si at jeg har vært i situasjoner der både kvinner har mottatt flere menn og delt dildoer/vibratorer villig vekk. Uten at dette på noen som helst måte er representativt for kvinner flest. Dette gjelder en marginal gruppe kvinner (og menn), da det store flertallet VERKEN slipper flere menn til ELLER deler dildoer. Så her er vi i avdelingen «poenget som forsvant», gjort av mann hvis egentlige agenda er å misbillige kvinner som har flere sexpartnere i senga. Anonymkode: 53b9b...ec4 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #55 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Shit, så mange usikre menn som har svart her. Trist å lese. Anonymkode: 35d19...ee0 Ikke mye usikkert her. Er gift med en kvinne i dag hvor dessverre dette ikke er aktuelt. Altså ikke meg det står på. Hadde en periode i langt yngre dager med trekant i nesten ett år i strekk. En av mine første lengre forhold faktisk. Ganske ung jente, 19, og jeg og en kompis var 25/26. Hun var med på det, og også aksepterte at jeg inviterte en kompis med dødssvær pikk. Spesielt tykkelse. Vi gjorde dette flere ganger. Og nei, dette var ikke en tvang på dama mi. Hun syntes mer og mer om det. Hun var i starten heller redd for at jeg selv angret på forslaget. Hun hadde en rar beskrivelse på hvordan dette opplevdes for henne. Godt/vondt på en gang, derfor opphissende Bare jeg tenker på det idag så blir jeg horny. Spesielt at dama mi syntes det ble enda mer opphissende nesten for hver gang, og at hun kjentes skikkelig pult og vid ut nå jeg entret henne etter at denne tjukkasen til kompisen hadde vært der en stund. Vi byttet da flere ganger på én runde, kanskje bare et par minutter på kompisen og hvor jeg deretter overtok. Helst så fort jeg kunne slik at musa ikke var begynt å trekke seg for mye sammen igjen. Anonymkode: d7ec0...a93 1
Stillalive Skrevet 20. juni #56 Skrevet 20. juni Macro skrev (17 timer siden): Man er ikke "hysterisk livredd" bare for at man ikke tenner på noe. Skjønner ikke denne trangen til å latterliggjøre og håne folk med andre meninger på seksualforumet. Min mann sier han ikke klarer helt å ta stilling til spørsmålet. Vi er i 100% monogamt forhold, men jevnt over er han ikke intressert i damer som ligger med andre menn uansett. For han hører romantikk og seksualitet sammen. Det er ikke det jeg mener, jeg latterliggjør ingens seksualitet, og det er forståelig at noen ikke finner det tennende at det er en tredjeperson tilstede om det er seg en mann eller kvinne. Det jeg reagerer på er det enorme behovet for å virkelig stadfeste hvor maskulin man er med å poengtere med caps lock, æsj, ekkelt osv slik man VIRKELIG skal skjønne at akkurat JEG er ikke en sånn guttegutt nei. Disse "æsj, ekkelt, caps lock og 🤮" er jo forøvrig en gjenganger fra de som kommenterer noe som er i mot deres egne preferanser. 3 1
Erfarenmann Skrevet 20. juni #57 Skrevet 20. juni Village skrev (19 timer siden): "En god penis er designet slik at den fjerner andre menns sæd fra en kvinnes kjønnsorgan." https://www.nettavisen.no/perfekt-penis-fjerner-andres-sad/s/12-95-123568 Hvis penis er designet for å fjerne andre menns sæd så fremstår det som naturlig å være nummer 2, eller 3, eller 4. Fra naturens side - i dyreverdenen - er det mer vanlig å slåss først og den som vinner får pare seg. Taperen må finne seg noen andre, eller eventuelt ikke pare seg i det hele tatt. Survival of the fittest, og alt det der. Hvis denne teorien om mannens penis er riktig så har naturen gjort et unntak fra regelen om "den sterkestes rett". Da er det jo han som gjemte seg i skapet til de andre var ferdige som, bokstavelig talt, får siste stikk 😆✌️ 1
Erfarenmann Skrevet 20. juni #58 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Finner jeg ei jomfru skal jeg gifte meg med hun på flekken. Bare potensielt et lite hinder for denne planen og det er at hun ikke vil gifte seg med deg. Meget usannsynlig altså, men greit å være klar over at det KAN skje. Hvis du retter opp til "skal jeg gifte meg med henne på flekken", så er det kanskje ikke mer som skal til. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #59 Skrevet 20. juni Å piske en annen manns krem Anonymkode: f1fab...300 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #60 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 9.10): Jeg svarer for min mann, men har lagt frem overskrift og HI for han... : Yes!! To all 😏 Vi har hatt trekant noen ganger, hvor mennene har byttet på å være inni meg. Og mannen min elsker hvordan jeg føles etter noen andre. Varm og glatt og utvidet 😇 Vi praktiserer ikke sæd i vagina, så akkurat det har vi ikke fått prøvd, men tanken tenner også veldig! Veldig godt glidemiddel 😉 Men jeg har klint med mannen min etter å ha hatt annen manns sæd i munnen og gnidd det inn over puppene mine 😈 Sånn, starten på en runketråd (selv om alt er sant altså), eller en skrekkhistorier for mennene som ikke liker slikt. Håper det ikke avtenner dere for lenge 😜 Anonymkode: 312ec...a4d Enig her🤩. Blir man ikke kåt av settingen med trekant og glemmer litt bort sæd fra den andre osv så er ikke trekant noe for deg... Greit nok og ikke stampe i spruten til den andre, men samme hull og bytte på osv kan man ikke se på som ekkelt ☺️ Anonymkode: 26dd7...bff 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå