AnonymBruker Skrevet 19. juni #41 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De kan ikke gå inn på kontoer og trekke penger. Vi må få et kontonummer og betale tilbake de 5 ekstra utbetalingene. Anonymkode: a21fd...93a DnB sin feil, så de kan rette opp uten at du gjør noe. Står at de er i full gang 🙂 Anonymkode: c362f...695 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #42 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De kan ikke gå inn på kontoer og trekke penger. Vi må få et kontonummer og betale tilbake de 5 ekstra utbetalingene. Anonymkode: a21fd...93a DnB kan gå inn på kundenes konto å trekke pengene som er blitt feil utbetalt. Anonymkode: ba98c...cc1 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #43 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De kan ikke gå inn på kontoer og trekke penger. Vi må få et kontonummer og betale tilbake de 5 ekstra utbetalingene. Anonymkode: a21fd...93a Så nå det var DNB. Da retter de det opp raskt ja. Anonymkode: a21fd...93a
AnonymBruker Skrevet 19. juni #44 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): DnB kan gå inn på kundenes konto å trekke pengene som er blitt feil utbetalt. Anonymkode: ba98c...cc1 Ikke NAV. Så nå at det var DNB som hadde gjort feil. Anonymkode: a21fd...93a
Blått Skrevet 19. juni #45 Skrevet 19. juni (endret) Nå var mine penger på konto. Riktig beløp 🥰 Endret 19. juni av Blått 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni #46 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De har til i morgen å betale ut. Anonymkode: ba98c...cc1 Hos oss så betales det alltid ut 19, er det som står inne på vår personlige nav side og. Uansett nå er de på plass. Anonymkode: 88c73...e4f 1
Perine Skrevet 19. juni #47 Skrevet 19. juni (endret) Ja, det var jo morsomt å se så store summer på min konto, men iflg. nrk-nyhetene så skyldes det en teknisk svikt hos DNB 🤣 Endret 19. juni av Perine
AnonymBruker Skrevet 19. juni #48 Skrevet 19. juni Det var kortvarig magi- pengene er allerede borte hos meg igjen. Anonymkode: 7faa3...ac8
AnonymBruker Skrevet 19. juni #49 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var kortvarig magi- pengene er allerede borte hos meg igjen. Anonymkode: 7faa3...ac8 Hos meg også. Det skal ca 850 kr til inn som er etterbetaling fra mai, men de kommer nok etterhvert som de har fått ryddet opp i alt. Anonymkode: 5412c...a8a 1
Brunhilde Skrevet 19. juni #50 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har heller ikke fått min utbetaling, men forhåpentligvis er pengene på konto i løpet av kort tid. Reiser på ferie i morgen tidlig, så er helt avhengig av at det ordnes i løpet av dagen😬 Men det ville vært litt stas å se såpass høye beløp på konto selv om pengene måtte tilbakebetales😅 Anonymkode: 43e1b...2d0 Pengene kommer jo inn på konto om du er på ferie eller ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #51 Skrevet 19. juni Hva om mange av de som har fått utbetalt for mye allerede har overført pengene til andre konti, hva kan banken gjøre da? Det var tross alt DnBs feil. Hva kan banken rettslig gjøre om de ikke betaler tilbake beløpene? Anonymkode: 7ea81...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #52 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva om mange av de som har fått utbetalt for mye allerede har overført pengene til andre konti, hva kan banken gjøre da? Det var tross alt DnBs feil. Hva kan banken rettslig gjøre om de ikke betaler tilbake beløpene? Anonymkode: 7ea81...aa3 De har ikke mottatt pengene "i god tro". Ingen grunn til å ikke forstå at det var gjort en feil. Anonymkode: c362f...695 7 5
Blått Skrevet 19. juni #53 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hos meg også. Det skal ca 850 kr til inn som er etterbetaling fra mai, men de kommer nok etterhvert som de har fått ryddet opp i alt. Anonymkode: 5412c...a8a Sikker på at de ikke er med i det som du har fått utbetalt? Min etterbetaling var med i summen som jeg fikk 🥰 2
Blått Skrevet 19. juni #54 Skrevet 19. juni (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva om mange av de som har fått utbetalt for mye allerede har overført pengene til andre konti, hva kan banken gjøre da? Det var tross alt DnBs feil. Hva kan banken rettslig gjøre om de ikke betaler tilbake beløpene? Anonymkode: 7ea81...aa3 De kommer til å bli krevd tilbake, og DNB har all rett til å kreve dem tilbake. Alle forstår at de ikke skal ha så mye penger, og at det har skjedd en feil fra DNB sin side. Ved å overføre dem og holde dem tilbake ville jeg sagt var et forsøk på å svindle banken og lure til seg penger man ikke er berettiget til. Endret 19. juni av Blått 10 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni #55 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hos meg også. Det skal ca 850 kr til inn som er etterbetaling fra mai, men de kommer nok etterhvert som de har fått ryddet opp i alt. Anonymkode: 5412c...a8a De er jo kommet sammen med de andre pengene du har fått 🙂 Anonymkode: ba98c...cc1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #56 Skrevet 19. juni Brunhilde skrev (12 minutter siden): Pengene kommer jo inn på konto om du er på ferie eller ikke? Men så er det enklere å betale med penger man har da…….. Anonymkode: 61c94...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #57 Skrevet 19. juni Blått skrev (4 minutter siden): Sikker på at de ikke er med i det som du har fått utbetalt? Min etterbetaling var med i summen som jeg fikk 🥰 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De er jo kommet sammen med de andre pengene du har fått 🙂 Anonymkode: ba98c...cc1 Hos meg står de fortsatt på min side hos nav som "neste utbetaling", og beløpet som står igjen stemmer med juni-utbetalingen. Anonymkode: 5412c...a8a
Million Skrevet 19. juni #58 Skrevet 19. juni Nå er det korrigert på min konto også. Står kun det beløpet jeg skal ha som saldo nå. Lettelse. 1
Blått Skrevet 19. juni #59 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hos meg står de fortsatt på min side hos nav som "neste utbetaling", og beløpet som står igjen stemmer med juni-utbetalingen. Anonymkode: 5412c...a8a Det gjør de hos meg også, men jeg har likevel fått dem med i utbetalingen Vil anbefale deg å sjekke dette litt nærmere på mine sider. Du har nok fått dem
AnonymBruker Skrevet 19. juni #60 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva om mange av de som har fått utbetalt for mye allerede har overført pengene til andre konti, hva kan banken gjøre da? Det var tross alt DnBs feil. Hva kan banken rettslig gjøre om de ikke betaler tilbake beløpene? Anonymkode: 7ea81...aa3 Banken kan korrigere det så lenge kontoen er i samme bank. Har du ført de over til en annen bank kan det hende de trekker deg i minus eller krever pengene tilbake via et krav. De tilfaller uansett ikke mottaker på noe vis Anonymkode: 05444...255 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå