AnonymBruker Skrevet 19. juni #1 Skrevet 19. juni Har noen medarbeidere som gjør det. Kan ikke touch. Virker tungvint og rart Anonymkode: d0340...018
AnonymBruker Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni mimifin72 skrev (8 minutter siden): Kan ikke touch. Aldri vært et problem for meg Jeg kan heller ikke touch, likevel bruker jeg nesten alle fingrene og skriver raskt. Å bruke bare ti pekefingre er latterlig. Anonymkode: 44807...721 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #5 Skrevet 19. juni Øynene plantet mot tastaturet og wpm på under 40? 😂 Digger sånne, som ikke ser en staveleif før de har skrevet ganske mye, selv til tross for at det går ufattelig tregt. Alt i alt betyr det neppe så mye, men det må være slitsomt når man skal trykke ut en del tekst? Kanskje derfor en del av dem fatter seg i korthet Det er ganske alright å kunne spytte ut rundt 120 ord i minuttet (rundt 8,5 bokstaver i sekundet). Moro i grunn! Anonymkode: 373ff...b2d
AnonymBruker Skrevet 19. juni #6 Skrevet 19. juni Jeg kan heller ikke touch, men jeg bruker omtrent alle fingrene når jeg skriver. Jeg vet hvor de enkelte bokstavene er, slik at jeg i praksis kan skrive med øynene lukket😅 Må teste🤣 Dette har jeg skrevet med øynene lukket. Anonymkode: 2cd09...8e5
NakenPanda Skrevet 19. juni #7 Skrevet 19. juni Jeg kan heller ikke touch men bare pekefinger vitner om øye hånd koordinasjon problemer, men jeg tror det meste fungerer, bruker ihvertfall godt windows shortcuts godt.
AnonymBruker Skrevet 19. juni #8 Skrevet 19. juni Jeg jobber på kontor og brukte i begynnelsen bare pekefingerne på tastaturet, men lærte meg raskt å bruke alle fingre. Men jeg er nødt til å se på tastaturet fortsatt. Den såkalte "touchmetoden" har jeg aldri lært meg, og kommer nok heller aldri til å lære det. Anonymkode: 8d0bb...713
AnonymBruker Skrevet 19. juni #9 Skrevet 19. juni Måtte teste nå. Jeg bruker begge langfingrene til å skrive med og tommel til space. Egentlig bare 3 fingre med andre ord. Anonymkode: e076c...9ad
AnonymBruker Skrevet 19. juni #10 Skrevet 19. juni Jeg bruker heller ikke touch, men bruker pekefingre og langfinger. Og tommel på mus og space. Er den på kontoret som skriver raskest og med minst feil, så er fast referent på møter, og den som skriver rapporter. Skjønner ikke hvorfor folk skal bry seg med hvordan jeg skriver, så lenge det ikke går ut over dem? Anonymkode: cf83f...0a6
exictence Skrevet 19. juni #11 Skrevet 19. juni Har de en jobb der det handler om å skrive raskest mulig?
AnonymBruker Skrevet 19. juni #12 Skrevet 19. juni Det er noe jeg aldri har orket å ofre en tanke. Anonymkode: f8736...873 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå