AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:33 #1 Skrevet onsdag kl 23:33 Jeg er på jakt etter veske, og har funnet ut at jeg er ganske selektiv. Det to forrige veskekjøpene mine var bomkjøp. Jeg vil bare ha en veske som har en hel reim som går over skulderen (ikke sånn myk stoffreim som kan justeres og plutselig blir til to reimer som ligger oppå hverandre), og som ligger godt under armen min. Det første bomkjøpet var en sånn som hadde en sånn reim, og det var ikke noe hold i vesken i det hele tatt. Den lå bare paddeflatt der som en tom sekk. Det neste bomkjøpet var en helt ekstremt stiv veske. Den stod jo av seg selv. Og at vesken gjorde det, det var jo i og for seg ingen krise. Men den reima som gikk over skuldra stod jo også av seg selv. Det syns jeg ser veldig rart ut egentlig. Har dette blitt vanlig nå? Syns det så ut som at de fleste veskene hadde en litt sånn bred bunn, som gjør at vesken skal stå opp av seg selv. Har dette noe praktisk formål? Hva er tanken bak? Hjelp meg å forstå 😅 Anonymkode: eb64a...6d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå