AnonymBruker Skrevet 18. juni 2025 #1 Skrevet 18. juni 2025 Hvordan kan kan være så kald:( Jeg kunne ha hatt sex hver dag, men han gir seg fan, jeg er klar, han kan ikke engang si han er glad i meg gjennom denne siden, han bare er her, han bare venter at jeg skal reagere.....han får gjøre som han vil Anonymkode: 4abfd...fa7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2025 #2 Skrevet 18. juni 2025 Dette er det helt umulig å forstå noe som helst av uten kontekst. Anonymkode: 23f67...69c 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2025 #3 Skrevet 18. juni 2025 Da må dere snakke sammen også må du fortelle at du ønsker mer sex. Var selv i et forhold der han ikke ønsket sex og jeg ønsket å ha sex. Dette kunne han ikke gi meg og det rette var da og gå ut av forholdet. Hvor ofte har dere sex nå da? Anonymkode: 8aabb...f63
Bamseklemmer Skrevet 19. juni 2025 #4 Skrevet 19. juni 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan kan kan være så kald:( Jeg kunne ha hatt sex hver dag, men han gir seg fan, jeg er klar, han kan ikke engang si han er glad i meg gjennom denne siden, han bare er her, han bare venter at jeg skal reagere.....han får gjøre som han vil Anonymkode: 4abfd...fa7 Jeg kan gi deg både empati og forståelse❣️ Jeg reagerte mest på at han ikke kunne si at han er glad i deg.. Kvinner liker bekreftelse.. og "Jeg elsker deg" er ikke ondt å si hvis man mener det.. For det skjer helt naturlig uten anstrengelser eller på oppfordring. Med 10 minutters tankepause: Jeg tror ikke han er glad i deg.. oppførselen er merkelig og veldig avslørende🤔
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2025 #5 Skrevet 20. juni 2025 Slutt. Bare slutt. Ok? Anonymkode: 93df4...63d
Langline Skrevet 20. juni 2025 #6 Skrevet 20. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutt. Bare slutt. Ok? Anonymkode: 93df4...63d Krangler dere gjennom KG? 1
Mrs. Random Nick Skrevet 21. juni 2025 #7 Skrevet 21. juni 2025 (endret) Det virker ikke som om at han liker deg. Eller har respekt for deg. Hvor lenge har dere vært sammen? Ikke ha sex med en som ikke kan si at han er glad i deg. Endret 21. juni 2025 av Mrs. Random Nick 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå