AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Skrevet 18. juni Er med en mann jeg er veldig forelsket i, men han behandler meg så dårlig, han snakker ikke til meg, jeg skal være der når han er klar, han kan gå en dag før han sier noe til meg, klager jeg får jeg en skyllebøtte, før han overser meg i dagesvis, han sender meg melding hvor han sier han har noe å gjør så han gidder ikke snakke med meg, har han ingen ting å gjør er han klar for å snakke en hel dag....... jeg var en periode der hvor jeg svart, nå gir jeg ganske fan hva han sier, så kan lett gå videre Anonymkode: 09ac8...847
AnonymBruker Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni Dårlige menn gjør sånt. Finn en bedre. Anonymkode: a4f19...e38 6 3
BeepBoop Skrevet 18. juni #3 Skrevet 18. juni Han er ikke forelsket, og da ser han på din forelskelse som en svakhet hos deg som han kan utnytte når det passer ham. Gå videre. 5 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni #4 Skrevet 18. juni Fordi det er ingen jenter som er forelsket i meg. Anonymkode: 6a9ed...114 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #5 Skrevet 18. juni BeepBoop skrev (26 minutter siden): Han er ikke forelsket, og da ser han på din forelskelse som en svakhet hos deg som han kan utnytte når det passer ham. Gå videre. ja har alltid sagt det til barna... fin en mann som er litt mer forelsket enn deg, men så sårt å oppleve det. vi kunne hatt det fint, men han vil ikke, så gir ikke noe for det Anonymkode: 09ac8...847
Macro Skrevet 18. juni #7 Skrevet 18. juni Det er vel ingen som liker at noen er forelsket i en om man ikke er forelska selv? Det er jo bare jævlig irriterende. 2 3
Te- Presten Skrevet 18. juni #8 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er med en mann jeg er veldig forelsket i, men han behandler meg så dårlig, han snakker ikke til meg, jeg skal være der når han er klar, han kan gå en dag før han sier noe til meg, klager jeg får jeg en skyllebøtte, før han overser meg i dagesvis, han sender meg melding hvor han sier han har noe å gjør så han gidder ikke snakke med meg, har han ingen ting å gjør er han klar for å snakke en hel dag....... jeg var en periode der hvor jeg svart, nå gir jeg ganske fan hva han sier, så kan lett gå videre Anonymkode: 09ac8...847 Jeg skal prøve å møte deg med forståelse, for en gang var jeg i en lik situasjon. Altså fullstendig irrasjonelt forelsket i noen som ikke behandlet meg med respekt. Det er utrolig vanskelig å sette klare og fornuftige grenser når man er skikkelig forelsket. Da godtar man å bli behandlet uverdig, tolerere ting som er ydmykende for man klarer bare ikke sette ned foten med en gang. Dette er sårt å se tilbake etterpå når «rusen» gir seg og man ser at «Jeg sviktet helt og klarte ikke sete grensene man burde satt umiddelbart». Du vet jo at dette ikke er bra, snilt og han viser deg ingen respekt. Han tar deg fullstendig for gitt. Det gjør vondt, men fremdeles klarer du ikke å si «Fuck off!» ( med dine ord). Du venter tålmodig og håpefullt på smulene fra bordet hans. Og når de kommer føles det så bra i en kort stund og så plutselig er det over og du vet ikke når du får oppmerksomheten på nytt. Jeg føler med deg, for det der gjorde så vondt. 1
Doolittle Skrevet 18. juni #9 Skrevet 18. juni Klart jeg liker kvinner som er forelsket i meg (ikke jenter da, de er barn og det er ikke min greie). Jeg er skikkelig treig med å få med meg sånt da. Jeg har blitt fortalt i ettertid at den eller den var forelsket i meg, uten at jeg skjønte noe som helst. Var så klart ikke sammen med dem på noen måte, da. Uansett behandler jeg ikke hverken menn eller kvinner slik du beskriver. Sånt er det bare å styre langt unna. 1
Fjellmannover190 Skrevet 19. juni #10 Skrevet 19. juni Dette høres ut som en hersketeknikk og breadcrumbing. Jeg har klart å få flere jenter til å bli forelsket i meg, der jeg har slitt med å finne samme følelse tilbake. Men selv om det kan stresse meg at de er forelsket, og at jeg jobber med mine egne følelser, så er ikke det noen grunn til at man ikke skal behandle den andre part bra. Om dette er starten på et forhold, så gå videre. Det blir ikke bra om dette er måten man behandler hverandre på.
AnonymBruker Skrevet 19. juni #11 Skrevet 19. juni Du prøver å legge skylden på noe, men faktum er at du har funnet seg en drittsekk.. En normal person leker ikke med folk, selv om man ikke har de samme følelsene. Hvorfor finner du deg i det? Anonymkode: 172df...674
BobTheNoob Skrevet 19. juni #12 Skrevet 19. juni "Vi menn" liker best damer som er forelsket i oss. Men det finnes en type mennesker, både kvinner og menn, som er giftige av natur og behandler den de er sammen med på en giftig, manipulerende og skadelig måte. Her er det smartest å bare komme seg vekk. Du, som alle andre, fortjener å bli behandlet på en god måte. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå