Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spør for en venn. 

Anonymkode: 98643...f42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spør for en venn. 

Nei. Bare det at du lurer på det betyr at det er mer enn bare en kaffe. 

Anonymkode: 673b9...3f3

• Liker 3
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Anonymkode: e1f80...602

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier mannen til det? 

Anonymkode: 30251...b2c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tar ofte en kaffe, til og med en øl med mannlige venner. Mannen min har ingen problemer med det. 

Dersom intensjonen med kaffen er noe annet enn nettopp kaffe og litt småprat, er saken noe annet.

Anonymkode: be15a...3e9

• Liker 13
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Hva er i veien med det?

Anonymkode: 65266...e3b

• Liker 7
Skrevet

Alle par er forskjellige og har ulike grenser, det må man bli enige om seg i mellom. 
Men hvis både mann og kone er enige i at det er greit, det er full åpenhet om det, og relasjonen til mannen du skal møte er helt avklart, så tenker jeg det er greit.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit hvis det er en mann og et møte du forteller din mann om.

Om det er en mann du ikke vil fortelle din mann hjemme om, så vet du svaret selv.

Dette er ikke noe du trenger å spørre om, så hvorfor spør du?

Skulle du spørre noen, så er det mannen din...

Anonymkode: 4a815...20f

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo helt hva du legger i å «gå på kaffe». Å ta en kaffe eller matbit med en venn som tilfeldigvis er mann, uten at det er noen slags hemmelighet for egen partner, er selvfølgelig greit for de fleste. Å bli med på å «ta en kaffe» med et nytt mannlig bekjentskap, og ikke ville at egen partner skal vite om dette, er selvfølgelig ikke ok for folk flest. 

Anonymkode: c9dbf...ffb

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er helt greit hvis det er en mann og et møte du forteller din mann om.

Om det er en mann du ikke vil fortelle din mann hjemme om, så vet du svaret selv.

Dette er ikke noe du trenger å spørre om, så hvorfor spør du?

Skulle du spørre noen, så er det mannen din...

Anonymkode: 4a815...20f

Det gjelder ikke meg, men en venn som jeg skrev 

AnonymBruker
Skrevet

I mitt forhold nå, så er det galt og uaktuelt for begge parter. Men i tidligere forhold har jeg gjort det KUN hvis jeg vet at det ikke er andre ugler i mosen. Eksen brydde seg ikke. Men typen min i dag hadde syntes det var feil og hadde heller aldri gjort det selv.

Anonymkode: dae2f...26b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Spør for en venn. 

Jeg ville sagt ja, definitivt til min kjæreste, men her må alle par kjenne på egne grenser.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss hadde dette ikke vært ok for verken meg eller min mann. Kunn dersom for eksempel deres partner var tilstede. Jeg stoler ikke på andre kvinner så de får holde seg langt unna, og jeg vil ikke skape unødvendig tvilsomme situasjoner ved å gå på kafe med en mann som ikke er slektning etc.

Anonymkode: 4f2b7...6ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hos oss hadde dette ikke vært ok for verken meg eller min mann. Kunn dersom for eksempel deres partner var tilstede. Jeg stoler ikke på andre kvinner så de får holde seg langt unna, og jeg vil ikke skape unødvendig tvilsomme situasjoner ved å gå på kafe med en mann som ikke er slektning etc.

Anonymkode: 4f2b7...6ee

Seriøst, mr og mrs universe?

Anonymkode: ed381...4e6

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Er det uvanlig å ha venner av motsatt kjønn ? Det virker nesten sånn her . Jeg har både gutte og jente venner , er godt gift med en mann. Har tilogmed reist på ferie med bestekompisen min uten at min mann var med. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på, men ja. Om det er en venn eller kollega, og ikke for en date.

Anonymkode: 7fbdd...446

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjuler du det for mannen din så er det automatisk utroskap.

Anonymkode: 00b9f...dcd

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er noe du må holde hemmelig for mannen din: nei. Hvis du åpent kan fortelle ham om det: ja.

(Forutsetter selvfølgelig at dere har et velfungerende forhold og at mannen din ikke er sykelig sjalu eller kontrollerende).

Anonymkode: 52b1d...870

• Nyttig 4
Skrevet

Klart jeg kan ta en kaffe med en mann, og mannen min kan ta en kaffe eller dra på besøk alene til en venninne. Er ikke noe galt i det? Kan ha venner av motsatt kjønn 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Selvsagt er det greit å møte en kompis/venninne for kaffe, men ut i fra måten du spør på og det at du i det hele tatt må spørre, så får jeg inntrykk av at det kanskje er snakk om en litt annen type relasjon...

Hva sier mannen til din venn om vennen din hadde spurt? Tror du vennen din ville synes det var greit om rollene var byttet om?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...