AnonymBruker Skrevet 19. juni #21 Skrevet 19. juni Hadde sex første gang vi møttes, og deretter pratet vi hele natten, før vi hadde sex igjen😅 både sexen og samtalene var utslagsgivende. Innen 4 år hadde vi fått 3 barn. Har vært sammen i 18 år nå. Anonymkode: 69b03...54c
Bamseklemmer Skrevet 19. juni #22 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det ene utelukker ikke det andre. Et forhold består jo av flere faktorer.. Anonymkode: aab8c...df4 Det stemmer: "Behageligheter, gjensidig kjærlighet og gøy i hverdagen, får ofte senga til å knirke litt ekstra om kvelden" Derfor blir samlivet og sexlivet positivt påvirket av hverandre🫠
AnonymBruker Skrevet 19. juni #23 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er ringforlovelse noe annet enn vanlig forlovelse? Kan man forlove seg uten ring? Kjente partneren min før vi hadde sex. Gikk ikke akkurat mange runder, det var noe vi begge ønsket. Har nå tre barn, ikke gift eller forlovet. Men jeg har fått en ring. Anonymkode: 95185...893 Ringforlova: Forlovelsesringen er en pakt mellom et par før giftemål Anonymkode: ee187...65d
AnonymBruker Skrevet 19. juni #24 Skrevet 19. juni Vi møttes på barneskolen, så nei. Anonymkode: b44be...72f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #25 Skrevet 19. juni Nei! Det kunne ha skjedd, men vi var så unge og uerfarne at mye annet var spennende en stund. Seks-syv uker tok det, de siste par ukene var for å få p-pillene til å virke, men det var nakenhet og håndarbeid imens. Forlovelse? Man er forlovet idet man er fridd til og sagt ja. Forlovelsestiden er perioden mellom frieriet og bryllupet. Man kan ikke bare "forlove seg", det må et frieri til først. For oss skjedde det tre år etter at vi traff hverandre og ett snaut år etter av vi ble samboere. Anonymkode: 4f1d9...857
AnonymBruker Skrevet 19. juni #26 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forlovelse? Man er forlovet idet man er fridd til og sagt ja. Forlovelsestiden er perioden mellom frieriet og bryllupet. Man kan ikke bare "forlove seg", det må et frieri til først. For oss skjedde det tre år etter at vi traff hverandre og ett snaut år etter av vi ble samboere. Anonymkode: 4f1d9...857 Vi hadde sex på tredje møte, men første gangen vi var alene sammen - de to andre gangene var vi på arrangementer sammen med felles venner, så det passet seg særdeles dårlig. Og så giftet vi oss 5 år senere, tydeligvis uten å være forlovet først, siden vi bare ble enige om å gifte oss og så giftet vi oss noen måneder senere. Aldri hørt at noen MÅ fri for at man skal kunne kalle seg "forlovet", men da har jeg tydeligvis lært det også... Anonymkode: 6d493...1a5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #27 Skrevet 19. juni Vi gikk fra å være bekjente (møttes gjennom felles kjente) til fyllesex. Vært sammen siden, 10 år nå. Det er jo tradisjonell måte å møtes på i Norge 🤣 Anonymkode: fc4ef...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #28 Skrevet 19. juni Var sammen med ei som ville ha sex første gang vi møttes. Og som om ikke det var nok insisterte hun på analsex. 😳 Anonymkode: 2088f...160
AnonymBruker Skrevet 19. juni #30 Skrevet 19. juni Jepp. Møttes i bursdag hos en felles venn, jeg og venninna mi kom ramlende inn der ca kl 3 om natta etter et vorspiel som tok litt av. Plutselig ble han med meg hjem. Og jeg ble ikke kvitt ham 🤭 12 år og to barn senere har vi det veldig fint 😁 Anonymkode: 7ba4a...3f2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:07 #31 Skrevet torsdag kl 09:07 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Det stemmer: "Behageligheter, gjensidig kjærlighet og gøy i hverdagen, får ofte senga til å knirke litt ekstra om kvelden" Derfor blir samlivet og sexlivet positivt påvirket av hverandre🫠 Du tenker kun sex, ergo utgår dette innlegget ditt, som noe informativt svar! Anonymkode: 01aef...7dd
draug 75 Skrevet torsdag kl 10:06 #32 Skrevet torsdag kl 10:06 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er ringforlovelse noe annet enn vanlig forlovelse? Kan man forlove seg uten ring? Det er også noe som heter "bukseforlova" - men det er hakket (!) mindre formelt enn ringforlovet. Vi møttes på café, og sant å si så vet jeg ikke hvor langt det hadde gått hvis jeg hadde gått inn for å pule første kvelden. Det kan godt være at det hadde blitt. Men jeg holdt igjen for å dra opp spenninga for henne. Neste gang vi møttes, kom hun hjem til meg, og da fikk hun kjørt seg. Jeg tror ikke hun ville akseptert annet heller.
Queen19 Skrevet torsdag kl 10:09 #33 Skrevet torsdag kl 10:09 Vi hadde sex på første date. Han tok initiativ. Sexen var god fra første stund, og kjemien var på plass. Kjemien er fremdeles på plass. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:16 #34 Skrevet torsdag kl 10:16 Vi møttes mange ganger, både på restaurant og vi gikk fjelltur sammen. Begge ville "ha med seg hodet", før vi hoppet til køys. Vi var begge omring 50 år den gangen. Er samboere i dag og har det kjempefint sammen. Anonymkode: 69d31...8a0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:21 #35 Skrevet torsdag kl 10:21 Nei, vi datet i 3 måneder. Kun når vi bestemte oss for å ha et fast forhold så begynte vi å ha sex. Det synes jeg var helt perfekt. Anonymkode: cffb2...50f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:31 #36 Skrevet torsdag kl 10:31 Vi møttes på ungdomsskolen. Nei, vi lå ikke sammen på første møte. Vi var litt kjærester på ungdomsskolen og rotet litt sammen seksuelt på den tiden, før det tok slutt og vi fortsatte som venner inn i voksenlivet. Så plutselig i midten av 20-årene endet vi til sengs etter en tilfeldig fest 😅 Og er nå gift og har to barn 🤭 Så den festen vi endet til sengs sammen (etter 10 år som bare venner) ble på en måte starten på vårt forhold og ekteskap😅 Anonymkode: a30cd...7e1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:40 #37 Skrevet torsdag kl 10:40 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det eg møtte min partner var vi lenge bare på hils med hverandre,og avstod fra å ha sex. Først når at vi hadde vert saman omlag 1 år bestemte vi oss for å ringforlove oss, og hadde sex noen dager etterpå. Hadde dere sex under det første møte, og hvem tok initiativet ? Eller hadde du /dere mange runder med dere selve før dere endeleg tok initiativet til å ha sex. ?. Var sexen velykket / utslagsgivende for ar at dere knyttet sterkere bånd til hverandre, og omsider ble eit par. ? Stemte den seksuelle kjemien mellom dere, og har den vedvart eller har den endret noe etter at dere flyttet saman. ? Anonymkode: ee187...65d En time etter vårt første møte hadde jeg både tatt henne i rumpa og kommet i munnen hennes. Vi tok like mye initiativ begge to, og sexen var særdeles vellykket. Den seksuelle kjemien vår er fortsatt like sterk, 8 år senere. Anonymkode: 3957f...4d2
Snok1 Skrevet torsdag kl 15:01 #38 Skrevet torsdag kl 15:01 Av praktiske årsaker kunne vi ikke ha sex første gang vi møttes på café, men hun tok en pause og gikk på toalettet. Når hun kom tilbake holdt hun to fingre under nesa mi, og fortalte at hun hadde kommet på under ett minutt. Mer enn 20 år senere er hun fremdeles det mest vidunderlige mennesket jeg har møtt!
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:10 #39 Skrevet torsdag kl 16:10 Møtte min utvalgte tilfeldigvis på en fest når hun var 15 1/2 hos felles bekjente og var bare på hilse med hverandre i lenge. Eg reiste til førstgangtjeneste, og forventet at bekjenteskapet tok slutt. Hun sende meg mange hyggelige brev, og fekk etterhvert følelser for jenta,og under ein permisjon rett etter at jenta hadde fylt 16 år hadde vi sex, og det var hun som tok initiativet. Eit familiemedlem ble plutseleg råka av en allvorleg ulykke,i min familie og døde, og en familie i krise. Jenta ble min, og familien sin aller beste støtte igjennom en vanskelig tid, og det er i motgang ein ofte ser hvem som er oppriktig venner, og dei blir aldri glemt. Jenta ble som et familiemedlem, og vi har nå vert gift i vel 50 år, og sexen har vert fantastisk. Anonymkode: ee187...65d 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:37 #40 Skrevet torsdag kl 16:37 Vi hadde sex andre gang vi møttes, og det er det kjappeste jeg noen gang har hatt sex med noen jeg har datet, men da hadde vi også hatt daglig kontakt mellom første møte og andre treff. 2-3 uker. Første gang vi møttes var tilfeldig på nattklubb, og vi tilbrakte da natta sammen også, men uten å ha sex. Jeg var bare på besøk i hans by, på hotell, så derfor tok det litt tid å møtes igjen, siden jeg dro derfra like etter at han gikk fra meg på morgenen. Egentlig inviterte han seg selv til meg allerede helga etter, men da synes jeg det ble for tidlig å tilbringe en hel helg sammen. Om det var to eller tre uker etter vi møttes han kom til meg husker jeg ikke, men da ble det sex. Da var jeg også så lysten på ham at jeg måtte ha ham, uansett hvordan det ble med noe fremtid mellom oss. Det trodde jeg ikke, siden vi bodde ulike steder. Det ble det. Han flyttet til min by etter noen måneder med turer frem og tilbake, og vi giftet oss bare 1 1/2 år etter første treff. 🥰 Anonymkode: 42e95...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå