Gå til innhold

Hadde du sex under ditt første med med partneren ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det  eg møtte min partner var vi lenge bare på hils med hverandre,og avstod fra å ha sex.  Først når  at vi hadde vert saman omlag 1 år bestemte vi oss for å ringforlove oss, og hadde sex noen dager etterpå.  

Hadde dere  sex under  det første møte, og hvem tok initiativet  ?  Eller hadde du /dere mange runder med dere selve før dere endeleg tok initiativet til å ha sex. ?.  Var sexen  velykket / utslagsgivende for ar at dere knyttet sterkere bånd til hverandre, og omsider ble eit par. ?  Stemte den seksuelle kjemien  mellom dere, og har den vedvart eller  har den endret noe etter at dere flyttet saman. ?

Anonymkode: ee187...65d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi var venner i over 20 år før vi ble sammen, så nei. 

Vi hadde holdt på frem og tilbake en stund før vi hadde sex. Og det var veldig bra sex! Og det har bare blitt bedre. 

Anonymkode: 62e87...e18

Skrevet

Vi hadde sex første gang på bryllupsnatten. Veldig glad for det! Det var fint, null press og god tid til å finne ut av ting. Veldig riktig for oss å gjøre det sånn.

Var god kjemi fra start, men føler at det bare har blitt bedre og bedre, for hvert år vi er gift så blir sexlivet mer gøy og digg. For oss er det ikke som har dabbet av med tiden, heller motsatt! Man lærer hverandre å kjenne og utvikler et felles «språk» sammen.

Så vil kropp og livssituasjon alltid være i endring og man vil ha perioder hvor den ene har mer eller mindre lyst enn den andre. Men vårt forhold er ikke basert kun på sex, og vi vet at det er noe vi må prioritere og navigere sammen og som er verdt å jobbe med, så de ulike sesongene i sexlivet står vi veldig støtt i 🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex etter at vi var enige om at vi var et par og hadde begynt å planlegge fremtiden sammen. Er ikke så hellig at det må skje innenfor ekteskap, men har heller ingen ønske å intimitet uten forpliktende forhold. 

Anonymkode: 53f41...c82

AnonymBruker
Skrevet

Er ringforlovelse noe annet enn vanlig forlovelse? Kan man forlove seg uten ring? 

Kjente partneren min før vi hadde sex. Gikk ikke akkurat mange runder, det var noe vi begge ønsket. Har nå tre barn, ikke gift eller forlovet. Men jeg har fått en ring. 

Anonymkode: 95185...893

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi gamet sammen online i 3 mnd før vi møttes. Pulte fra vi kom inn døra til vi la oss med unntak av en liten tur til McDonalds.

At vi skulle ha sex lå jo rimelig åpent i korta siden vi begge hadde lagt frem negative tester for hverandre. Sex er viktig for oss. Det var viktig å avklare først som sist at vi hadde god kjemi seksuelt også. Med det sim utgangspunkt har sexen bare blitt bedre og bedre.

Hva er ringforlovelse? En religiøs utgave av forlovelse? Har ikke hørt om det før.

Anonymkode: aab8c...df4

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

For å svare på resten av spørsmålene, så var sex første gang litt nervepirrende. Vi kjente hverandre ikke godt nok til å vite hva som tenner den andre, og ikke minst for lite erfaring sammen som par. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ringforlovelse noe annet enn vanlig forlovelse? Kan man forlove seg uten ring? 

Kjente partneren min før vi hadde sex. Gikk ikke akkurat mange runder, det var noe vi begge ønsket. Har nå tre barn, ikke gift eller forlovet. Men jeg har fått en ring. 

Det er bare et gammeldags uttrykk. Ringer er rimelig basic om man har forlovet seg «i det siste». 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

At ringen er på plass er et signal om at man er opptatt. Så det stenger ute andre som vurderer frieri. Tidligere ble en forlovelse kunngjort i kirken i god tid før bryllupet. Da var kanskje ikke alltid ringene på plass. 

Skrevet

Har vel vært sex under 1. Eller 2. Møte da det har blitt noe av det.

Initiativet var vel gjensidig eller fra meg. 

Er det ikke noe progresjon i den retningen  regner jeg med at jeg ikke er seksuelt intetessant.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror vi hadde sex etter tredje møtet? Vi møttes et par ganger før vi snakket om hva vi ville, og vi ville begge bare ha en ff. Men etter en måneds tid avsluttet vi ff-forholdet, da han fikk følelser. 

Etter å ha kjent litt på det fant jeg ut at jeg likte han mye bedre enn bare en ff selv, så da begynte vi å date. 😅 Nå har vi vært sammen i 8 år, og er forlovet og samboere 🥰

Anonymkode: 6c427...5bd

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke sex ved første møte, men vi ventet ikke til vi var forlovet heller.

Første sex var vel litt klønete, det tar tid å bli helt samkjørt. Nå har vi vært sammen i 20 år og er veldig samkjørte.

Anonymkode: eca03...263

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har fått en ring. En gave? Hva betyr vel det?

Anonymkode: fd19c...433

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det  eg møtte min partner var vi lenge bare på hils med hverandre,og avstod fra å ha sex.  Først når  at vi hadde vert saman omlag 1 år bestemte vi oss for å ringforlove oss, og hadde sex noen dager etterpå.  

Hadde dere  sex under  det første møte, og hvem tok initiativet  ?  Eller hadde du /dere mange runder med dere selve før dere endeleg tok initiativet til å ha sex. ?.  Var sexen  velykket / utslagsgivende for ar at dere knyttet sterkere bånd til hverandre, og omsider ble eit par. ?  Stemte den seksuelle kjemien  mellom dere, og har den vedvart eller  har den endret noe etter at dere flyttet saman. ?

Anonymkode: ee187...65d

Jeg traff han på en jentekveld der jeg og min venninne nøyt vin en deilig sommerkveld i 2019.

Litt utpå kvelden ringte hennes elsker og spurte om hun ville møtes. Han hørte at hun hadde besøk og tok derfor med seg en kamerat. 

Venninnen min og flørten forsvant inn på soverommet etter ca 5 minutter etter at de kom. Jeg og kameraten ble sittende og prate i stuen. Vi hadde KNALL GOD kjemi, og jeg hadde drukket en del allerede så sa til han etter å ha kjent han i under en time, vi kan ikke være noe dårligere enn de to andre. Dro han med ut på terrassen også hadde vi sex der. 

Vi møttes derfor tilfeldig, Jeg tok initiativet, rakk ikke tenkte for det ble sex. Sexen var veldig bra, så vi overnattet der og hadde sex flere ganger den kvelden og natten.

Kjemien stemte, og begge to følte på kjærlighet ved første blikk. Dagen etterpå var litt klein, men vi sa ha det bra også la vi hverandre til på snap og andre some etter 2 dager. Så fortsatte vi å treffes.

Vi sier at dagen vi møttes var dagen vi ble kjærester, selv om det i utgangspunktet ikke skjedde før noen uker senere, 

Vi flyttet sammen etter 10 mnd. Kjøpte hus sammen. Han fridde etter 2 år, giftet oss etter 3 år. Og har fått to gutter sammen som er 2,5 og 4.5 år. Sammen i 6 år i august. Jeg ble gravid etter 7 mnd etter vi møttes. planlagt da vi begge ønsket barn og jeg var 36 år, tenkte det kunne ta litt tid. 

Han er min store kjærlighet, og vi har klart og hele tiden ha et godt sexliv. Selv under graviditetene og etter fødsel. Jeg tok keisersnitt begge gangene, så var aldri noe problem å komme i gang igjen. Egentlig ganske fint å få barn når man er nyforelsket og ikke kan få nok av hverandre. 

Vi har sex alt fra 1 gang i uken til hver dag i perioder, men er vel 2-4 gr i snitt pr uke sånn grovt regnet. ( minus samleie under mensen, men det er mye annet gøy man kan gjøre likevel. 

Med eksmannen så hadde jeg ikke sex de siste 7 årene, kun bra den første tiden før det ble mindre og mindre. Vi var sammen i 13 år. 

Dette har derfor vært viktig for meg og kommunisere med min mann, at jeg ønsker at vi skal være kjærester og ikke venner/romkamerater. Føler vi har vært veldig åpne med hverandre og siden vi begge har 10 års pluss erfaring med tidligere forhold så vet vi veldig godt hvordan vi IKKE vil ha det. 

Anonymkode: 12bf3...db7

• Liker 1
Skrevet

Veldig variabelt må jeg si..
Noen trenger nærhet og kos, ligge i skje og bare pjuske flere netter uten sex.
Noen trenger sex øyeblikkelig.
Til felles: Jeg har ikke så mye jeg skulle ha sagt, stakkar.. jeg må følge kvinnens ønsker og vente på samtykket🥰

AnonymBruker
Skrevet

Møtte mannen min på fest, og svaret er ja, det ble sex på første møte. Hadde vi møttes under mer edruelige omstendigheter hadde  ikke det skjedd.

Anonymkode: 12a44...86c

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 minutter siden):

Veldig variabelt må jeg si..
Noen trenger nærhet og kos, ligge i skje og bare pjuske flere netter uten sex.
Noen trenger sex øyeblikkelig.
Til felles: Jeg har ikke så mye jeg skulle ha sagt, stakkar.. jeg må følge kvinnens ønsker og vente på samtykket🥰

Det ene utelukker ikke det andre. Et forhold består jo av flere faktorer..

Anonymkode: aab8c...df4

Skrevet

Ble kjent med han jeg er sammen med nå på treningssenter. Pratet jevnlig og litt snapping her og der i noen få måneder før han tok initiativ til å møtes bare vi to. Hadde sex første kvelden. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, andre treff med begge to.

Det var avtalt, så vi var klare og ønsket å ta det videre.

Gode relasjoner jeg har stått i en god stund.😊

Anonymkode: 298b6...804

AnonymBruker
Skrevet

Min første kjæreste hadde jeg aldri sex med. Mye kos og klin, men aldri uten truse og aldri berøring av kjønnsorganer. Vi var sammen nesten et år før det ble slutt og i ettertid tenker jeg det er like greit at det aldri ble sex. Hun var også under 16 det meste av tiden vi var sammen.

10 år senere fikk jeg min andre kjæreste, som nå har vært min kone i 25 år. Vi var sammen i flere måneder før vi var nakne sammen. Da kunne vi tilfredsstille hverandre, men aldri penetrering. Vi forlovet oss etter et halv år og giftet oss et år etter forlovelsen. Første samleie fant sted da kona mistet leiligheten sin og måtte flytte til meg noen uker før bryllypet. Da hadde vi vært et par i snart halvannet år. Kona og jeg er oppvokst med at sex bør vente til man er gift. Det prøvde vi å etterleve, og selv om det røk rett før bryllupet, mener vi fortsatt at prinsippet med å vente med sex til man er gift, eller i hvert fall til man er et etablert par som har bestemt seg for å felles framtid, er en bra og fornuftig ting.

Anonymkode: 00950...877

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...