AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Skrevet 18. juni Logga meg på Tinder igjen…liker meg ikke der, men var ikke særlig bedre på Match.com. Jeg liker veldig få, men plutselig fikk jeg match på Tinder! 🤩 En flott mann, høy, lys, godt smil, fine interesser…kort sagt - dette kan være interessant! …men så svarer han ikke…nå bruker jeg ham som dagbok…😅😂 Han har ikke sett noen av mld…hva er vitsen å «samle» på likes om man ikke vil snakke? 🤷🏽♀️ Anonymkode: a0d1b...a56 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni Vel, den matchen forsvinner når han en gang åpner og møter en VEGG med meldinger. Anonymkode: 408e1...6da 19 1
Fjompenisse Skrevet 18. juni #3 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Logga meg på Tinder igjen…liker meg ikke der, men var ikke særlig bedre på Match.com. Jeg liker veldig få, men plutselig fikk jeg match på Tinder! 🤩 En flott mann, høy, lys, godt smil, fine interesser…kort sagt - dette kan være interessant! …men så svarer han ikke…nå bruker jeg ham som dagbok…😅😂 Han har ikke sett noen av mld…hva er vitsen å «samle» på likes om man ikke vil snakke? 🤷🏽♀️ Anonymkode: a0d1b...a56 Kan være så enkelt at han har begynt å date noen andre før du rakk å matche med ham og at han derfor ikke er inne på Tinder nå og ser dagboka du skriver til ham. 7
AnonymBruker Skrevet 18. juni #4 Skrevet 18. juni Morsom timing. Det er ikke meg siden jeg ikke smiler på bildene mine. Men kanskje han gjorde som meg nå nettopp; slettet appen fra mobilen. Har vært bruker i ett halvt år nå men 500+ matches og noen snap-adds har jeg aldri klart å få møtt noen. Det å ha appen installert og sjekke daglig reduserte livskvaliteten mye og stjal masse fokus. ROI’en var ikke verdt det og jeg ble utbrent av å prøve å være salgsmann innpå der. Så jeg måtte ta en pause fra det nå også går jeg innpå i slutten av august igjen. Anonymkode: 49e4d...63d 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni #5 Skrevet 18. juni Jeg sitter ofte og swiper på gøy på en kompis sin tinder. Vi er i 30-åra😅 for mange er jo tinder lett underholdning ala Candy Crush. Anonymkode: 890a2...ab9
BeeKind Skrevet 18. juni #6 Skrevet 18. juni de fleste har et veldig avslappet forhold til Tinder. Det er dessverre helt vanlig å ikke svare, eller å bare forsvinne («ghoste») 😅
AnonymBruker Skrevet 18. juni #7 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): tinder lett underholdning ala Candy Crush. Det er faktisk noens hjerte man knuser. Tenk litt på det. Anonymkode: 490cb...032 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni #8 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er faktisk noens hjerte man knuser. Tenk litt på det. Anonymkode: 490cb...032 Med all respekt, men du burde kanskje ikke vært på Tinder hvis dette er tilfellet? Anonymkode: 0e4c8...270 4 8
AnonymBruker Skrevet 18. juni #9 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er faktisk noens hjerte man knuser. Tenk litt på det. Anonymkode: 490cb...032 Alvorlig talt, om du blir knust av å ikke få svar at en tilfeldig bruker på nettet så er det ikke håp for deg. Anonymkode: 890a2...ab9 3 7
Fighter83 Skrevet 18. juni #10 Skrevet 18. juni (endret) Hahahaha 🤣 Tinder = Candy crush Ler ikke av TS sin opplevelse men vanskelig å la være å le av Tinder ala candy crush kommentaren😅 Endret 18. juni av Fighter83
Grüner Skrevet 18. juni #11 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Logga meg på Tinder igjen…liker meg ikke der, men var ikke særlig bedre på Match.com. Jeg liker veldig få, men plutselig fikk jeg match på Tinder! 🤩 En flott mann, høy, lys, godt smil, fine interesser…kort sagt - dette kan være interessant! …men så svarer han ikke…nå bruker jeg ham som dagbok…😅😂 Han har ikke sett noen av mld…hva er vitsen å «samle» på likes om man ikke vil snakke? 🤷🏽♀️ Anonymkode: a0d1b...a56 Sånn er det på Tinder. Det er mange der, både jenter og gutter, som bare samler matcher for å booste sin egen selvtillit.
AnonymBruker Skrevet 19. juni #12 Skrevet 19. juni Menn sorterer etter match, dessverre. Anonymkode: 6e21b...300 1
remix2020 Skrevet 19. juni #13 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Logga meg på Tinder igjen…liker meg ikke der, men var ikke særlig bedre på Match.com. Jeg liker veldig få, men plutselig fikk jeg match på Tinder! 🤩 En flott mann, høy, lys, godt smil, fine interesser…kort sagt - dette kan være interessant! …men så svarer han ikke…nå bruker jeg ham som dagbok…😅😂 Han har ikke sett noen av mld…hva er vitsen å «samle» på likes om man ikke vil snakke? 🤷🏽♀️ Anonymkode: a0d1b...a56 Visste du at match.com og Tinder eies av samme selskap? Det å få match, sende melding og ikke få svar, er nok normalen for de fleste uavhengig av kjønn. Det burde ikke vært sånn, men … Hvis han du sendte melding til ikke er betalende medlem, kan han ikke lese meldingen.
AnonymBruker Skrevet 19. juni #14 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er faktisk noens hjerte man knuser. Tenk litt på det. Anonymkode: 490cb...032 En MATCH som ikke svarer knuser noens hjerte? Anonymkode: eb3d9...1f1 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #15 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vel, den matchen forsvinner når han en gang åpner og møter en VEGG med meldinger. Anonymkode: 408e1...6da Ja, like greit. Ikke interessant lenger. 😉 TS Anonymkode: a0d1b...a56
AnonymBruker Skrevet 19. juni #16 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er faktisk noens hjerte man knuser. Tenk litt på det. Anonymkode: 490cb...032 Hvis du opplever hjertesorg fordi en fremmed du aldri har hatt kontakt med ikke svarer på meldingen din, kan det være et tegn på at du er for sårbar for dating akkurat nå – og kanskje ennå ikke helt klar for å bli forelsket. Anonymkode: c89f5...372 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni #17 Skrevet 19. juni remix2020 skrev (18 timer siden): Visste du at match.com og Tinder eies av samme selskap? Det å få match, sende melding og ikke få svar, er nok normalen for de fleste uavhengig av kjønn. Det burde ikke vært sånn, men … Hvis han du sendte melding til ikke er betalende medlem, kan han ikke lese meldingen. …men jeg er ikke betalende jeg heller?🤔 Hvorfor kan jeg sende? TS Anonymkode: a0d1b...a56
-jk- Skrevet 20. juni #18 Skrevet 20. juni (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): …men jeg er ikke betalende jeg heller?🤔 Hvorfor kan jeg sende? TS Anonymkode: a0d1b...a56 De som ikke betaler er ikke seriøse mhp. dating etter min mening. Gratisabonnement legger så sterke begrensninger på opplevelsen at det i praksis ikke duger til annet enn å sjekke utvalget. Og så gjør folk rare ting. Jeg så en helt ny profil på Sukker jeg likte og sendte melding, en uke senere har hun fortsatt ikke leste den fordi hun ikke har vært logget på. Altså, hvem legger masse jobb i en ny profil en dag og så ikke sjekker den i hele tatt på minst en uke? Endret 20. juni av -jk-
AnonymBruker Skrevet 20. juni #19 Skrevet 20. juni Fjompenisse skrev (På 18.6.2025 den 23.49): Kan være så enkelt at han har begynt å date noen andre før du rakk å matche med ham og at han derfor ikke er inne på Tinder nå og ser dagboka du skriver til ham. Det er så enkelt som at menn swiper ofte på kvinner langt under deres nivå fordi det er såpass vanskelig å få matches. Så realiteten er nok at han har matches som er bedre enn TS og hun er ikke attraktiv eller interessant nok til å svare sålenge det er andre alternativer. Om TS realitetsorienterte seg å swipet på menn hun realistisk sett kan få ville hun nok ikke hatt problemer. Anonymkode: 95e20...215
AnonymBruker Skrevet 20. juni #20 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 0.21): Jeg sitter ofte og swiper på gøy på en kompis sin tinder. Vi er i 30-åra😅 for mange er jo tinder lett underholdning ala Candy Crush. Anonymkode: 890a2...ab9 ??? Anonymkode: 963af...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå