Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har vært en av prøverene her i mange måneder nå. Men så endelig i niende prøveperiode så ble det fullkalff!! :D :D Herlig! Kan nesten ikke tro at det er sant! Har ennå ike fått knallblå CB, men testen i går var sterkere enn på søndag, og den viste en tydelig blå strek!

Er ikke helt til stede her på jobben for tida.. Håper bare at dette går bra framover, er jo litt redd også..

Og lykke til alle dere andre som prøver!

Hilsen Ellen (4+6)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Gratulerer sååååå mye! Det er kjempedeilig å få to blå etter lang prøvetid. Vi prøvde også i 9 mnd. før det klaffet for oss. :D

11+5

Skrevet

Hei :D

Gratulerer så masse med baby i magen !! Ser du er kun en dag etter meg, jeg er 5+0 idag, skal bli spennende å følge hverandre her inne, jeg skriver dagbok også, og det er kjempeartig, kan virkelig anbefales.

God klem fra Pludre og lille Mirakel 5+0

Skrevet

Gratulerer!

Håper alt går bra i tiden fremover.

Skrevet

Gratulerer kjempemasse med baby i magen og lykke til videre med svangerskapet :D

:P sola :P

Skrevet

Gratulerer masse til deg fra meg også :)

Lille småtten (9+2) og meg.......

Gjest Marthe77
Skrevet

GRATULERER! :lol:

Det er kos å være gravid!

Klem fra Marthe

Skrevet

Hei Ellen, og gratulerer så masse :oops: ingenting er vel som de to blå strkene som etter evig lang venting endelig dukker opp... ønsker deg lykke til med graviditeten og videre i livet. klem fra Line 13+4 :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...