Ellen Skrevet 21. november 2002 #1 Skrevet 21. november 2002 Hei, jeg har vært en av prøverene her i mange måneder nå. Men så endelig i niende prøveperiode så ble det fullkalff!! :D :D Herlig! Kan nesten ikke tro at det er sant! Har ennå ike fått knallblå CB, men testen i går var sterkere enn på søndag, og den viste en tydelig blå strek! Er ikke helt til stede her på jobben for tida.. Håper bare at dette går bra framover, er jo litt redd også.. Og lykke til alle dere andre som prøver! Hilsen Ellen (4+6)
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #3 Skrevet 21. november 2002 Gratulerer sååååå mye! Det er kjempedeilig å få to blå etter lang prøvetid. Vi prøvde også i 9 mnd. før det klaffet for oss. :D 11+5
Pludre Skrevet 21. november 2002 #5 Skrevet 21. november 2002 Hei :D Gratulerer så masse med baby i magen !! Ser du er kun en dag etter meg, jeg er 5+0 idag, skal bli spennende å følge hverandre her inne, jeg skriver dagbok også, og det er kjempeartig, kan virkelig anbefales. God klem fra Pludre og lille Mirakel 5+0
Silfen Skrevet 21. november 2002 #6 Skrevet 21. november 2002 Gratulerer! Håper alt går bra i tiden fremover.
Gjest sola Skrevet 21. november 2002 #7 Skrevet 21. november 2002 Gratulerer kjempemasse med baby i magen og lykke til videre med svangerskapet :D sola
Mistyen Skrevet 21. november 2002 #8 Skrevet 21. november 2002 Gratulerer masse til deg fra meg også Lille småtten (9+2) og meg.......
Gjest Marthe77 Skrevet 21. november 2002 #9 Skrevet 21. november 2002 GRATULERER! Det er kos å være gravid! Klem fra Marthe
Gjest 13+4 Skrevet 21. november 2002 #11 Skrevet 21. november 2002 Hei Ellen, og gratulerer så masse :oops: ingenting er vel som de to blå strkene som etter evig lang venting endelig dukker opp... ønsker deg lykke til med graviditeten og videre i livet. klem fra Line 13+4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå