AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Hvis jeg ser på tv med begge øynene er teksten ganske klar og hvis jeg dekker over det venstre øyet er det like klart, mens hvis jeg derimot dekker over det høyre øyet så er teksten på TVen ganske uklar på 3-4meters avstand (teksten sklir liksom ut til den ene siden da). Den er ikke så uklar at jeg ikke klarer å lese teksten bare ganske uklar, men hadde begge øynene vært sånn så hadde det blitt altfor slitsomt og vanskelig. Er det flere som har det sånn at det kun er ene øyet? Anonymkode: fc5ed...d8f
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Det er ofte litt forskjell på øynene ja…. Anonymkode: f9652...1e3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Jepp. Jeg har et øye med -1 og et med +1 i styrke. Merker at det ene øyet slapper mer av enn det andre i hverdagen iallfall. Anonymkode: 1edac...425
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Jeg er langsynt på det ene og nærsynt på det andre. I tillegg har jeg behov for progressive glass for å klare å se klart både på nært og på avstand. Lykkes sjelden med å klare og tilpasse briller eller linser. For å si det sånn: jeg ser aldri 100% på noen avstander, og jeg har mye vondt i hodet. Anonymkode: c9f5f...08c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå