Gå til innhold

Kjæledyr som er alvorlig syk- hvordan håndtere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pus er syk- og vi vet enda ikke om det er så alvorlig at det ikke lar seg behandle. Men dyrlegen er svært bekymret- så vi frykter det verste.

Venter på prøvesvar. 
Jeg er skikkelig nedtrykt og stresset både på jobb og hjemme. Klarer ikke slappe av og sover dårlig. Har vondt av katten- samtidig som jeg ikke klarer se for meg at vi tar henne med for å få en siste sprøyte. 
Gråter og er helt uvel- men kommer til å gjøre det som er best for pus. 
Hvordan håndtere denne sorgen? Det er jo «bare» en katt mener mange. 

Anonymkode: cbff7...0e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er et levende vesen du er glad i, som nå har det vondt og som du kanskje kommer til å miste. Mennesker som ikke får en følelsesmessig reaksjon på dette tenker jeg det er noe galt med rent emosjonelt. 

Du må bare stå i det. Prøve å skyve det til side når du trenger hodet til andre ting (jobb), men også sette av tid til å kjenne på følelsene. Det er vondt å bekymre seg for noe man er glad i. 

Krysser det som krysses kan for at pus blir bra igjen - og raskt ❤️

Anonymkode: 280f2...5ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Pus er syk- og vi vet enda ikke om det er så alvorlig at det ikke lar seg behandle. Men dyrlegen er svært bekymret- så vi frykter det verste.

Venter på prøvesvar. 
Jeg er skikkelig nedtrykt og stresset både på jobb og hjemme. Klarer ikke slappe av og sover dårlig. Har vondt av katten- samtidig som jeg ikke klarer se for meg at vi tar henne med for å få en siste sprøyte. 
Gråter og er helt uvel- men kommer til å gjøre det som er best for pus. 
Hvordan håndtere denne sorgen? Det er jo «bare» en katt mener mange. 

Anonymkode: cbff7...0e3

Tenker de som faktisk lirer av seg noe sånt, mangler noe grunnleggende oppi topplokket.

Anonymkode: 910a4...927

• Liker 2
Gjest Yvonne
Skrevet

Jeg savner enda dyr som har gått bort for 30 år siden så ja, det å miste dyr gjør utrolig vondt langt inn i sjela. Man blir så uendelig glade i dem og alle er unike med hver sin fantastiske personlighet og sjarm.

Gjest Yvonne
Skrevet

Håper det går bedre enn du frykta❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...