AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Skrevet 18. juni Hei! Er ekstremt lite reisevant og var på jobbreise med jobben i utlandet. Kom tilbake og raste gjennom pass kontrollen, også bare fortsatte jeg helt i enden, og da kom jeg jo til bagasjehallen, men jeg skulle egentlig ha videre fly forbindelse til Tromsø. Fikk puls i 160-180 og full panikk da flyet mitt gikk om 50min. Jeg måtte jo da sjekke inn helt på nytt og gjennom sikkerhetskontrollen på nytt stinn av folk. Noen flere som har gjort denne tabben, istedenfor å gå til videre forbindelse så bare fortsatte jeg til bagasjehallen fra utlands terminalen. For meg var dette en ekstrem stor ting, og hele kroppen fikk panikk 😆🫣 offa meg Anonymkode: 2240b...241
AnonymBruker Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni Må jo ikke sjekke inn på nytt. Bare å gå gjennom sikkerhetskontrollen Anonymkode: fce9c...57c 7
AnonymBruker Skrevet 18. juni #3 Skrevet 18. juni Har gjort det flere ganger, men har aldri måttet sjekke inn på nytt igjen. Jeg sjekket jo inn hele reisen på første flyplass. Må kun gjennom sikkerhetskontrollen på nytt Anonymkode: 80be6...f64 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni #4 Skrevet 18. juni Nei måtte ikke sjekke inn på nytt 😆😆😅 bare jeg som skrev det fordi sikkerhetskontrollen så tenkte jeg at man sjekker da inn, men ja kun sikkerhetskontrollen, sorry 😁 Anonymkode: 2240b...241
AnonymBruker Skrevet 18. juni #5 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei måtte ikke sjekke inn på nytt 😆😆😅 bare jeg som skrev det fordi sikkerhetskontrollen så tenkte jeg at man sjekker da inn, men ja kun sikkerhetskontrollen, sorry 😁 Anonymkode: 2240b...241 Det er null stress å gå helt ut og må inn igjen. Mange gjør det også med vilje Sist jeg reiste med ungene gikk vi helt igjennom for ungene ville spise på Burger King før neste flyet gikk. Vi spiste, gikk igjennom sikkerhetskontrollen og inn igjen. Skjønner at det var uvant for deg, men ingen krise eller flause det der Anonymkode: 80be6...f64 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni #6 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er null stress å gå helt ut og må inn igjen. Mange gjør det også med vilje Sist jeg reiste med ungene gikk vi helt igjennom for ungene ville spise på Burger King før neste flyet gikk. Vi spiste, gikk igjennom sikkerhetskontrollen og inn igjen. Skjønner at det var uvant for deg, men ingen krise eller flause det der Anonymkode: 80be6...f64 Da ble jeg litt mer beroliget 😅 takk for det! Anonymkode: 2240b...241 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #7 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei måtte ikke sjekke inn på nytt 😆😆😅 bare jeg som skrev det fordi sikkerhetskontrollen så tenkte jeg at man sjekker da inn, men ja kun sikkerhetskontrollen, sorry 😁 Anonymkode: 2240b...241 Men det skjer jo alle en gang! Altså helt normalt. Også normalt på de flyplassene som ikke har røykerom, og da må man UT av hele forbanna flyplassen for å ta seg en røyk Hilsen ei som måtte støtt og stadig ut av flyplassen som barn da min mor røyka som ei skorstein. Anonymkode: f6e03...1eb 4
BobbySocks Skrevet 18. juni #8 Skrevet 18. juni Jepp. Både ved en feil og frivillig. Null stress om man har god tid. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #9 Skrevet 18. juni Vi klarte på forunderlig vis å gå ut gjennom passkontrollen. Den var automatisk, så ingen stoppet oss. Det viste seg at vi ikke skulle gått der, for når vi først hadde kommet dit så kom vi oss ikke tilbake igjen på egenhånd. Vi måtte gjennom en hel haug med dører, måtte ringe en vakt og det ble masse styr! Vakten kom ikke med en gang heller, så det var bare på håret at vi rakk flyet. Ble litt høy puls kan man si… Anonymkode: de0bf...45c
Thildamor Skrevet 18. juni #10 Skrevet 18. juni Ta det helt med ro. Folk forvirrer seg feil daglig. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #11 Skrevet 19. juni Etter at jeg ankom Gardermoen fra utlandet skulle jeg egentlig rett til bagasjen. Men gikk til den automatiske passkontrollen fordi jeg trodde selvsagt at jeg måtte gjennom passkontroll. Etter å ha passert den automatiske passkontrollen havnet jeg avgangshallen for utland. Og det var ingen vei ut igjen enn å kontakte politiet og de kjørte noe de kalte en "retur" i systemet. Da fikk jeg slippe ut igjen til ankomst gjennom en dør personalet brukte. Ekstremt flaut. Anonymkode: 131d0...814
AnonymBruker Skrevet 19. juni #12 Skrevet 19. juni Selv vi som er ganske reisevante har gjort lignende tabber, så ikke tenk noe mer på det. Jeg har gjort noe lignende det du skriver om her, på Arlanda i Stockholm. Jeg kom fra Norge, og skulle fly videre innenlands i Sverige. Sist jeg gjorde det hadde jeg tatt buss fra en terminal til en annen, så da jeg fulgte skiltene til den terminalen jeg skulle fly videre fra antok jeg at jeg var på vei til den bussen. Men der tok jeg feil, for plutselig var jeg i baggasjehallen, og måtte gå ut i ankomstområdet, før jeg gikk gjennom sikkerhetskontrollen på nytt og fant rett terminal. Jeg har med vilje gått ut flere ganger tidligere. Om jeg har god tid på en flyplass reiser jeg heller inn til sentrum av byen jeg er i, og ser meg rundt der. Derfor brydde jeg meg ikke om at jeg rotet meg bort her, og på vei hjem igjen fant jeg bussen. Det som derimot var skikkelig flaut, var en gang jeg ikke fant gaten min. Jeg var på en mindre flyplass i utlandet, husker dessverre ikke hvilken, men må ha vært i schengen, for den veien det så ut som jeg skulle gå ville sende meg gjennom en ekstra sikkerhetskontroll og passkontrollen. Etter å ha gått frem og tilbake fryktelig mange ganger, endte jeg med å gå igjennom. Og det var selvsagt feil, for der var det nesten bare interkontinentale avganger. Til slutt måtte jeg spørre noen, og det skulle jeg selvsagt gjort tidligere. Men jeg var på feil sted, og politiet måtte tilkalles for å få meg tilbake igjen. Og så fikk jeg utpekt en trapp jeg hadde oversett tidligere. Rett ved passkontrollen, og der nede nå min gate. Trøst deg med at de i alle fall ikke måtte tilkalle politiet for din tabbe. Anonymkode: cb087...eb5
AnonymBruker Skrevet 19. juni #13 Skrevet 19. juni Ta det helt med ro, det der skjer flere ganger daglig på Gardermoen Anonymkode: 43b45...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå