hvaduikkeser Skrevet tirsdag kl 21:21 #41 Skrevet tirsdag kl 21:21 June93 skrev (45 minutter siden): Jeg hadde byttet sengetøyet før jeg dro, han bytter ALDRI sengetøy, flekker og lukter.. Hva sa han til dette da?
June93 Skrevet onsdag kl 10:50 Forfatter #42 Skrevet onsdag kl 10:50 hvaduikkeser skrev (13 timer siden): Hva sa han til dette da? Han kom med rare unnskyldninger som jeg skjønte ikke stemte.
hvaduikkeser Skrevet onsdag kl 11:06 #43 Skrevet onsdag kl 11:06 June93 skrev (15 minutter siden): Han kom med rare unnskyldninger som jeg skjønte ikke stemte. For en idiot. Hater utro folk. Gikk igjennom det samme for over et år siden.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:12 #44 Skrevet onsdag kl 11:12 AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 5.40): herregud for ei hurpe Anonymkode: b4304...e73 Hvis hun ELGET seg innpå så er vel ku en mer korrekt beskrivelse... Anonymkode: 75d8a...e4d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:15 #45 Skrevet onsdag kl 11:15 June93 skrev (På 20.6.2025 den 1.53): Jeg elsker han for høyt.. Men hvis du føler at du ikke kan gå fra ham samtidig som du blir knust dersom han er utro OG han ikke kan stiles pp når han drikker, så må du lære deg noen beskyttelsesmekanismer. Sånn som å ikke stille spørsmål. Ikke tenke på hva han driver med når han ikke er sammen med deg. Vet du om hand drakk da han var på hytta? Du sier det kun er et problem hvis han drikker.... Anonymkode: 75d8a...e4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå