Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppsøk hjelp 

Anonymkode: 010e4...f29

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 5.40):

herregud for ei hurpe 

Anonymkode: b4304...e73

Hurpe? Det er mannen som bestemmer om han går på. Han styrer dette. Så har de sex, så er det mannen sin feil. 

Anonymkode: ee76a...4cf

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Oppsøk hjelp 

Anonymkode: 010e4...f29

For hva?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hurpe? Det er mannen som bestemmer om han går på. Han styrer dette. Så har de sex, så er det mannen sin feil. 

Ja, men er ei hurpe hun også som ikke kan holde seg unna gifte menn!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2025 den 21.31):

Snakk med han og fortell om dine frykter. Det normale er at han lytter, validerer dine følelser og spør deg hva du trenger❤️

Jeg hadde også tatt en titt på mobilen hans😉. Skjedde det noe på hytten, snakker de sammen også. 

Anonymkode: fb2b5...0da

Ja, det gjør han også. Men, hva han gjør når jeg ikke ser og hører er noe annet 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2025 den 21.36):

HAN må ha tillatelse av deg til å dra på hytta!!!

Oppsøk hjelp, den volden du bedriver er ikke neo bedre enn annen vold selv om du forsvarer deg med 100 følelelser. 

Anonymkode: 9cb1f...b10

Du kan ikke være helt frisk? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

drikker han ofte? 

Har han kommet hjem igjen? Hvordan går det? Har dere fått snakket ut? 

Anonymkode: b4304...e73

Han drikker ikke ofte når vi er sammen fordi jeg liker han dårlig når han blir for full og blir ufin og klengete på andre damer, jeg er på hytta nå. Har snakket om ting, men han påstår at det ikke har skjedd noe. 

Skrevet

Problemet er jo ikke ludderet ved siden av, men mannen din som mister alle hemninger når han drikker alkohol. 

Alkohol og mannen din er problemet! Han bør jo holde seg unna alkohol da, når han vet at han ikke kan oppføre seg, og om han ønsker å være en god kjæreste. 

Du må jo også velge om du vil stole på han eller ikke. Et forhold uten tillit er ikke liv laga. Om han er så fantastisk som edru og er 100 % pålitelig, så bør det ikke være vanskelig for han om å ta en edru avgjørelse om å holde seg unna alkohol. 

Anonymkode: 8af06...cb0

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
June93 skrev (16 timer siden):

Ja, men er ei hurpe hun også som ikke kan holde seg unna gifte menn!

Ja, men det er opp til mannen uansett. Gifte menn bør klare å holde seg unna klengete hurper. 

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2025 den 20.18):

Altså om du ikke føler du kan stole på han, så tror jeg du vil ha det bedre alene. Det er det jeg leser. 

Anonymkode: 9f106...4a5

AnonymBruker skrev (På 18.6.2025 den 22.34):

Men tror du at han ville fortalt deg at hun var på hytten sin om han er utro? 
Det tror ikke jeg, da tror jeg han hadde unngått å nevne noe som helst angående henne. 

Anonymkode: fd9f0...306

Det er de to tingene jeg leser også. Kan man ikke stole på hverandre, er det ikke liv laga. Men hun kan kanskje be ham si tydeligere fra til denne dama at det ikke blir noe.

Ellers: Multisiter, June, multisiter. (plussen under innleggene du vil svare på).

Anonymkode: 3f67e...67a

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er de to tingene jeg leser også. Kan man ikke stole på hverandre, er det ikke liv laga. Men hun kan kanskje be ham si tydeligere fra til denne dama at det ikke blir noe.

Ellers: Multisiter, June, multisiter. (plussen under innleggene du vil svare på).

Anonymkode: 3f67e...67a

June93 skrev (På 20.6.2025 den 1.54):

Ja, det lurer jeg også på

Fordi han har ferie og driver med oppussing

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å bli alene. Han har vært utro. Jeg ser det på han selv om han nekter. Jeg er supersensitiv og fant også tegn på at han hadde hatt besøk i hytta. Jeg orker ikke mer!

• Liker 2
  • Hjerte 8
  • Nyttig 1
Skrevet
June93 skrev (22 timer siden):

Jeg har bestemt meg for å bli alene. Han har vært utro. Jeg ser det på han selv om han nekter. Jeg er supersensitiv og fant også tegn på at han hadde hatt besøk i hytta. Jeg orker ikke mer!

Det er utrolig synd at du går gjennom dette. Du fortjener en som bare vil ha deg og elsker deg.

Har du fått avsluttet det?

Anonymkode: 60527...716

• Liker 1
Skrevet
June93 skrev (På 21.6.2025 den 23.51):

Hva slags tegn fant du?

Godt du lytter til magefølelsen. De avslører det i oppførselen sin uansett hvor mye de lyver. Det er svært få som klarer å opptre helt uforandret etter utroskap. Hvilke tegn har han vist?

Anonymkode: 1eb53...b96

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fant du tegn på at de han hatt sex, eller tegn på at hun hadde vært på vanlig besøk?

Snakk med dama og spør hvorfor hun elger seg innpå mannen din, og også om det har skjedd noe.

Kanskje får du svar...

Anonymkode: 2fad1...235

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fant du tegn på at de han hatt sex, eller tegn på at hun hadde vært på vanlig besøk?

Snakk med dama og spør hvorfor hun elger seg innpå mannen din, og også om det har skjedd noe.

Kanskje får du svar...

Anonymkode: 2fad1...235

Jeg hadde stolt på magefølelsen og hadde oppdaget om min mann hadde hatt besøk. Hadde lukta det lang vei. 

Og da hadde jeg gjort kort prosess, farvel! 

Anonymkode: 57db4...423

• Liker 1
Skrevet

Hvis partneren din er utro mot deg, husk dette - det er ikke en refleksjon av verdien din, men en refleksjon av karakteren deres.
Den slags svik er et bevisst valg, ikke et uhell. Det er en av de tingene vi, uansett hvor mye vi elsker eller gir, ikke kan forutsi eller forhindre. Du kan ikke overvåke noen døgnet rundt, og det burde du heller ikke måtte gjøre. Kjærlighet handler ikke om overvåking - det handler om tillit, respekt og emosjonell trygghet.

Sannheten er at hvis noen har et vandrende hjerte, finner de måter å være utro på enten du er ved siden av dem eller milevis unna, enten du er våken eller sover godt.
Men det er ikke din byrde å bære. Du tok ikke feil av å stole på. Du var ikke dum som elsket. Deres illojalitet beviser bare at de ikke var klare for den typen kjærlighet som krever modenhet og engasjement.

Tilnøyelse er ikke noe du kan tvinge inn i noens sjel.
Det er et frø de allerede må ha plantet i seg selv før de går inn i et forhold. Hvis noen virkelig verdsetter kjærlighet, vil ikke lojalitet være noe du må be om – det vil komme naturlig.

Så slutt å gjøre deg selv gal med paranoia, overtenking og frykt. Du kan ikke kontrollere andres valg – du kan bare velge hvordan du reagerer på dem. Hvis de er ment for å bli, vil de hedre din kjærlighet. Og hvis de går vill, la dem gå med fred i hjertet ditt.

Fordi lojalitet ikke er flaks - det er en avgjørelse. Og når du finner noen som velger deg hver eneste dag, som virkelig blir oppfylt med bare ett hjerte og én sjel å kalle hjem – så vet du at den typen kjærlighet ikke er utro. Det verdsetter.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2025 den 0.23):

Hva slags tegn fant du?

Godt du lytter til magefølelsen. De avslører det i oppførselen sin uansett hvor mye de lyver. Det er svært få som klarer å opptre helt uforandret etter utroskap. Hvilke tegn har han vist?

Anonymkode: 1eb53...b96

sengetøyet! Han bytter ALDRI sengetøy. Lukter.. Ser det på han

Skrevet

Jeg hadde byttet sengetøyet før jeg dro, han bytter ALDRI sengetøy, flekker og lukter.. 

Skrevet

Så han byttet et sengetøy som du hadde hatt på nytt sist du var der? Det er temmelig avslørende, enig i det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...