Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig redd og lei meg 😭  Greia er at jeg har en følelse av at samboer er utro. Vi har hytte på et felt med en nabo som har rykte på seg i å drikke seg full og legge seg etter andre mannfolk. Hun er singel og tror hun er guds gave til alle menn. For et par helger siden i et sosialt lag (jeg var tilstede og edru) elget hun seg inn på min samboer. Han var også full og jeg syns begge dro det altfor langt. 
Jeg stoler 100 % på min samboer når han er edru, men 0 når han har drukket. Jeg har jobbet lenge med at han kan være på hytta alene uten meg. Hun dama pleier å være der kun i helger så jeg tenkte det var greit at typen min dro en tur alene i går. Jeg var ganske rolig helt til han forteller at hun dama er på hytta si. Da kjente jeg angsten komme og jeg fikk nesten panikk. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har nesten ikke sovet i natt. Jeg har ingen anelse om hva som har skjedd der i natt. Han ville jo ikke fortalt meg det om det har skjedd noe. Redd for å bli jugd til. Redd for svik. At han holder noe skjult for meg. Hva gjør jeg? Dette er rene torturen! 😢 Trenger at noen skriver til meg.. Noen trøstende ord? Hva ville du gjort?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså om du ikke føler du kan stole på han, så tror jeg du vil ha det bedre alene. Det er det jeg leser. 

Anonymkode: 9f106...4a5

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med han og fortell om dine frykter. Det normale er at han lytter, validerer dine følelser og spør deg hva du trenger❤️

Jeg hadde også tatt en titt på mobilen hans😉. Skjedde det noe på hytten, snakker de sammen også. 

Anonymkode: fb2b5...0da

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

HAN må ha tillatelse av deg til å dra på hytta!!!

Oppsøk hjelp, den volden du bedriver er ikke neo bedre enn annen vold selv om du forsvarer deg med 100 følelelser. 

Anonymkode: 9cb1f...b10

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kjører til hytta, parkerer et stykke unna, og sniker deg fram og spionerer.

Hvis ingenring galt skjer, kjører du hjem og nevner aldri episoden.

Anonymkode: cbf5e...fcc

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Dette hadde vært meg 😅 

Jeg er klok av skade. Konfrontasjoner og slikt fører ikke frem. Aldri hørt om en utro mann som bare vipps legger kortene på bordet fordi han blir spurt. 

Det som er vanlig er løgner og iherdig forsøk på å ikke bli tatt.

Når det er sagt, jeg hadde aldri kunne vært sammen med en jeg ikke stolte på med alkohol. 

Anonymkode: 4982a...de6

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle han plutselig på hytta nå ,- alene ? 

Dere var der jo nettopp. 

Anonymkode: ac5b4...089

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Kjære deg….

Det er oppskriften på å alltid være urolig og mistenksom, uansett.

Hvis tilliten ikke er der og ikke lar seg reparere hjelper ingenting.

Spionering er gift og fører ingenting godt med seg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men tror du at han ville fortalt deg at hun var på hytten sin om han er utro? 
Det tror ikke jeg, da tror jeg han hadde unngått å nevne noe som helst angående henne. 

Anonymkode: fd9f0...306

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det tror ikke jeg, da tror jeg han hadde unngått å nevne noe som helst angående henne. 

Ts spurte helt sikkert. 

Mer sannsynlig at disse to lagde en avtale sist om å møtes igjen i løpet av uka, alene.. 

Anonymkode: 1eb53...b96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
June93 skrev (9 timer siden):

elget hun seg inn på min samboer.

herregud for ei hurpe 

Anonymkode: b4304...e73

• Liker 2
Skrevet

Har du pratet med ham om hvordan du følte det etter forrige hyttefest? Spurt ham hvorfor han gjorde det han gjorde?

Siden du skriver at du stoler på han 0 % i fylla, så regner jeg med at han har gjort noe som ikke er greit tidligere. Har han vært utro? Og har han prøvd å roe ned drikkingen, hvis han ikke klarer å kontrollere seg ved inntak av alkohol?

Akkurat denne dama her kan vel dere damene på hyttefeltet ta dere en prat med. Hvis hun har dette ryktet så har hun vel lagt seg etter mange av de andre opptatte mannfolka der, så da er det nok flere enn deg som er bekymra og lei. Men når det er sagt.. Hva søren er det med disse mannfolka?!? Vil alle ofre partnerne sine for "felleshølet"?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2025 den 21.36):

HAN må ha tillatelse av deg til å dra på hytta!!!

Oppsøk hjelp, den volden du bedriver er ikke neo bedre enn annen vold selv om du forsvarer deg med 100 følelelser. 

Anonymkode: 9cb1f...b10

Nei, han må ikke det! Hvor skrev jeg det????

Skrevet
Cam03 skrev (18 timer siden):

Har du pratet med ham om hvordan du følte det etter forrige hyttefest? Spurt ham hvorfor han gjorde det han gjorde?

Siden du skriver at du stoler på han 0 % i fylla, så regner jeg med at han har gjort noe som ikke er greit tidligere. Har han vært utro? Og har han prøvd å roe ned drikkingen, hvis han ikke klarer å kontrollere seg ved inntak av alkohol?

Akkurat denne dama her kan vel dere damene på hyttefeltet ta dere en prat med. Hvis hun har dette ryktet så har hun vel lagt seg etter mange av de andre opptatte mannfolka der, så da er det nok flere enn deg som er bekymra og lei. Men når det er sagt.. Hva søren er det med disse mannfolka?!? Vil alle ofre partnerne sine for "felleshølet"?

Ja, har det. Han forstår at jeg er urolig, og påstår at han ikke visste at hun skulle være der nå. Han er ikke til å stole På når han drikker, men er verdens beste edru. Redd for å miste han pga en fylle episode. Vi har et sterkt forhold.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2025 den 20.18):

Altså om du ikke føler du kan stole på han, så tror jeg du vil ha det bedre alene. Det er det jeg leser. 

Anonymkode: 9f106...4a5

Jeg elsker han for høyt.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2025 den 22.31):

Hvorfor skulle han plutselig på hytta nå ,- alene ? 

Dere var der jo nettopp. 

Anonymkode: ac5b4...089

Ja, det lurer jeg også på

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

herregud for ei hurpe 

Enig!

Skrevet
Cam03 skrev (18 timer siden):

AnonymBruker skrev (På 18.6.2025 den 22.34):

Skrevet

Jeg vet ikke.. 

AnonymBruker
Skrevet
June93 skrev (5 timer siden):

Redd for å miste han pga en fylle episode. Vi har et sterkt forhold..

drikker han ofte? 

Har han kommet hjem igjen? Hvordan går det? Har dere fått snakket ut? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...