AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Skrevet 18. juni Har en sønn med autisme som i perioder får en del utbrudd. I dag da vi var på matbutikken, ville han ha en pose med godteri jeg sa nei til. Det resulterte i et massivt utbrudd hvor han skrek og gråt høyt.(Det var såklart ikke grunnet godteriet men alt annet rundt han strevde med) Til slutt valgte jeg å sette meg ned på gulvet for å få roa han ned og få han ut av situasjonen. Da gikk en dame forbi med et barn, og hun smilte å sa: "så flink mamma du er" 💖 Jeg har flere ganger sett tråder både her og på tiktok bli lagt ut om de som nedsnakker/klager på barn/foreldre når barn får utbrudd både på senter/butikker/restauranter. Husk at alle barn er forskjellig, foreldre er forskjellig, noen dager kan både barn og voksne være i en vanskelig tid. Kanskje om dere møter på en situasjon som dette kan prøve å sette det i perspektiv og være med å bidra med noen positive ord? Dette gjorde dagen min så mye bedre, og det er så fint å se det finnes så gode og snille mennesker som løfter andre opp🥰 Anonymkode: 5d674...96c 2
Stor pike Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni Så nydelig å høre om ❤️ har selv en gutt med Asperger og vet det kan være utrolig strevsomt i seg selv. Og så får man gjerne andres fordømming på toppen. Du er en kjempefin mamma 😄 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni #3 Skrevet 18. juni Stor pike skrev (6 minutter siden): Så nydelig å høre om ❤️ har selv en gutt med Asperger og vet det kan være utrolig strevsomt i seg selv. Og så får man gjerne andres fordømming på toppen. Du er en kjempefin mamma 😄 Ja jeg har faktisk ikke opplevd det før så det var utrolig snillt og godt gjort 🥰 så leit dere også har opplevd en del av det, det er jo iblandt man kvier seg litt , men samtidig så må man jo ut, kan ikke sperre seg inne, og det vil nok komme mange flere situasjoner man vil bli dømt for, men det får bare gå😅 derfor er det jo så fint å viktig å dele når noe positivt dukker opp🥰 Tusen takk, det er du også🤩💖 Anonymkode: 5d674...96c
AnonymBruker Skrevet 18. juni #4 Skrevet 18. juni Og hvordan gikk vannet denne diagnosen da? Er så lei av at barn blir diagnostisert Anonymkode: 2991e...e38
AnonymBruker Skrevet 18. juni #5 Skrevet 18. juni Fikk barnet* ikke fikk vannet Anonymkode: 2991e...e38
AnonymBruker Skrevet 18. juni #6 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hvordan gikk vannet denne diagnosen da? Er så lei av at barn blir diagnostisert Anonymkode: 2991e...e38 Han var 5 år. Han har alltid slitt sosialt og strevet med følelser. At han fikk diagnosen gjorde at de kunne jobbe i barnehagen på en annen måte før han begynte på skolen også sosialt. Han er 9 år nå. Er mye han strever med. Men han har også mye styrker i seg. Men at han har diagnose gjør at andre barn/voksne rundt kan forstå hvorfor han er litt annerledes, så ikke vær lei av diagnoser. Det gjør at andre rundt kan lære seg og forstå bedre. Det her handla ikke egentlig generelt om autisme eller diagnoser i seg selv. Ikke det som var temaet. For barn uten diagnoser har like mange følelser og kan få utbrudd. Men at man buede være mer god mot de man ser kan streve i en situasjon, og hvor mye ord faktisk hjelper. Så det var ment positivt at jeg syntes det var godt å se det finnes de som hjelper, selv helt fremnede:) Anonymkode: 5d674...96c
AnonymBruker Skrevet 18. juni #7 Skrevet 18. juni Det er ikke sånne som deg vi "dømmer" men heller de mødrene som faktisk ender opp med å gi ungene godteri etter et slikt raseri utbrudd. Ikke sånne som deg som faktisk gjør en god jobb og møter ingen din der den skal møtes. Anonymkode: 074c3...0de
AnonymBruker Skrevet 18. juni #8 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hvordan gikk vannet denne diagnosen da? Er så lei av at barn blir diagnostisert Anonymkode: 2991e...e38 Er du ironisk? Det er jo faktisk litt godt gjort å gå inn i denne tråden og demonstrere akkurat hvordan man er den type rasshøl hun TS forteller om, ikke var. Anonymkode: f6d58...0ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå