Tiit Skrevet 18. mars 2006 #1 Skrevet 18. mars 2006 Hørte på radioen (P1) for kanskje en måned siden en superlåt, som jeg tenkte at jeg måtte huske på å laste ned. Nå er det ganske borte for meg hva det var, men dersom noen sier låt og artist, kommer jeg til å huske det. Kanskje noen har rett med forslaget sitt dersom jeg sier det jeg husker: -amerikansk mannlig vokalist -det er ei "gammel" låt, kjent, kanskje fra 60tallet.. usikker på dette -han har skikkelig rå og rusten stemme -høyt tempo, skikkelig energi, minner litt om Just a Gigolo... men enda kjappere mener jeg. -innholder ord som happy, eller noe annet som går på at en er veldig glad, tror jeg.... Å, det er vel egentlig ganske håpløst dette. Men hvem var det som sang Just a Gigolo? Kanskje det er samme artisten.
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2006 #2 Skrevet 18. mars 2006 Sikkert mange som har sunget den, David Le Roth er den eneste jeg kommer på
Elanor Skrevet 18. mars 2006 #3 Skrevet 18. mars 2006 Hvis du husker hvilken tid på døgnet du hørte sangen, kan du kanskje også klare å finne ut i hvilket program den ble spilt. Og da er det jo bare til å sjekke spillelistene til NRK.
Catzy Skrevet 19. mars 2006 #4 Skrevet 19. mars 2006 Kanskje det kan være Happy Trails av Van Halen? David Lee Roth sang i Van Halen. Og de har en sang som heter Happy Trails, og det var han som hadde en utrolig kul versjon av "Just a gigolo." Her er link til tekst: http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Hap...8256BC70004E072 - Aner ikke om det er den sangen... Catzy
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #5 Skrevet 20. mars 2006 Å, det er vel egentlig ganske håpløst dette. Men hvem var det som sang Just a Gigolo? Kanskje det er samme artisten. ← Louis Prima har gjort Just a Gigolo kjent, i alle fall. Han har jo fått en liten revival nå, så kanskje det var han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå