AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Skrevet 18. juni Jeg savner lange gensre og tshirts som går nedenfor baken Har dere sett noe slikt noe sted?? Anonymkode: 6396c...d7f
AnonymBruker Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni Sjekk nettsteder som ellos og bon prix kanskje? ☺️ Anonymkode: a7f18...5c3
Miss Meilir Skrevet 18. juni #3 Skrevet 18. juni Ja ☺️ Den norske nettbutikken Fair and Square har i hvert fall t-skjorter hvor man kan velge lang eller kort modell. Har ikke sjekket om de har gensere som har dette valget. God kvalitet, jeg har selv kjøpt t-skjorter derfra. Et stort pluss er at de har etisk produksjon. Klippet og limt fra nettsiden deres: "Våre krav til egen produksjon og arbeidsmiljø ligner på den norske arbeidsmiljøloven. Arbeidstiden vår er 37 ½ timer i uka og fri i helgene, noe som er langt mindre en normalen i bransjen som ligger på 90 timer i uka. Vi har også betalt ferie, pensjon og forsikringer. Vi har 6 måneders mammapermisjon med full lønn."
Morpheus Skrevet 18. juni #4 Skrevet 18. juni Jeg søker etter "Long Hip-hop shirt". De er lengre enn normale T-skjorter eller gensere.
AnonymBruker Skrevet 18. juni #5 Skrevet 18. juni Det finnes overalt, både h&m, lindex og veromoda har Anonymkode: 5acc6...f38
AnonymBruker Skrevet 21. juni #7 Skrevet 21. juni Du kan alltid kjøpe 2 størrelser større enn det du pleier. Anonymkode: a9943...5e2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #8 Skrevet 21. juni Ønsker det samme, bare i singlet. Før hadde H&M basic singleter som var laaange, trengte ikke bekymre meg for å vise trusa om jeg bøyde meg framover 🤭 Jeg savner de! Nå finner jeg bare korte singleter som knapt nok rekker ned til bukselinningen når jeg står oppreist (tar gjerne imot tips) Anonymkode: 1826e...59e
AnonymBruker Skrevet 21. juni #9 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ønsker det samme, bare i singlet. Før hadde H&M basic singleter som var laaange, trengte ikke bekymre meg for å vise trusa om jeg bøyde meg framover 🤭 Jeg savner de! Nå finner jeg bare korte singleter som knapt nok rekker ned til bukselinningen når jeg står oppreist (tar gjerne imot tips) Anonymkode: 1826e...59e Cubus Anonymkode: 9f5f1...ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå