AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Skrevet 18. juni Kjøpte ny iPad og gamle sim kortet passet ikke fordi det var for smått eller stort. Hvor får jeg bestilt nytt sim kort? På Elkjøp eller power? Har telia. Jeg visste ikke at det gamle sim kortet ikke passa ellers så hadde jeg kjøpt akkurat lik iPad som jeg hadde. Koster nytt sim kort noe? En annen ting er at jeg ikke får høretelefon over på den nye iPad. Når jeg slår på høretelefonene så kobles den automatisk til iPhone men hvordan få den over på iPad? Kan jeg spørre på Elkjøp eller power om dette også? Er helt grønn. Anonymkode: 079c2...cd9
TBL12 Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjøpte ny iPad og gamle sim kortet passet ikke fordi det var for smått eller stort. Hvor får jeg bestilt nytt sim kort? På Elkjøp eller power? Har telia. Jeg visste ikke at det gamle sim kortet ikke passa ellers så hadde jeg kjøpt akkurat lik iPad som jeg hadde. Koster nytt sim kort noe? Anonymkode: 079c2...cd9 Simkort kan skaffes fra Telia via post, Telia butikk eller fra Telia forhandler. Koster gjerne en mindre sum. Er simkortet for stort kan en gjerne knekke av en plast ramme rundt. Er det eldre simkort kan en klippe det mindre, men ikke så enkelt å få det nøyaktig nok. Et annet alternativ er å logge inn hos Telia og bestille eSIM. Det er en kode som legges inn på iPad, og dermed kobler iPad til ditt abonnement. Krever ikke fysisk simkort.
AnonymBruker Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni TBL12 skrev (På 18.6.2025 den 23.32): Simkort kan skaffes fra Telia via post, Telia butikk eller fra Telia forhandler. Koster gjerne en mindre sum. Er simkortet for stort kan en gjerne knekke av en plast ramme rundt. Er det eldre simkort kan en klippe det mindre, men ikke så enkelt å få det nøyaktig nok. Et annet alternativ er å logge inn hos Telia og bestille eSIM. Det er en kode som legges inn på iPad, og dermed kobler iPad til ditt abonnement. Krever ikke fysisk simkort. Kan jeg ta hele SIM kortet med den skuffen den er i og å bytte skuffen med den andre iPad? Skuffen ser lik ut med SIM kortet må være større så jeg kan ikke knekke av noe. Jeg visste ikke at SIM kortet var annerledes da jeg kjøpte iPad. Anonymkode: 079c2...cd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå