AnonymBruker Skrevet 23. juni #41 Skrevet 23. juni Vi ville ha noe større og bedre på alle mulige måter. Er vel kanskje den viktigste grunnen? Anonymkode: bb2eb...b6f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #42 Skrevet 23. juni Om vi selger er det for å oppgradere. Anonymkode: 1b2da...417 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #43 Skrevet 1 time siden Skal snart flytte fra der jeg har bodd i snart 25 år Grunner: - Lei byen og spesielt naboene som er noen late griser og en som er svært kontaktsøkende. - Hater banken min. Rotet det til økonomisk og refinansierte i bluestep (faen ta meg!) høy rente, vanskelig å få byttet til normal bank igjen. - lei av jobben. - savner familien min fra hjemplassen. Anonymkode: d6c67...c65
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #44 Skrevet 1 time siden Vi kommer til å selge så fort jeg er ferdig med studiene, og vi selger fordi vi vil ha noe nyere, og større. Her er det "bare" to soverom, og huset er eldre, og trenger derfor mer kjærlighet i årene som kommer enn jeg orker å legge inn. Anonymkode: b5f74...136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå