AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Skrevet 18. juni Kjæresten har invitert meg med på en hotellweekend til et romantisk, flott hotell. Jeg takket ja, men så fikk jeg vite at det var der han og eksen giftet seg. Plutselig fikk hele weekendturen en dårlig bismak. Jeg kommer til å dra, men dette plager meg litt. Er jeg ekstra følsom eller burde han ha funnet et annet hotell? Mulig jeg overreagerer litt. Anonymkode: 4968b...e64 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni Om du ikke overreagerer, så tenker jeg at du kanskje tolker ting litt i verste mening. Du skriver selv at hotellet er flott og romantisk - kanskje synes han også det er kjekt å dra til et hotell han allerede er kjent med? Ha litt is i magen tenker jeg, da. Anonymkode: 3fe9e...b3b 12
Snok1 Skrevet 18. juni #4 Skrevet 18. juni Fyll oppholdet med opplevelser og inntrykk som gjør at det blir deres hotell. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni #5 Skrevet 18. juni Er det brudesuiten også? 😁 Anonymkode: 4ff0a...85d 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #6 Skrevet 18. juni Synes ikke du overreagerer. Hadde nok kjent på det samme. Er ikke behagelig å dra til et hotell som han assosierer med exen sin…. Anonymkode: ada72...a9c 11 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #7 Skrevet 18. juni Vel, min mann har vært gift før, og han hadde jo et liv da før han møtte meg. At han har vært på steder han synes er fine tar jeg for gitt, og skulle han ta med meg til et sted han også har vært med sin eks, så velger jeg på ingen måte å tolke det i verste mening. Han syntes vel hotellet hadde bra service osv da. Anonymkode: 9ef53...819 4
Hareena Skrevet 18. juni #8 Skrevet 18. juni (endret) Av alle romantiske hoteller i hele verden inviterte han sin nye flamme til hotellet der han giftet seg med sin gamle flamme og tilbrakte bryllupsnatten med. Dette var veldig umusikalsk og i særdeleshet lite oppfinnsomt. Kjøper han eksens yndlingsjokolade til deg også? Endret 19. juni av Hareena 20 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni #9 Skrevet 18. juni Wow Eksen gjør dette med den nye dama si. Drar rundt på alle stedene vi reiste på (samme hotell/hytte/camping plass) og skal gjøre det samme som vi gjorde (barna våre har fortalt meg det og de synes det er rart) Men jeg vet jo ikke hva hun tenker, men jeg synes det er spesielt og hadde ikke likt det selv. Jeg har ikke noe med det lenger, heldigvis. Anonymkode: f7475...7df 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #10 Skrevet 18. juni Tror menn ikke tenker på det som vi kvinner gjør. Han vil nok bare glede deg og lage nye minner om hotellet. Hvis han begynner å mimre og fortelle deg detaljer om bryllupet så avbryter du han med et smil og sier "ikke snakk om det, nå.er det vi som er her". Anonymkode: f0281...eba 6 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #11 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kommer til å dra, Anonymkode: 4968b...e64 Hva? Du må dra FRA han. Jeg har ikke ord. Anonymkode: 5cbbf...9f9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #12 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjæresten har invitert meg med på en hotellweekend til et romantisk, flott hotell. Jeg takket ja, men så fikk jeg vite at det var der han og eksen giftet seg. Plutselig fikk hele weekendturen en dårlig bismak. Jeg kommer til å dra, men dette plager meg litt. Er jeg ekstra følsom eller burde han ha funnet et annet hotell? Mulig jeg overreagerer litt. Anonymkode: 4968b...e64 Skjønner deg godt! Jeg hadde ikke giddet å reise til det hotellet og det hadde jeg gitt klar beskjed om! Du overreagerer ikke ❤️ Anonymkode: 3b560...29d 4 1 1
SPOCA Skrevet 18. juni #13 Skrevet 18. juni Skjønner deg veldig godt, dette hadde jeg også reagert på. 1 1
knooters Skrevet 18. juni #14 Skrevet 18. juni Tenkom hvisatteslik og sånn - kaklerikaklera. Ja, dette er overreaksjon på steroider. Hva blir det neste, at han ikke kan lage livretten til eksen sin til TS, fordi "han har slik og sånne assosiasjoner til den"? Skru på common sense-bryteren et par hakk. Han er sammen med TS, og ikke eksen, og drar til et sted hvor han vet de har god service eller som har andre sider som han finner positivt - siden han tross alt har vært der før. Hva skulle liksom alternativet være? Velge et random hotell og potensielt få en dårlig opplevelse? Å lage pes om rent tankespinn er barnslig og unødvendig. 2 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni #15 Skrevet 18. juni Den hadde jeg reagert på. Det er jo ikke bare snakk om et sted de ferierte. Men de giftet seg der, det mest romantiske, og viktigste man gjør med et annet menneske. Anonymkode: d00be...5ef 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni #16 Skrevet 18. juni Såklart er det en idiotisk ting å invitere ny kjæreste på? Hans sosiale antenner tar inn Jupiter… Jeg mistenker han er lat, sikkert eksen som foreslo det stedet den gang. 1. han irriterer eksen 2. han krenker deg. i hvilken rekkefølge han har tenkt tanken er up for grabs. Sorry altså. Litt bedre må man klare å navigere livet sitt. Blir helt fjetret over de som mener dette er helt normalt. Anonymkode: 57cb9...72f 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni #17 Skrevet 18. juni Han har vel ekstra sans for det hotellet da. Tenker nok ikke at det er et problem. Anonymkode: dca57...db4 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #18 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har vel ekstra sans for det hotellet da. Tenker nok ikke at det er et problem. Anonymkode: dca57...db4 Da tenker han ikke i det hele tatt Anonymkode: 57cb9...72f 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni #19 Skrevet 18. juni Han handler gjerne på samme Kiwi han handlet på med eksen og!! Anonymkode: f1c75...cb2 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #20 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han handler gjerne på samme Kiwi han handlet på med eksen og!! Anonymkode: f1c75...cb2 Kan ikke sammenlignes Anonymkode: 57cb9...72f 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå