Gå til innhold

Trenger tips til sommergave/leker til tenåringene, 13 og 15 år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe sommerleker/ sommergaver til tenåringer. Har ikke unger sjølv, så trenger noen gode tips!

Anonymkode: f7324...244

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine ville ha foretrukket feriepenger på den alderen. Skal du kjøpe noe, må du nesten vite hva de liker. 

Anonymkode: 1a6ae...922

• Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Nyeste airpods, hettegensere av rett merker, sneakers av rett merker, escape room opplevelse… Jenter hadde kanskje blitt kjempeglade for hårkur med hodebunnsmassasje hos frisør. Dette er dyrere forslag. De blir sikkert kjempeglade for en tur på BK og valgfri kino med deg også.

Anonymkode: f3a60...6a9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gavekort på Normal slår vel hvertfall an hos jentene i den alderen vil jeg tro.

Anonymkode: f3a60...6a9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har tenåringer på 13 og 15 her, de bryr seg absolutt ikke om ting og tang. Begge to ønsket seg spesifikke bøker å lese gjennom sommeren, så det fikk de i dag. Ellers hadde de blitt takknemlige for å få pengegave som de kan distribuere selv😊

Anonymkode: 3c8f5...246

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gutt eller jente?

budsjett?

gavekort på kino, en pose med snop de liker, gavekort på nærmeste kjøpesenter, treningsklær,  gavekort på v-bucks (fortnite penger).

til jente: sminke, hårprodukter, ringer og øredobber

Men egentlig…. Cash is king. 

Anonymkode: 059a9...5a1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine tenåringsjenter hadde blitt glad for en 50-lapp i feriepenger, t-skjorter, en kul liten veske som de kan ha med på ferie, kose-sokker, hårstrikk, drikkeflaske, strandhåndduk og slike småting.

De er også 15 og 13 år

Anonymkode: b2030...0f2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gutten min på 13. hadde blitt glad for en ny fotball, eller andre baller han kan ha når han og kompisene badet. 

Datter på 16. En deilig solkrem, strandveske, fint strandhåndkle, hårklemmer etc. 

Anonymkode: b39c5...187

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gutt eller jente?

budsjett?

gavekort på kino, en pose med snop de liker, gavekort på nærmeste kjøpesenter, treningsklær,  gavekort på v-bucks (fortnite penger).

til jente: sminke, hårprodukter, ringer og øredobber

Men egentlig…. Cash is king. 

Anonymkode: 059a9...5a1

Gutt på 13 og jente på 15

Takk for tipsene😅 Er det vanlig å gi kontanter nå for tida? Det var jo vanlig da jeg var ung på 80-tallet😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Gutt på 13 og jente på 15

Takk for tipsene😅 Er det vanlig å gi kontanter nå for tida? Det var jo vanlig da jeg var ung på 80-tallet😊

Her vippses det bare. 

Anonymkode: b39c5...187

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vipps en slant til dem :)
JEg ville elsket å få en bok i gave, men vet ikke alle er som meg. Så kommer veldig an på interesse

Anonymkode: 907a4...1ae

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vant med at sommergave er utstyr til en aktivitet, helst utendørsaktivitet (f.eks. ball, badminton, kubb, hoppestrikk, vannleke, bygge egen fuglekasse, soppbok). Alternativt brettspill eller bok. 

Anonymkode: 06b32...58b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør foreldrene hva de liker. Det kjøpes alt alt for mye som bare blir liggende i et skap

Anonymkode: 1bf9e...165

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mine tenåringsjenter hadde blitt glad for en 50-lapp i feriepenger, t-skjorter, en kul liten veske som de kan ha med på ferie, kose-sokker, hårstrikk, drikkeflaske, strandhåndduk og slike småting.

De er også 15 og 13 år

50-lapp? De er ikke kravstor! 

Bra det altså! 

Anonymkode: 1bf9e...165

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg er vant med at sommergave er utstyr til en aktivitet, helst utendørsaktivitet (f.eks. ball, badminton, kubb, hoppestrikk, vannleke, bygge egen fuglekasse, soppbok). Alternativt brettspill eller bok. 

Anonymkode: 06b32...58b

Det var litt sånn jeg tenkte sjøl. På de svara her ser det ut som tidene har forandra seg😄

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De er også 15 og 13 år

50 i feriepenger til tenåringer? Det var vel mindre enn det vi selv fikk når vi var tenåringer og jeg er passert 50

Anonymkode: 3e0f8...1f6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...