Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg er en kvinner i 40 årene med sorte stive hår på haken og en del dun i ansiktet.  Jeg har en venn fra vestlandet som anbefaler elektrolyse. Er det noen som kan anbefale en god terapeut i Osloområdet. Eventuelt hvem man evn bør unngå. Jeg har lest litt ulikt, og hører mye blandet om denne metoden. Takknemlig for svar. 

Anonymkode: 8ccf3...1a1

Skrevet

Jeg bor i Bergen og har ikke noen å anbefale i Oslo, men jeg har tatt elektrolyse av og på i mange år, og det er det eneste som får disse hårene bort til slutt.

Anonymkode: a6373...5b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei, Jeg er en kvinner i 40 årene med sorte stive hår på haken og en del dun i ansiktet.  Jeg har en venn fra vestlandet som anbefaler elektrolyse. Er det noen som kan anbefale en god terapeut i Osloområdet. Eventuelt hvem man evn bør unngå. Jeg har lest litt ulikt, og hører mye blandet om denne metoden. Takknemlig for svar. 

Et kjapt googleøk ga meg "Oslo elektrolyse klinikk" og "Your skin" i Oslo.

Hadde prøvd førstnevnte klinikk først

Anonymkode: a6373...5b0

Skrevet

Jeg har selv gått til behandling ved Oslo Elektrolyseklinikk i Oslo, og jeg er veldig fornøyd med behandler og behandling. Utålmodige meg fullførte den ikke, da det anbefales hver 3. uke i noen måneder før et tydelig resultat. Jeg flyttet også i mellomtiden, av hensyn til jobb. Mamma derimot gikk så ofte og så lenge som anbefalt, og alle hennes stive hår forsvant. Du må smøre deg med tålmodighet, men tålmodigheten gir utbytte. Det er ganske dyrt; rundt 500 kroner per gang da jeg gikk der, og det er noen år siden, så det er sikkert høyere pris nå.

Anonymkode: eaf2b...e58

Skrevet

tusen takk! Da skal jeg sjekke ut denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...