SPOCA Skrevet 19. juni #21 Skrevet 19. juni Ja. Jeg har vår- og sommergarderobe, og høst- og vintergarderobe. Denne pakkes ut og inn hvert år. Har såpass mye klær og sko, så det må ryddes bort evt. inn hver sesong. Synes det er fint, da får jeg fin oversikt over hva jeg har, og kan gi vekk/kaste noe hvis det er overflødig. Og for de som lurer: jeg handler lite klær nå. De siste 3-4 årene har jeg handlet minimalt. Men, jeg shoppet mye før, så mesteparten er fra den gang.
AnonymBruker Skrevet 19. juni #22 Skrevet 19. juni Nei, har plass til å ha alt fremme. Men har ikke veldig mye klær, prøver å være miljøvennlig med få klær i god kvalitet. Anonymkode: ec460...8fa
AnonymBruker Skrevet 19. juni #23 Skrevet 19. juni Nei, det bare henger i skapet som normalt. Vi får plass til både sommer- og vintergarderobe samtidig. Er bare styr å pakke det ned. Anonymkode: 73e86...c1c
AnonymBruker Skrevet 19. juni #24 Skrevet 19. juni Hang bort dunjakka mi, men har tatt den frem igjen. Det har knapt vært tosifret på gradestokken, så i dag kom ulltrøye på igjen. De lover imidlertid 13 grader på søndag🤪 Men bruker sommersko og sneakers, satt bort vinterskoene. Imidlertid har jeg mest brukt skinnsko og Goretex, mye regn og vått føre. Anonymkode: c255f...f0e
AnonymBruker Skrevet 19. juni #25 Skrevet 19. juni Pakker bort de tykkeste og mest plasskrevende tingene (som vinterdress, tykke sko og parkas), og tilsvarende sommersko og sandaler om vinteren. Resten er helårsplagg her i midt-Norge 😆 Anonymkode: 72466...d85
AnonymBruker Skrevet 25. juni #26 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 12.32): Pakker bort de tykkeste og mest plasskrevende tingene (som vinterdress, tykke sko og parkas), og tilsvarende sommersko og sandaler om vinteren. Resten er helårsplagg her i midt-Norge 😆 Anonymkode: 72466...d85 Samme her, bor også i regnfulle Midt-Norge. Før om årene pakket jeg bort vinterklær, har sluttet med det. Er ingen vits, det er fortsatt kaldt her både om dagene og nettene. Anonymkode: e7562...9a5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #27 Skrevet 25. juni Ja, jeg pakker det bort. Jeg har god plass, men har også veldig mye klær. Synes det er deilig å ha litt luft i skuffer og skap også, jeg kunne kanskje most inn alt, men da blir det trangt og mer vanskelig å bla i det som henger. Jeg synes det er en litt fin tradisjon da, å bytte vinter- og sommergarderobe. Jeg rydder i skuffer og skap samtidig, blir kvitt noe og har god oversikt og orden. Jeg er skyldig i å shoppe en del, så må holde litt kontroll på det. Anonymkode: 3c9e2...4c7
AnonymBruker Skrevet 27. juni #28 Skrevet 27. juni Ja men det er fordi jeg ikke har plass til og ha alt fremme som er veldig irriterende Anonymkode: bb343...5dc
AnonymBruker Skrevet 27. juni #29 Skrevet 27. juni Jeg har ikke vinterklær og sommerklær, bruker samme klærne året rundt men på vinter mer lagvis og mye ull. Vi har alle svære skap på våre rom så vi bytte bare plass på typisk sommerklær og ullklær. Anonymkode: 475f9...528 1
Hedda-78 Skrevet 27. juni #30 Skrevet 27. juni Nei, har plass til alt i skapene. De jakkene jeg bruker oftest henger på knagger i gangen, resten er i garderobeskapet i gangen. Regnjakken er jo i bruk hele året. Alle mine klær får plass i klesskapet mitt også. De er ikke inndelt i sesong. Fryser jeg så bruker jeg jo samme genser uansett om det er sommer eller vinter. Bruker samme buksene på jobb hele året, det er 21 grader på kontoret sommer som vinter. Går jeg uten jakke til jobb om sommeren, må jeg ta på meg genser når jeg går inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå