AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Skrevet 18. juni Jeg står midt i det som føles som et totalt sammenbrudd i livet - mitt livs verste. Etter lang tid med mistanke har jeg avslørt flere alvorlige løgner fra mannen min – om kontakt med tidligere kvinner, skjulte apper og handlinger han konsekvent benektet før han ble konfrontert med bevis. Han har et mønster hvor han først nekter, deretter «drypper» deler av sannheten – aldri av fri vilje. Psykisk terror. Etter en krisesituasjon hjemme, der både selvmordstrusler (fra ham) og psykisk ustabilitet var involvert, er barnet vårt nå midlertidig plassert hos hans familie. Jeg koblet selv inn alle riktige instanser - barnevern, familievern og helsetjenester - og gjør alt jeg kan for å rydde opp. Det viktigste for meg er barnets ve og vel. Jeg har måttet bruke noen uker på å fordøye det som har kommet frem, da jeg gikk rett i sjokk. Kroppen min roper fortsatt at det er spesielt én konkret sannhet han skjuler, som ikke har kommet frem. Noe jeg kjenner sterkt, men han nekter. Ingen av mine mistanker har tidligere vært feil. I tillegg til å være i dyp sorg over det som har skjedd – inkludert nylig dødsfall i nær familie og økonomisk ruin – er jeg også oppriktig bekymret for hvilken påvirkning han har som forelder, med tanke på den manipulative og løgnaktige atferden jeg har vært utsatt for. Barnevernet jobber for at barnet skal tilbake til oss, men jeg er bekymret for hva han egentlig skjuler, da han nærmest går over lik for å holde på ting - generelt. Han har fremstilt seg selv som den rolige og stabile, mens han i det skjulte har skapt kaos, benektet overgrep (på tidligere kvinner, inkl. psykisk ovenfor meg over år) og har manipulert både meg og de rundt (i alle fall frem til nå). Jeg har til slutt mistet kontakten med store deler av min egen familie, fordi de ble påvirket av hans fremtoning og bagatellisering av det som faktisk har skjedd. Dette håper jeg nå vil snu. Jeg er nå inne på å søke om separasjon og skal be om mekling – men trenger også hjelp til å se klart (psykolog har jeg allerede). Jeg ber derfor om hjelp fra deg som har klarsyn: Hva er det han fortsatt skjuler? Hva ser du? Hvorfor er det så viktig å holde skjult - til tross for alt annet som har kommet frem? Setter evis pris på hjelp ❤️ Anonymkode: cb592...3e0
Rødstrupa Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg står midt i det som føles som et totalt sammenbrudd i livet - mitt livs verste. Etter lang tid med mistanke har jeg avslørt flere alvorlige løgner fra mannen min – om kontakt med tidligere kvinner, skjulte apper og handlinger han konsekvent benektet før han ble konfrontert med bevis. Han har et mønster hvor han først nekter, deretter «drypper» deler av sannheten – aldri av fri vilje. Psykisk terror. Etter en krisesituasjon hjemme, der både selvmordstrusler (fra ham) og psykisk ustabilitet var involvert, er barnet vårt nå midlertidig plassert hos hans familie. Jeg koblet selv inn alle riktige instanser - barnevern, familievern og helsetjenester - og gjør alt jeg kan for å rydde opp. Det viktigste for meg er barnets ve og vel. Jeg har måttet bruke noen uker på å fordøye det som har kommet frem, da jeg gikk rett i sjokk. Kroppen min roper fortsatt at det er spesielt én konkret sannhet han skjuler, som ikke har kommet frem. Noe jeg kjenner sterkt, men han nekter. Ingen av mine mistanker har tidligere vært feil. I tillegg til å være i dyp sorg over det som har skjedd – inkludert nylig dødsfall i nær familie og økonomisk ruin – er jeg også oppriktig bekymret for hvilken påvirkning han har som forelder, med tanke på den manipulative og løgnaktige atferden jeg har vært utsatt for. Barnevernet jobber for at barnet skal tilbake til oss, men jeg er bekymret for hva han egentlig skjuler, da han nærmest går over lik for å holde på ting - generelt. Han har fremstilt seg selv som den rolige og stabile, mens han i det skjulte har skapt kaos, benektet overgrep (på tidligere kvinner, inkl. psykisk ovenfor meg over år) og har manipulert både meg og de rundt (i alle fall frem til nå). Jeg har til slutt mistet kontakten med store deler av min egen familie, fordi de ble påvirket av hans fremtoning og bagatellisering av det som faktisk har skjedd. Dette håper jeg nå vil snu. Jeg er nå inne på å søke om separasjon og skal be om mekling – men trenger også hjelp til å se klart (psykolog har jeg allerede). Jeg ber derfor om hjelp fra deg som har klarsyn: Hva er det han fortsatt skjuler? Hva ser du? Hvorfor er det så viktig å holde skjult - til tross for alt annet som har kommet frem? Setter evis pris på hjelp ❤️ Anonymkode: cb592...3e0 Legg energien din der den hører hjemme. Klarsynt er du selv og handlekraftig med god hjelp av psykolog og skilsmisse fra han du er gift med. Stol på magefølelsen. Du trenger vel ikke flere episoder eller hint fra han. Kom deg unna. Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #3 Skrevet 18. juni Det ville være galt av en klarsynt å gå på tvers av din manns frie vilje og se på hemmeligheter. Ting som er hemmelig er også lukket for en klarsynt. Man skal ikke misbruke evner. Trenger du egentlig å vite om flere kvinner? Du har allerde satt i gang prosessen med separasjon og han vil bli et lukket kapittel i livet ditt. Søk heller fred i sjelen! Anonymkode: afc1f...743
Maia70 Skrevet 18. juni #4 Skrevet 18. juni Det vil ikke hjelpe deg å få vite hva han skjuler, det du må gjøre er å samle så mye bevis på adferden hans som du kan. Skriv ned alt, tid og sted og hva som skjedde, ta opptak om du kan. Det er viktig at andre ser det du ser, derfor hjelper det deg ikke om du får vite noe du ikke kan se eller bevise. Du kan heller ikke stole på om noen klarsynte har rett i det de mener å se, så dette kan skape ekstra kluss i situasjonen der du begynner å spinne på ting som ikke foregår. Forhold deg til det du kan se og ta og føle på, for det er dette du trenger for å komme videre på en god måte for deg og barnet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå