Tiit Skrevet 18. mars 2006 #1 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Jeg har alltid kjøpt linser hos optiker lokalt, men etter å ha lest litt om bestilling på nett, fikk jeg lyst å forsøke det. Har du bestilt pr. nett, og hva er erfaringene dine med det?Pris? Jeg bruker Softlens dagslinser. Endret 18. mars 2006 av Tiit
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2006 #2 Skrevet 18. mars 2006 Jeg bruker Focus Dailies, og bestiller hos lenses4net.com De sender fra Sverige, og deler opp bestillingen slik at den kommer under 200-kronersgrensen. Dette gjelder selvsagt kun hvis man bestiller småpakker, ikke de større eskene. Jeg betaler litt over 200 kroner pr. måned.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #3 Skrevet 18. mars 2006 Sist jeg bestillte(Focus Dailies) var NordicLenses billigst. Hva som er billigst kommer helt an på hvilke linser du bruker. Det lønner seg å cruise forskjellige butikker hver gang du bestiller fordi prisene forandrer seg.
Montezuma Skrevet 19. mars 2006 #4 Skrevet 19. mars 2006 Etter at linsene mine begynte å komme i store pakker slipper jeg ikke unna momsen lenger, og da er ikke lenses4net så billige mer. Så nå vet jeg faktisk ikke... jeg bruker månedslinser,. Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #5 Skrevet 19. mars 2006 Etter at linsene mine begynte å komme i store pakker slipper jeg ikke unna momsen lenger, og da er ikke lenses4net så billige mer. Så nå vet jeg faktisk ikke... jeg bruker månedslinser,. Noen som vet? ← Kommer helt an på hvilket merke du bruker. Noen butikker er billigst på ett merke, men dyrest på et annet....
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #6 Skrevet 19. mars 2006 Varierer hvem som er billigst, så jeg surfer alltid rundt før jeg kjøper. De jeg kommer på i farta: www.nordiclenses.no www.lenses4net.no www.minelinser.no www.lensway.no www.linsebutikken.no www.yourlenses.no www.synsamlinser.no
Mrs. B Skrevet 19. mars 2006 #7 Skrevet 19. mars 2006 Hvis du har Specsavers i nærheten av der du bor kan det også være lurt å sjekke prisene der om du bruker feks. Focus Dailies eller SofLens. De selger de som et eget merke og er greie på pris. Betalte nå drøyt 1200kr for et halvt år med Focus Dailies (EasyVision heter de hos Specsavers og selges som Focus Dailies variant eller SofLens - kommer an på størrelsen på øyet ditt). EasyVision produseres spesielt for Specsavers av produsentene for FD og SL (eneste forskjell er navnet og designet på esken).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå