AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Skrevet 18. juni Noen som har hatt en kul/klump ved ribbeina på hunden sin? Kjente den i går på min hun, han har fra før av en liten fetklump ved halsen/nakken, men følte den jeg kjente på siden av han ved ribbeina, var litt hardere. Den er liksom på yttersiden av ribbeina, ca midt på. Noen andre som har opplved det? Jeg skal selvfølgelig sjekke den, men der var ikke ledig før i neste uke, så tenkte å høre i mellomtiden om noen hadde opplved det her inne. Anonymkode: 9355f...c9a
AnonymBruker Skrevet 19. juni #2 Skrevet 19. juni Sitter den løst, eller mer festet til beinet/ underlaget? Og er den glatt og jevn i overflaten, eller klumpete? Hvis den sitter fast og er ujevn så er faren større for svulst, men ingenting er sikkert. så ikke ta all skrekken på forskudd 💗 Anonymkode: 20e5b...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sitter den løst, eller mer festet til beinet/ underlaget? Og er den glatt og jevn i overflaten, eller klumpete? Hvis den sitter fast og er ujevn så er faren større for svulst, men ingenting er sikkert. så ikke ta all skrekken på forskudd 💗 Anonymkode: 20e5b...ceb Den er jevn. Husker ikke om den er løs elle sitte fast, mener den sitter fast. Har prøvd å klemt på den også for å se om han synts det er ubehagelig, men ingen tegn til det. Satser på at det bare er en fetkul Anonymkode: 9355f...c9a
AnonymBruker Skrevet 19. juni #4 Skrevet 19. juni Som oftest er det fettkuler, men greit å sjekke. Anonymkode: cdbc0...d5a
Vimsa84 Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni min har en slik på omtrent samme område. Ganske stor. Det er fettkul (har sjekket) Men bør jo få den sjekket om du er i tvil. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Vimsa84 skrev (38 minutter siden): min har en slik på omtrent samme område. Ganske stor. Det er fettkul (har sjekket) Men bør jo få den sjekket om du er i tvil. Så bra det bare er en fettkul! Jeg håper virkelig det kun er det på min også. Som sakt skal jeg til dyrlegen med han, men ville høre her i mellomtiden. Han har time i morgen, så da skal den sjekkes. Anonymkode: 9355f...c9a
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni Begge mine hunder har en slik fettkul på samme sted. om det er det din hund også har er bare en måte å finne ut, få den sjekket av noen som kan dette. Anonymkode: 6ad63...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå