Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En omvendt versjon av @Hoppetaujenta sin tråd men for vi som virkelig trenger og har lyst til å slanke oss :trene:

Jeg veier 136kg nå og håper å komme under 100kg minst før nyttår.

I dag så har jeg på min fjerde dag på rad gått tur, nesten i 2 timer denne gangen. Senere så skal jeg lager vårruller med kyllingfilet, grønnsaker og glassnudler.

Start tråd :D

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre?

Skrevet

Kan heie på deg:duskedame:

Jeg passer ikke helt inn men må jobbe mye for å holde vekta der den er nå, både hverdag og ferie, så jeg forstår jo litt av dette🙂

Skrevet

Joda, jeg blir med på dette. Jeg gjør mitt hver dag etter st.hans og skal ha et hyggelig resultat før jula setter i gang.
Målet er å kjenne det på buksa rundt livet. Så lever jeg vanlig frem til første hverdagen i det nye året og da er jeg
skikkelig i gang med sunt liv og gåturer igjen. Liker de best tidlig på morgenen, så det skal bli godt å få de på plass igjen. 

Heia Cid og alle som vil bli med oss på ferden. :flagg: :) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Joda, jeg blir med på dette. Jeg gjør mitt hver dag etter st.hans og skal ha et hyggelig resultat før jula setter i gang.
Målet er å kjenne det på buksa rundt livet. Så lever jeg vanlig frem til første hverdagen i det nye året og da er jeg
skikkelig i gang med sunt liv og gåturer igjen. Liker de best tidlig på morgenen, så det skal bli godt å få de på plass igjen. 

Heia Cid og alle som vil bli med oss på ferden. :flagg: :) 

Frøkenfryden skrev (8 timer siden):

Kan heie på deg:duskedame:

Jeg passer ikke helt inn men må jobbe mye for å holde vekta der den er nå, både hverdag og ferie, så jeg forstår jo litt av dette🙂

Tusen takk :) gikk tur i dag med og så ble jeg invitert på restaurant av pappa etterpå 🧔🏻🧔🏻‍♂️🍽️🍽️🍕🥩

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (34 minutter siden):

Tusen takk :) gikk tur i dag med og så ble jeg invitert på restaurant av pappa etterpå 🧔🏻🧔🏻‍♂️🍽️🍽️🍕🥩

En trimmer skal også spise, ha det sosialt og leve et vanlig liv. Håper det smakte godt? :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg heier på deg jeg også og synes du har vært superflink som går disse turene dine. 

Jeg burde slanket meg jeg også. Men akkurat nå så har jeg ikke viljestyrken til å slanke meg.  Mulig jeg slenger meg på slanketråden din senere om jeg kjenner jeg får viljestyrken. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

En trimmer skal også spise, ha det sosialt og leve et vanlig liv. Håper det smakte godt? :) 

Var godt ja :)

SVK skrev (2 minutter siden):

Jeg heier på deg jeg også og synes du har vært superflink som går disse turene dine. 

Jeg burde slanket meg jeg også. Men akkurat nå så har jeg ikke viljestyrken til å slanke meg.  Mulig jeg slenger meg på slanketråden din senere om jeg kjenner jeg får viljestyrken. 

:klem2: 

Skrevet

Det er forresten flere slanketråder her på Kvinneguiden. Her er to:

Nå er den tråden ferdig 27. juni, men slik jeg har forstått det så lages det da ny tråd av typen "Vi som skal ned i vekt før høsten 2025".  Du kan skrive anonymt i trådene. 

• Liker 1
Skrevet
SVK skrev (4 minutter siden):

Det er forresten flere slanketråder her på Kvinneguiden. Her er to:

Nå er den tråden ferdig 27. juni, men slik jeg har forstått det så lages det da ny tråd av typen "Vi som skal ned i vekt før høsten 2025".  Du kan skrive anonymt i trådene. 

Vet men synes det er kjekt å være her rundt kjente brukere, slik som hoppe sin tråd :)

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Vet men synes det er kjekt å være her rundt kjente brukere, slik som hoppe sin tråd :)

Skjønner!

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå er jeg med.😂 Hatt ferie med biff, pomfri og potetgull og litt sjokolade:hæ:

Satse på at feriekiloene ikke vil gå inn i høsten med meg😌

Skrevet
Frøkenfryden skrev (7 timer siden):

Nå er jeg med.😂 Hatt ferie med biff, pomfri og potetgull og litt sjokolade:hæ:

Satse på at feriekiloene ikke vil gå inn i høsten med meg😌

🏃🏻🏃🏼‍♀️

Skrevet

Jeg mister ofte matlysten når det er veldig varmt.  Vet ikke om det gjelder deg også @Cid. Men om det gjør det så får du kanskje litt ekstra hjelp nå i sommervarmen. 

Mener også at jeg leste at du er glad i å drikke vann. Så da drikker du jo også noe sunt i sommervarmen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...