Gå til innhold

Er pepperrotkrem sterk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner selvsagt at ulike restauranter kan ha ulik styrke på pepperrotkrem, men generelt sett, er den ganske sterk? 

Anonymkode: 24512...386

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer veldig. Jeg har spist er den ulike typer pepperrotkrem, og det har vært alt fra "kan fint smøre et par millimeter på brødskiva" til "jeg var borti med tunga, og nå kjennes det ut som at huden på ansiktet smelter av" 😛 

Skrevet

Pepperrot i seg selv er litt sterkt. Litt sånn som sennep og wasabi er sterkt, det går jo fort over hvis det først er sterkt. Men det avhenger jo helt av hvordan man tilbereder det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er rart at en restaurant med få retter på menyen velger å bruke pepperrotkrem til den eneste kjøttretten de har. Det er jo ikke alle som tåler sterk mat? Jeg føler det trengs en krem til en biffrett man bestiller på en litt finere restaurant, helst en puré av noe slag, men så velger de altså pepperrotkrem. Kan selvsagt velge å be de droppe den kremen, men da er jo mye av retten amputert. Man kan liksom ikke be om en annen type puré i stedenfor😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg syns det er rart at en restaurant med få retter på menyen velger å bruke pepperrotkrem til den eneste kjøttretten de har. Det er jo ikke alle som tåler sterk mat? Jeg føler det trengs en krem til en biffrett man bestiller på en litt finere restaurant, helst en puré av noe slag, men så velger de altså pepperrotkrem. Kan selvsagt velge å be de droppe den kremen, men da er jo mye av retten amputert. Man kan liksom ikke be om en annen type puré i stedenfor😅

Du kan be om annet. Og du kan spørre hvor sterkt det er. Nordmenn flest er ikke glad i sterk mat.

Anonymkode: e1fd9...f42

Skrevet

Pepperrotkrem skal selvfølgelig ha smak av pepperrot, men den skal ikke være så sterk at den "brenner" eller dominerer andre smaker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...