Mona32 Skrevet 18. mars 2006 #1 Skrevet 18. mars 2006 Er ute etter gode forslag på stylingprodukter og shampoo/balsam til "mitt type hår", som er glatt, og med tynne (men mange) hårstrå. Ønsker å få litt volume i håret, samtidig som det blir mer hold i det. Har langt hår... Hva er deres erfaring med å handle via lookfantastic.com?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #2 Skrevet 18. mars 2006 Om du vasker håret hver dag, ville jeg valgt -TIGI Bedhead Sexed Up shampo og balsam Jeg har prøvd alle volumshampoer fra Redken, disse er mye bedre for mitt hår, og litt billigere! Se etter Special Offers! (Lukter nyyyyydelig) Styling: - TIGI Bedhead Queen for a Day thickening spray Sprayes inne ved røttene, løft på håret og spray med små mellomrom, men lite! -TIGI Bedhead Thickening Creme Fordel ertestor klatt i håret. Avslutt evt med en lett voks for å forme deler av håret, f.eks. luggen. -Catzy hårspray duger lenge for min del! Holder lenge og ser "naturlig" ut etter at håret har fått "roet" seg litt
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #3 Skrevet 19. mars 2006 Det gikk litt fort her sist... Mente Tigi Catwalk Sexed up body building shampoo/balsam De fleste produktene var Tigi Catwalk (sjekket da jeg dusjet i dag) Tror det var kun Queen for å day sprayen som er Tigi Bedhead. Jeg føner håret hver dag, og alle produktene jeg bruker "forutsetter" føning. (Har ikke prøvd å ikke føne håret etter å ha vasket det, på veldig mange år )
Mona32 Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2006 Om du vasker håret hver dag, ville jeg valgt -TIGI Bedhead Sexed Up shampo og balsam Jeg har prøvd alle volumshampoer fra Redken, disse er mye bedre for mitt hår, og litt billigere! Se etter Special Offers! (Lukter nyyyyydelig) ← Takk for svaret! Men lurte på noe: Jeg vasker håret hver dag, burde jeg velge Tigi eller Redken? Hvis Redken er billigere og bedre så er vel kanskje ikke valget så vanskelig...
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2006 #5 Skrevet 19. mars 2006 Takk for svaret! Men lurte på noe: Jeg vasker håret hver dag, burde jeg velge Tigi eller Redken? Hvis Redken er billigere og bedre så er vel kanskje ikke valget så vanskelig... ← Tror egentlig hun mente motsatt; at TIGI var bedre enn Redken. Men innlegget var tvetydig skrevet, så ikke rart du lurer.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #6 Skrevet 19. mars 2006 Sorry, var litt trøtt da det første svaret ble skrevet Tigi er billigere (sjekk for sikkerhets skyld) og - for meg- mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå