AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Skrevet 18. juni Det er ikke påbudt med hjelm på traktorregistrert atv. Jeg og faren min hadde et uhell på atv for noen år siden hvor han svimte av, og ambulanse ble tilkalt. Jeg er veldig glad vi hadde hjelm på oss, som kun var tilfellet fordi jeg insisterte. Han slurver enda litt ,og kan til og med ha nabo ungdommene på uten hjelm. Jeg forstår ikke hvordan han kan gjøre det. Han opplevde sikkert ikke hendelsen like skremmende som meg siden han var avsvimt, jeg var den som måtte løpe etter hjelp mens han lå i grøfta.. Jeg tillater at han kjører med toåringen, kun på vår vei til hytta, og begge skal ha på seg hjelm. Selv om jeg egentlig ikke er komfortabel med det Jeg ser mange kjører med små barn, uten hjelm, på veien. Barn på rundt 3-4 år. Er dette virkelig lov? Hva er andres tanker her? Anonymkode: 4c894...743
AnonymBruker Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni Er desverre ikke noe hjelm påbud. Her så er en selvfølge å bruke hjelm på atv, moped og motorsykkel. Ungene her kjørte atv fra de var 3 år på bane og der er det påbud med sikkerhets utstyr så da bør en og bruke dette ellers og. Eldste som er 20 bruker tilogmed slik ryggplate når han kjører atv på vei Anonymkode: d3b90...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå