Gå til innhold

Tøffer han seg, eller er han en drittsekk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg truffet en fyr et par ganger, og jeg er veldig usikker på hvem han egentlig er. 
Vi hadde kontakt i noen uker før vi møttes. Han virka ganske kjepphøy fra første stund, men også smart og morsom. Første gangen vi møttes var han veldig hyggelig og lett å prate med. Det virka som han ble positivt overrasket over meg. Sex har ligget i kortene hele tiden mellom oss, og jeg har lagt føringen på at jeg ikke vil noe seriøst. Så da ble det sex første gang vi møttes. Og det var veldig vellykka, tross at han var litt mer dominerende enn jeg egentlig liker. 
Jeg var hos han lenge, vi snakka masse mellom vi hadde sex, og han spurte om jeg ville overnatte (før vi møttes sa han at jeg ikke kunne det, men når jeg først var der ville han det). Jeg sa nei, siden jeg hadde mye planer neste dag. Han ville også lage mat til meg, noe jeg også sa nei til. Så jeg vet at jeg har lagt lista og kanskje virker avvisende. 
Etter dette møtet så ble det stille en dag, før han tok kontakt og ville møtes igjen. Jeg kunne ikke før etter et par dager, men han tok kontakt hver dag. 

Så var jeg hos han igjen, og da virka han annerledes. Følte meg ikke velkommen? Vi hadde sex og det var mye roligere enn første gang, og han var ikke dominerende denne gangen. Vi har en ganske frekk tone når vi snakker, det er ikke noe kosestemning, vi tuller endel og erter hverandre. Synes det er rart at han ikke tar initiativ til å kose etter sex. Har aldri opplevd det med noen andre. Til og med gutter jeg har blitt med hjem fra byen har vært kosete. Denne gangen følte jeg at han ville jeg skulle gå igjen med en gang vi hadde hatt sex. Han er liksom ikke noe hyggelig eller får meg til å føle meg bra. Skjønner ikke hvorfor han er så ivrig på å møtes, men når jeg først er der, så virker det som han er uinteressert? Han gir heller ingen komplimenter. Så tenker jeg, er han egentlig ikke tiltrukket av meg? Men hvorfor har han vært så ivrig da? 

Jeg har sagt til han at han virker høy på seg selv og selvopptatt, så han vet at jeg har det inntrykket. Har en følelse av at han tøffer seg.

Uansett føler jeg ikke at jeg bør treffe han igjen, siden han gjør meg usikker, men problemet er at jeg dessverre er tiltrukket av han, og nysgjerrig på han. Og at jeg håper det han viser nå bare er fasade, jeg har lyst til å se hvem han egentlig er. Er han en drittsekk eller er det noe mer under der? 

Anonymkode: 37efb...c7a

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo du som har oppført deg som en drittsekk, ikke rart han blir kald og lite kosete. Hadde jeg vært han, hadde jeg ikke et øyeblikk trodd du var tiltrukket og nysgjerrig. Du får jo si det til den stakkars fyren, da… Så kanskje ting endrer seg mellom dere.

Anonymkode: e2d33...601

• Liker 16
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det kan naturligvis hende at han er en drittsekk, men synes vel egentlig det høres ut som at han prøver å lese deg og gi deg det han tror du vil ha. Du sier at han var litt mer dominerende enn du egentlig liker første gang dere hadde sex, og hvis han er flink til å fange opp signaler, så merket han kanskje det, og forsøkte å kompensere den neste gangen. Hvis du har sagt at du ikke vil ha noe mer, og har sagt nei til han når han har vært på tilbudssiden (med matlaging og overnatting), så kan det være det samme som slår inn her, at han prøver å gi deg det han tror du vil ha.

Det du oppfatter som "tøffe seg" leser jeg derfor som "tilpasse seg". Men dette vet bare han, så da må du nesten bare spørre han om det. Eller si i fra hvordan du egentlig liker å ha ting. Hvis han virkelig gjør disse tingene fordi han tror det er det du vil ha, så er han nok lydhør da også.

Anonymkode: 72d4f...4b9

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er dette en venn? Eller noen du ser for deg et forhold med?

Anonymkode: 3742f...630

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hei!

Jeg truffet en fyr et par ganger, og jeg er veldig usikker på hvem han egentlig er. 
Vi hadde kontakt i noen uker før vi møttes. Han virka ganske kjepphøy fra første stund, men også smart og morsom. Første gangen vi møttes var han veldig hyggelig og lett å prate med. Det virka som han ble positivt overrasket over meg. Sex har ligget i kortene hele tiden mellom oss, og jeg har lagt føringen på at jeg ikke vil noe seriøst. Så da ble det sex første gang vi møttes. Og det var veldig vellykka, tross at han var litt mer dominerende enn jeg egentlig liker. 
Jeg var hos han lenge, vi snakka masse mellom vi hadde sex, og han spurte om jeg ville overnatte (før vi møttes sa han at jeg ikke kunne det, men når jeg først var der ville han det). Jeg sa nei, siden jeg hadde mye planer neste dag. Han ville også lage mat til meg, noe jeg også sa nei til. Så jeg vet at jeg har lagt lista og kanskje virker avvisende. 
Etter dette møtet så ble det stille en dag, før han tok kontakt og ville møtes igjen. Jeg kunne ikke før etter et par dager, men han tok kontakt hver dag. 

Så var jeg hos han igjen, og da virka han annerledes. Følte meg ikke velkommen? Vi hadde sex og det var mye roligere enn første gang, og han var ikke dominerende denne gangen. Vi har en ganske frekk tone når vi snakker, det er ikke noe kosestemning, vi tuller endel og erter hverandre. Synes det er rart at han ikke tar initiativ til å kose etter sex. Har aldri opplevd det med noen andre. Til og med gutter jeg har blitt med hjem fra byen har vært kosete. Denne gangen følte jeg at han ville jeg skulle gå igjen med en gang vi hadde hatt sex. Han er liksom ikke noe hyggelig eller får meg til å føle meg bra. Skjønner ikke hvorfor han er så ivrig på å møtes, men når jeg først er der, så virker det som han er uinteressert? Han gir heller ingen komplimenter. Så tenker jeg, er han egentlig ikke tiltrukket av meg? Men hvorfor har han vært så ivrig da? 

Jeg har sagt til han at han virker høy på seg selv og selvopptatt, så han vet at jeg har det inntrykket. Har en følelse av at han tøffer seg.

Uansett føler jeg ikke at jeg bør treffe han igjen, siden han gjør meg usikker, men problemet er at jeg dessverre er tiltrukket av han, og nysgjerrig på han. Og at jeg håper det han viser nå bare er fasade, jeg har lyst til å se hvem han egentlig er. Er han en drittsekk eller er det noe mer under der? 

Nå la du lista der ved å avvise alle forsøk første gangen. 

Helt greit at man ikke har tid, men da kan man frembringe budskapet på en slik måte at mottakeren skjønner at du gjerne vil, men bare ikke kan. 

"Jeg elsker å kose og spise god mat mellom øktene, men akkurat denne gangen passer det litt dårlig. Gleder meg å se om du er like god på kjøkkenet som i senga neste gang." 

Altså, kommunikasjon er noe man bør lære før man ligger sammen. Er er vanskelig å starte med når man har lagt lista der du gjorde. 

Og ps: selv ikke i mine elskerforhold ligger jeg på første treff. Det dreier seg kun om kommunikasjon og kjemi. Om man kommuniserer åpent og fint..

Anonymkode: 0a8ca...17c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

jeg har lagt føringen på at jeg ikke vil noe seriøst.

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

problemet er at jeg dessverre er tiltrukket av han, og nysgjerrig på han.

Bestem deg! 

Du har vinglet. Du har avvist han. Han har fulgt dine føringer og oppfører seg deretter.

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

han spurte om jeg ville overnatte (før vi møttes sa han at jeg ikke kunne det, men når jeg først var der ville han det). Jeg sa nei, siden jeg hadde mye planer neste dag. Han ville også lage mat til meg, noe jeg også sa nei til.

Her endret han også mening, fra ikke overnatte til å ønske det. Men du hadde ikke anledning til det.

Dere virker temmelig unnvikende og vinglete begge to.  Du bør faktisk avslutte hele relasjonen. Dere virker til å ha en utrolig dårlig kommunikasjon. 

Anonymkode: cd9f3...da9

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo du som har oppført deg som en drittsekk, ikke rart han blir kald og lite kosete. Hadde jeg vært han, hadde jeg ikke et øyeblikk trodd du var tiltrukket og nysgjerrig. Du får jo si det til den stakkars fyren, da… Så kanskje ting endrer seg mellom dere.

Anonymkode: e2d33...601

Hahaha er det sant? Ja, har tenkt på om det er jeg som virker kald 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nå la du lista der ved å avvise alle forsøk første gangen. 

Helt greit at man ikke har tid, men da kan man frembringe budskapet på en slik måte at mottakeren skjønner at du gjerne vil, men bare ikke kan. 

"Jeg elsker å kose og spise god mat mellom øktene, men akkurat denne gangen passer det litt dårlig. Gleder meg å se om du er like god på kjøkkenet som i senga neste gang." 

Altså, kommunikasjon er noe man bør lære før man ligger sammen. Er er vanskelig å starte med når man har lagt lista der du gjorde. 

Og ps: selv ikke i mine elskerforhold ligger jeg på første treff. Det dreier seg kun om kommunikasjon og kjemi. Om man kommuniserer åpent og fint..

Anonymkode: 0a8ca...17c

Ja, helt sant. Han er bare veldig annerledes enn de jeg har vært med før. Jeg har kun vært i to lange forhold før og aldri hatt enn ff tidligere. Og da har det selvsagt vært romantisk stemning fra første stund, og ikke sex med en gang. 

Kanskje han blir usikker av meg og. Han er veldig kjekk og vant til at damer blir forelska i han.

Hahaha kanskje jeg må ta initiativ til å vise at jeg må ha kos, og at vi burde ha mer tid. 

Når jeg tenker meg om, så har jo jeg avvist veldig mye, men jeg har et travelt liv og det har jeg sagt til han 

AnonymBruker
Skrevet

Han er mot deg slik han oppfattet at du var mot han. Her møter du deg selv i døra.

Anonymkode: 6b06f...f6c

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Han er mot deg slik han oppfattet at du var mot han. Her møter du deg selv i døra.

Anonymkode: 6b06f...f6c

Hmm okei, hva burde jeg gjøre nå da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hmm okei, hva burde jeg gjøre nå da? 

Snakk sammen! 

Helt utrolig at det er blitt en selvfølge å ha sex mens det å snakke sammen her helt fraværende.

Anonymkode: 3552e...6ff

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo tydelig demonstrert at dere skal være litt kjipe, kalde og avvisende med hverandre fremfor å utvise entusiasme, og nå går han den løypa du har gått opp. I tillegg har du sagt til fyren, etter selv å ha vært kjip og satt egne behov først, at han er selvopptatt. Mulig han er en dust, altså, men jeg skjønner ikke helt hvorfor du konkluderer som du gjør her ut fra det du forteller.

Anonymkode: d21bd...a67

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei!

Han er jo ingen drittsekk. Det er jo DU som er problemet her. Det er DU som gjør han usikker. Det ingenting han gjør som er galt. Han er jo bare hyggelig, mens DU er avvisende. 

Anonymkode: 79dd8...98c

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er jo ingen drittsekk. Det er jo DU som er problemet her. Det er DU som gjør han usikker. Det ingenting han gjør som er galt. Han er jo bare hyggelig, mens DU er avvisende. 

Oi ja, ser jo det nå, hmmm.. Da bør jeg sende en mld til han og legge meg litt flat kanskje 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Snakk sammen! 

Helt utrolig at det er blitt en selvfølge å ha sex mens det å snakke sammen her helt fraværende.

Anonymkode: 3552e...6ff

Dagens unge er sånn. Ubrukelig når det kommer til å kommunisere. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oi ja, ser jo det nå, hmmm.. Da bør jeg sende en mld til han og legge meg litt flat kanskje 

Ja, det bør du. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanedu skal ringe han. Få deg litt baller. 

AnonymBruker
Skrevet

Klassiker dette.
Når du følte du var i førersetet så var du ikke så interessert. Når han blir kaldere og mer avvisende som du har innledet så blir du mer interessert. 
Like artig hver gang kvinner påstår at de ikke liker badboys

Anonymkode: 0989e...64d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Uansett føler jeg ikke at jeg bør treffe han igjen, siden han gjør meg usikker, men problemet er at jeg dessverre er tiltrukket av han, og nysgjerrig på han.

Ja, selvfølgelig er du det.

Sex på første møte, og det hele.

Bad boys, bad boys, what’cha gonna do?

😄

Anonymkode: d272f...0c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klassiker dette.
Når du følte du var i førersetet så var du ikke så interessert. Når han blir kaldere og mer avvisende som du har innledet så blir du mer interessert. 
Like artig hver gang kvinner påstår at de ikke liker badboys

Anonymkode: 0989e...64d

Nei, jeg ble mindre interessert. Jeg har andre muligheter som jeg heller vurderer nå. Men først vil jeg finne ut om han bare har blitt påvirka av hvor avvisende jeg har vært. Jeg tenner ikke på at han gir null bekreftelse. Men ser jo at jeg har lagt opp til det. 
Usikker på om han er bad boy. Jeg har aldri gått for det før, liker snille og kjekke gutter. Er veldig tiltrukket av utseendet hans da… 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...