Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2006 #1 Skrevet 18. mars 2006 Jeg har sett på prinsessen og professoren, og er helt oppgitt over hun der lyse makeupartisten som skal lære og skifte ut prosessoren i en PC.. Er det mulig å være så innmari blond?? Har bleikinga gått i hjernecellene på henne? Når "professoren" prøvde å forklare henne at "her sitter en hendel som du må ta opp".. så ser hun på ham: Hænder? Pænder? Ikke snakk sånn pc-språk, jeg skjønner ikke en dritt... Hun blir så sinna på ham fordi hun selv ikke skjønner norsk.... makan til bimbo!
Gjest gjesta Skrevet 18. mars 2006 #2 Skrevet 18. mars 2006 Uff, ja.. Sitter og ser på jeg også. Hjelpes meg så irritert jeg hadde blitt, hadde det vært meg som skulle forklare! Det er nå en ting å ikke ha peiling på et emne, det er jo en ærlig sak. Men å sitte og motsi og krangle på ting man ikke har peiling på... "Det der er ikke pc-en, det er en BOKS!"
aline Skrevet 18. mars 2006 #3 Skrevet 18. mars 2006 akkurat samme reaksjon jeg fikk på torsdag, laget en tråd om det da, som vel startet så godt som likt din.
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2006 #4 Skrevet 18. mars 2006 "Det der er ikke pc-en, det er en BOKS!" ← Ikke sant? :grine2: jeg lo så jeg hylte, og måtte ringe til Liten for å "sladre". Men jeg spurte henne først hva som egentlig var PC.. og heldigvis visste hun det Men når klagingen over makeupartisten er unnagjort, så må jeg si at hun som heter Princess er kjempesøt!! Så bli og nudelig jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå