AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Har en gutt på 10 år som Har vært helt hekta på Musse og Helium samt Kattekrigerne - nå har han lest alt, og ingen andre bøker er bra nok lengre 🙈 Tips til bøker i samme kategori? Gjerne litt sånn eventyr/utforsking med dyr i hovedrollene, og med en del illustrasjoner. Takk! ❤️ Anonymkode: 0f8b1...f74
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Hva med å ta med han på biblioteket og få han til å bla i bøker etter noe som virker spennende. De kan sikkert komme med bedre tips der også Anonymkode: 2d953...1df 3
Mopsi Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden De store bøkene av Harry Potter med illustrasjoner av Jim Kay, Jakten på-bøkene til Jørn Lier Horst, Oppdagerklubben, Julosaurusen, Valpeagentene, Dyrehagedetektivene,og Ville Poter er noe som går igjen her 😊
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Takk for tips! ☺️ Å ta han med på biblioteket har vi gjort flere ganger, men han er fastlåst på at ingenting er bra. Så jeg må prøve å finne noe som fenger for ham. Vi har prøvd Harry Potter og noe av det som er foreslått uten hell, men det var flere ukjente forslag også som jeg skal sjekke ut 😃 Anonymkode: 0f8b1...f74
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden hadde tenkt å nevne alle seriene som Mopsi nevner. I tillegg kan "verdens verste"-serie (Marius horn molaug), Gutta i trehuset, kaptein supertruse. Ikke helt samme kategori som Musse og Helium. Drageskolen Roald Dahl kan jo være han liker. Otto er et neshorn Narnia-bøkene (de er kanskje ikke illustrert) Nordlys, Ragnarok, Amuletten og andre tegneseriebøker. Harry Potter illustrert versjon Tom gates bøker David Walliams bøker Isadora Måneblomst og secret kingdom blir kanskje litt for jentete Anonymkode: 07e76...a92
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Har problem med at ingenting er på høgde med Oda Valle sine 2 bøker om Ester: Bonusbror og marsvintrøbbel, og Tre er én for mye Ikkje akkurat eventyr og utforskning, men rikt illustrert (teikneserie). Min vil ikkje ha noko anna for øyeblikket, ikkje ein gang Musse eller Kattekrigerne (er vanligvis gal etter kattar og mus, men nei) Anonymkode: cc958...f1d
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Ett tips kan også være å lese første kapittel høyt for han, og så la han lese videre selv. Da er han liksom i gang 😊 Anonymkode: b1469...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Tegneserier som Amuletten, Nordlys, Krypto, Spilledåsen. Anonymkode: 34b08...bd3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk for tips! ☺️ Å ta han med på biblioteket har vi gjort flere ganger, men han er fastlåst på at ingenting er bra. Så jeg må prøve å finne noe som fenger for ham. Vi har prøvd Harry Potter og noe av det som er foreslått uten hell, men det var flere ukjente forslag også som jeg skal sjekke ut 😃 Anonymkode: 0f8b1...f74 Vår åtteåring er også sånn. Det virker som at hun egentlig helst vil lese mer av akkurat den serien hun har dilla på. Som f.eks mer Musse og Helium eller mer Nordlys. Jeg kan også ha det litt sånn med noen serier, så mellom hver "dille" er jeg litt i "ingenmannsland". Jeg vil egentlig ikke ha noe "helt" nytt, samtidig som jeg er lei av det jeg har. 😆 Kanskje litt sånn som å ha skapet fullt av klær, men ingenting å ha på seg til festen? 🤭 Anonymkode: 9fc2d...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå