Gå til innhold

the sleeping diett

Anbefalte innlegg

Gjest ~¤Sweet16¤~
Skrevet

så på playboy programmet på tv3 [husker ikke navnet] og der snakket hun ene om en sove-diett. at hun sov og sov hele dagen så på den måten gikk man ned i vekt.

går det ann?? har noen erfaringer med den???? :klem:

Klem!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Det hørtes ikke helt troverdig ut ettersom man forbrenner mindre mens man sover enn når man er våken. Men sover man så mye at man ikke får spist, så funker det kanskje. Men å sulte seg er ikke lurt uansett.

Gjest ~¤Sweet16¤~
Skrevet

ja men når man sover så spiser man jo ikke. :) :)

klem!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nettopp. Og når man ikke spiser så senkes forbrenningen.

Gjest ~¤Sweet16¤~
Skrevet

ja jeg vet men noe må man jo forbrenne. hvis man for.eks spiser en pære før man sover. vekker seg selv om 4 timer. spiser en pære til også videre!!

Gjest Gjesta
Skrevet
ja jeg vet men noe må man jo forbrenne. hvis man for.eks spiser en pære før man sover. vekker seg selv om 4 timer. spiser en pære til også videre!!

Ja, dét er lurt :ler: Kroppen er skapt for å IKKE spise når man sover, så hvis du gjør det, hva vil du da oppnå? Det som høres for godt ut til å være sant, er som oftest det. Og dessuten: jentene på Playboy Mansion er ikke akkurat blitt plukket ut på bakgrunn av sitt enorme intellekt og kunnskap om kosthold og trening.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det jeg også lurer på, Sweet16; hvor lenge skal du drive med denne sovingen? Du må jo ha tid (og energi) til skole, venner kjæreste o.s.v.

Gjest gjesta
Skrevet

Hvorfor ikke heller spise en pære, jogge, spise en pære, jogge?

Eventuelt finne en sunnere kur..

Gjest camillo
Skrevet
Hvorfor ikke heller spise en pære, jogge, spise en pære, jogge?

Det er slitsomt, må vite.

Gjest gjesta
Skrevet
Det er slitsomt, må vite.

At jeg ikke tenkte på det :klaske: , men man blir heit med muskler utenpå sjelettet.

Gjest ~¤Sweet16¤~
Skrevet
Det jeg også lurer på, Sweet16; hvor lenge skal du drive med denne sovingen? Du må jo ha tid (og energi) til skole, venner kjæreste o.s.v.

nei du har vel rett men jeg er lei av knekkebrød nå :roll:

Gjest gjesta
Skrevet

Prøvd å trene samtidig som du spiser variert sunn mat? Alltid en slager!

Gjest ~¤Sweet16¤~
Skrevet
Prøvd å trene samtidig som du spiser variert sunn mat? Alltid en slager!

ja jeg danser jo det er jo trening i det. :roll:

variert mat. jeg liker nesten ingenting så det blir vanskelig. liker bare knekkebrød og yougurt. :tristbla::sur:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hva skal du da med pærer?

Hvis hun spiser dem i søvne så smaker de sikkert knekkebrød.

Gjest Elfrida
Skrevet

Kjære Sweet 16. Hvis du bare spiser knekkebrød og yoghurt får ikke kroppen i seg den næringen den trenger. Da vil du bli slapp og sliten, og en 'sovediett' høres sikkert fint ut. Hvis du er så passiv at du sover hver gang du har litt tid til overs, og ikke trener, så vil du miste muskler. Da får du et mindre behov for mat, og vil legge på deg lettere. Det er mye vanskeligere å slanke seg på den måten og du får en slapp og utrent kropp. Det er ikke særlig lekkert selv om du er slank.

Det er mye bedre å spise sunn mat hver dag, flere ganger om dagen, og trene og bevege seg litt hver dag. Da går forbrenningen opp, og det blir lettere å gå ned i vekt.

Gjest ~¤Sweet16¤~
Skrevet
Kjære Sweet 16. Hvis du bare spiser knekkebrød og yoghurt får ikke kroppen i seg den næringen den trenger. Da vil du bli slapp og sliten, og en 'sovediett' høres sikkert fint ut. Hvis du er så passiv at du sover hver gang du har litt tid til overs, og ikke trener, så vil du miste muskler. Da får du et mindre behov for mat, og vil legge på deg lettere. Det er mye vanskeligere å slanke seg på den måten og du får en slapp og utrent kropp. Det er ikke særlig lekkert selv om du er slank.

Det er mye bedre å spise sunn mat hver dag, flere ganger om dagen, og trene og bevege seg litt hver dag. Da går forbrenningen opp, og det blir lettere å gå ned i vekt.

Ja kanskje :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...