AnonymBruker Skrevet 17. juni 2025 #1 Skrevet 17. juni 2025 Jeg hadde i høst litt celleforandringer og var inne igjen for litt tid siden å tok ny prøve. Var ingen celleforandringer nå men positivt på hpv16. Nå vil legen at jeg skal komme tilbake med en gang for ny prøve. Prøvde å spørre om det ikke gikk å vente litt men fikk egentlig ikke skikkelig svar. Noen andre som måtte tilbake etter så kort tid? Bare 1.5 måned siden jeg var der. Anonymkode: 26d47...8ca
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2025 #2 Skrevet 17. juni 2025 Her kan du sjekke retningslinjene selv i flytskjema. https://www.fhi.no/kreft/kreftscreening/livmorhalsprogrammet/helsepersonell/flytskjema-for-hpv-screening/ Anonymkode: fafdd...3c0
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2025 #3 Skrevet 18. juni 2025 Jeg dro tilbake etter ca 1 år med ingen celleforandringer. Fikk da negativ test - og beskjed om å vaksinere meg (er i 50 årene så ikke fått vaksine tidligere) Anonymkode: 27a6b...fe0
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2025 #4 Skrevet 18. juni 2025 Her og så ble det tatt raskt nye prøver Tar nå prøver hver 3 mnd pga hvp 16 og 18 er positiv. Fikk og resept på vaksinen som jeg måtte ut med 5000kr for å ta. Har tatt prøver nå i over 1 år. Her sa de nå følger de nøye med for at ting ikke ska utvikle seg. Anonymkode: a4614...d15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå