AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Hvilken sekk vil dere anbefale til voksen student? Anonymkode: 9a552...232
AnonymBruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Jeg brukte Fjällräven Räven 28 da jeg var voksen student. Etter studietiden har jeg fortsatt å bruke den veldig mye, til kortere reiser med overnatting, som "treningsbag", av og til på handleturer ++ Den er veldig anvendelig, romsligere enn den ser ut til, har gode rom, polstret pc-rom og mange gjennomtenkte lommer. Anonymkode: d3cca...95d
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni Bruker Fjällräven Kånken, skal jo bare ha pc i den. Anonymkode: b73f0...a09
Daisy-love Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Beckmann sine har jeg likt. Tror det er Urban jeg har. Egen pc-lomme, og trekk fulgte i hvert fall med når jeg kjøpte.
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni «Finnmark» fra europris 😅 god å sykle med og bryststropp Anonymkode: 9232e...165
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni Hvilken som helst du har liggende, egentlig. Trenger sjelden mer enn PC og kanskje en matpakke. Anonymkode: 96d2a...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #10 Skrevet 23. juni Jeg ville unngått db-sekk, mest fordi «alle» har det og jeg hadde vært redd for å miste den og ikke klare å identifisere den 😂 Anonymkode: 36d72...d4d
AnonymBruker Skrevet 23. juni #11 Skrevet 23. juni Kommer an på studiet. Noen studier krever liten pc, knapt bøker og knapt fysisk oppmøte, men andre krever kraftigere (og derav større) pcer, flere bøker, lange dager (og derav behov for matpakke og drikke). Anonymkode: a7282...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå