AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg. Mannen har forlatt meg og ungene for å bli sammen med et ektepar. De er et "throple" – sier de. Hvordan skal jeg forklare dette til barna. De er begynt å bli såpass gamle at de skjønner at det er rart at pappa er kjærester med en mann og kvinne? 😩 Anonymkode: e1aba...ae1 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Det blir noe han får forklare selv Anonymkode: 549c3...c14 24 11
AnonymBruker Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni Jeg vet ikke hva jeg skal si. Hjelpes!! Enig med den som svarte over her at det får han forklare selv. Anonymkode: eabdd...db2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni Du trenger ikke å si noe. Han som må forklare seg da. Så får han finne ordene. Anonymkode: 084bd...4bb 2 2
Eva00 Skrevet 17. juni #5 Skrevet 17. juni Den va ny, den der varianten er de ikke ofte man hører. Himmel, eier ikke ord. Stakkars deg og stakkars barna..tenker også han får forklare den der selv, jeg hadde iallefall ikke vist hvordan man forklarer noe slikt til små barn..( ikke store barn heller forøvrig) 1
Eneri Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni Ikke DU som har et forklaringsproblem!! Djeeez så mye rart folk finner på! Sender deg mange styrkeklemmer 💕 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #7 Skrevet 17. juni Du må vel ikke gjøre av deg noe sted! Dette må mannen din ta seg av og forklare, hans valg og problem. Anonymkode: 537b0...e65 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #8 Skrevet 17. juni Throple var et nytt begrep for meg. Som andre skriver; dette trenger ikke du forklare. Men håper du har mange nære rundt deg som kan være en støtte for deg (og barna) fremover. Anonymkode: 28b8c...90a 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #9 Skrevet 17. juni Jeg kan berolige deg med at dette kun er en fase før han blir sammen med kun kona i det paret. Det finnes ytterst, ytterst få slike fungerende konstellasjoner, og de aller, aller fleste er bare en mellomfase mens den ene parten i ekteskapet samler mot til å forlate det. Anonymkode: 5b5ed...7f8 1 1
Hololo Skrevet 17. juni #10 Skrevet 17. juni (endret) "det finnes mange forskjellige forhold, noen ganger elsker mann og kvinne hverandre, noen ganger Mann og mann, noen ganger kvinner og kvinner og noen ganger kan 3 mennesker elske hverandre, men dette kan mamma ikke så mye om så dere må nesten spørre pappa" Noe sånt? ikke lett å forklare, men tenke nesten han må forklare barna selv. Endret 17. juni av Hololo 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni #11 Skrevet 17. juni Det er jo en sånn familie med mann og to koner, vet ikke hvor lenge det holder. Nyheter | Nyter livet med to kvinner Vet du, la ham få forklare dette helt på egen hånd! Anonymkode: b868e...43b
SPOCA Skrevet 17. juni #12 Skrevet 17. juni Dette blir ikke ditt problem, det blir hans problem å forklare til barna. 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #13 Skrevet 17. juni Jeg ville bare spilt av denne Anonymkode: af0e1...caa 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #14 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg. Mannen har forlatt meg og ungene for å bli sammen med et ektepar. De er et "throple" – sier de. Hvordan skal jeg forklare dette til barna. De er begynt å bli såpass gamle at de skjønner at det er rart at pappa er kjærester med en mann og kvinne? 😩 Anonymkode: e1aba...ae1 Si at faren deres har funnet seg både mann og kone og at de visstnok kaller seg "throuble" eller noe. Si rett ut at det er vanskelig å finne ord!! Så ber du de spørre faren om det er noe mer de lurer på. Anonymkode: c4bd8...af6 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #15 Skrevet 17. juni Things that never happened - KG edition Anonymkode: 3cd75...0be 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #16 Skrevet 17. juni Fikk nettopp en melding fra han, der han ønsker at jeg skal flytte ut av huset innen 6 måneder. Han vil selge familieboligen , der alle barndomsminner til barna og familien, så han kan kjøpe et annet hus sammen med de. Jeg eier bare 30% av huset og har ikke så bra lønn til at jeg kan kjøpe og ta over huset. Hva skal jeg gjøre? 😫😭 Anonymkode: e1aba...ae1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #17 Skrevet 17. juni Bra dette er så dagligdags at det ikke vil bli gjenkjent i det hele tatt 😅 (forutsatt at det var sant) Anonymkode: debf3...7ec 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #18 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bra dette er så dagligdags at det ikke vil bli gjenkjent i det hele tatt 😅 (forutsatt at det var sant) Anonymkode: debf3...7ec Her forteller jeg om hvor vondt jeg har det og dere gjør bare narr av meg? 😢 Anonymkode: e1aba...ae1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #19 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk nettopp en melding fra han, der han ønsker at jeg skal flytte ut av huset innen 6 måneder. Han vil selge familieboligen , der alle barndomsminner til barna og familien, så han kan kjøpe et annet hus sammen med de. Jeg eier bare 30% av huset og har ikke så bra lønn til at jeg kan kjøpe og ta over huset. Hva skal jeg gjøre? 😫😭 Anonymkode: e1aba...ae1 Det lureste du gjør nå er å ta kontakt med en advokat. Der høres ikke ut som om mannen din har tenkt å samarbeide om et fredelig oppgjør som er best for dere alle. Jeg forstår at du må si noe til barna, men prøv å hold info om farens valg kort. Lykke til. Anonymkode: 80e15...b7a
Hulderen Skrevet 17. juni #20 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo en sånn familie med mann og to koner, vet ikke hvor lenge det holder. Nyheter | Nyter livet med to kvinner Vet du, la ham få forklare dette helt på egen hånd! Anonymkode: b868e...43b Det er ikke det samme. I linken din så har ikke kvinnene sex med hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå