AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Er 31 år og har alltid vært med menn. Har lenge hatt lyst til å eksperimentere med ei jente, men hvor finner man dem? Har ikke lyst til å fortelle hele verden at jeg vurderer lesbesex når jeg høyst sannsynlig lener mest mot heterofil Anonymkode: 06de5...4e1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni Første råd er vel å ikke kalle det "lesbesex".. Anonymkode: a9b6e...a96 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni Du kan være biseksuell, men spiller ingen rolle det. Har du faktisk prøvd tinder, eller på byen? Aktivt gå på puber/barer og komme i prat? Anonymkode: 34a72...0a1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #5 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hørt om Tinder? Anonymkode: 130fb...b12 Hun ville ikke fortelle det til "hele verden"... Anonymkode: 603d0...5bc 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni Gå på barer som homofile og biseksuelle normalt går på Anonymkode: 31c4f...723
Te- Presten Skrevet 17. juni #7 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gå på barer som homofile og biseksuelle normalt går på Anonymkode: 31c4f...723 Ei jeg kjenner sa det med et lurt smil og glimt i øyet: å gå på bar som vi/lesbisk for å sjekke er vanskelig. Alle henger på telefonen og venter på at den andre skal ta initiativet. Men om du er sosislt oppegående TS, og flink til å flørte, bør du litt dukkert kunne sende klare signaler om at du er interessert. Om du virkelig vil må du nesten bare stupe i det og tørre å eksponere deg.
AnonymBruker Skrevet 17. juni #8 Skrevet 17. juni Er lesbiske like kresne på utseende som heterofile kvinner? Hvis det er tilfelle må det jo være nesten umulig 😄 Begge parter er like kresne liksom. Anonymkode: b0b86...e70
AnonymBruker Skrevet 17. juni #9 Skrevet 17. juni Den gang jeg var nysjerrig så laget jeg profil på gaysir. Kom i prat med flere, deriblant ei jeg ville ta den videre med, men feiget ut rett før 😅 Anonymkode: 8e70f...153 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå