AnonymBruker Skrevet 17. juni #21 Skrevet 17. juni Gratis skrev (4 minutter siden): Problemet blir uansett kjønn, hvorfor skal han/henne stoppe med deg? Hvorfor skal han/hun test1e skrev (23 minutter siden): Undertegnede var "ungkar" lenge, ble voksen litt senere enn hans like, og jeg har hatt det mye morro den tiden. (Noe som har resultert i at man må stå med buksen på knærne hos legen, noe som ikke er så gøy. Men morro mens det sto på) Etter den perioden har jeg hatt to lange forhold, og jeg er nå gift. Kan vel si jeg har rast fra meg. Min gamle bestemor sa alltid "Det blir folk av de fleste, noen bruker bare litt lengre tid" Klok bestemor. Anonymkode: ed8a3...ed6 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #22 Skrevet 17. juni Vi har nå vært sammen i 20 år. Hvor mange partnere vi hadde før vi møttes har vi aldri snakket om. Det spiller ingen rolle, hverken den ene eller andre veien. Anonymkode: a1420...480 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #23 Skrevet 17. juni Eric_B skrev (58 minutter siden): Jeg hadde det passe morsomt under studiene som har gjort min «bodycount» høy. Der er 20 år siden, det definerer meg ikke. Jeg har hatt samme partner siden jeg møtte hun jeg er gift med for like lenge siden. Uproblematisk . Samme her. Veldig glad for at jeg hadde det gøy og fikk testet ut på det ene og det andre i 20-årene. På samme måte som jeg er glad for at jeg reiste og opplevde masse i samme periode. Nå har jeg hatt sex med samme mann i 15 år, og aldri savnet noe annet. Har aldri skjønt hvorfor man tror høy bodycount har noen sammenheng med feks utroskap. Jeg kjenner folk der det er stikk motsatt. De følte de aldri fikk testet det de skulle tidlig i livet og endte opp med å være utro mot en mann de egentlig elsket. Anonymkode: 71b06...f5a 4 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #24 Skrevet 17. juni For meg er ikke det tallet det går på, men jeg nekter å date noen som har tilfeldig sex. Har du sex utenfor forhold så har du ikke de verdiene jeg har og da har jeg ikke lyst å dele livet mitt med deg. Anonymkode: 76e57...b6f 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #25 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kjønnsdiskriminering er ikke greit... Anonymkode: ed8a3...ed6 Ok, men da velger jeg som mann å bruke den reneste garderoben neste gang jeg er på SATS. Anonymkode: 6e8ee...be9 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #26 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, men da velger jeg som mann å bruke den reneste garderoben neste gang jeg er på SATS. Anonymkode: 6e8ee...be9 Pass på og vask deg godt da 😉 Anonymkode: ed8a3...ed6 1
Snok1 Skrevet 17. juni #27 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjønnsdiskriminering er ikke greit... Anonymkode: ed8a3...ed6 Ikke mat trollet. 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #28 Skrevet 17. juni Jeg har aldri måtte forholde meg til noe antall jeg har hatt noen mening om. Kunne knapt brydd meg mindre. Jeg aner ikke hvor mange seksualpartnere kona mi har hatt før hun møtte meg heller. Eneste scenario jeg kan se for meg hvor antall realistisk kunne hatt betydning, er om hun aldri hadde hatt sex. Da hadde jeg ikke vært særlig interessert. Anonymkode: a28b5...9db 3
Village Skrevet 17. juni #29 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mulig jeg er prippen, men jeg ville ikke date en mann fordi han hadde hatt sex med 50+ stk, det ble for ekkelt for meg, det er 2 år siden og han erklærer stadig sin kjærlighet, men jeg føler han er oppbrukt, så nei takk dette er bare bare en besettelse fra han, han er vel ikke vant med nei. Anonymkode: 3a79b...150 Det er ikke noe galt i at du ikke vil ha en mann som har hatt sex med mange. Som det ikke er noe galt med andre preferanser angående partner som alder, vekt, høyde, hudfarge, eller tidligere ekteskap, barn, rulleblad, utdannelse, yrke, religion, seksuelle preferanser osv. Valget er ditt ut fra dine preferanser. Jeg har ingen problemer med at hun har hatt mange seksualpartnere. Jeg er mer skeptisk til henne hvis hun har hatt få eller ingen. Som jeg er skeptisk hvis hun har vært misbrukt eller har vært prostituert. Skeptisk i form av at jeg ville vært obs på at hun kanskje ikke har et ok forhold til sex som i såfall vil vært negativt. Hvis hun har et bra forhold til sex så spiller slik knapt noen rolle. Du ville ikke valgt meg så lenge jeg ikke tilfredsstiller ditt krav om færre enn 50 partnere. Som jeg ikke ville valgt deg så lenge du ikke aksepterer at jeg har hatt mange partnere. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #30 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): 50+ stykker er ok for en mann, men altfor mange som kvinne. Anonymkode: bc03d...395 Det er ikke opp til deg å vurdere hvilket antall kvinner skal akseptere når det gjelder menn. Anonymkode: 03664...90f 5
Flintis Skrevet 17. juni #31 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mulig jeg er prippen, men jeg ville ikke date en mann fordi han hadde hatt sex med 50+ stk, det ble for ekkelt for meg, det er 2 år siden og han erklærer stadig sin kjærlighet, men jeg føler han er oppbrukt, så nei takk dette er bare bare en besettelse fra han, han er vel ikke vant med nei. Anonymkode: 3a79b...150 For deg er 50+ for mange. For meg har det ikke noe å si. 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #32 Skrevet 17. juni Både og det der. Om man har bikket 40 år, vært singel en del år, da er det sunt å iallefall ha vært med 20-30 stk. Har man vært gift mesteparten av sitt voksne liv, skilt for et par år siden og allikevel rundet 50 partnere, da hadde varsellampene ringt. Men jeg vil heller ha en mann som har prøvd forskjellig, slik at ikke alt mulig kjennes uprøvd ut, enn en mann over 40 år som kun har hatt 3 partnere. Da kan mye plutselig bli mystisk og forlokkende. For de av oss som ikke strever på sex fronten så er det ikke så fryktelig spennende. Mange erfarer også at sex med en partner man har gjensidig tillit og kjærlighet med er den beste sexen. Å bli elsket og begjæret for akkurat den man er. Det er deilig det. Det er også noe fint i det at samboeren min som har hatt sex med mer enn 40 kvinner velger å ha sex med meg, resten av livet. Jeg er god nok til at han vil ha meg hver dag. Det liker jeg ❤️ Anonymkode: f115e...3bb 4
Gratis Skrevet 18. juni #33 Skrevet 18. juni (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi har nå vært sammen i 20 år. Hvor mange partnere vi hadde før vi møttes har vi aldri snakket om. Det spiller ingen rolle, hverken den ene eller andre veien. Anonymkode: a1420...480 Statistikk peker på at jomfruer (mann/kvinne) har mye større mulighet for å være trofaste gjennom hele livet. Å si at det ikke spiller noen rolle er mer enn naivt. Å bruke seg selv som eksempel har liten verdi, men veldig vanlig på kvinneguiden. Endret 18. juni av Gratis 1
Bamseklemmer Skrevet 18. juni #34 Skrevet 18. juni (endret) En klok moden dame på 50 år sa til meg: Ikke ha sex med pripne damer! det var et utrolig smart tips 😉 Endret 18. juni av Bamseklemmer 3
Flintis Skrevet 18. juni #35 Skrevet 18. juni Bamseklemmer skrev (40 minutter siden): En klok moden dame på 50 år sa til meg: Ikke ha sex med pripne damer! det var et utrolig smart tips 😉 Hvordan vet en det?
Topper og daler Skrevet 18. juni #36 Skrevet 18. juni Gratis skrev (53 minutter siden): Statistikk peker på at jomfruer (mann/kvinne) har mye større mulighet for å være trofaste gjennom hele livet. Vis denne statistikken . 1
Jannepåvannet Skrevet 18. juni #37 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): 50+ stykker er ok for en mann, men altfor mange som kvinne. Anonymkode: bc03d...395 Herregud 1
Uanonym bruker Skrevet 18. juni #38 Skrevet 18. juni På et eller annet tidspunkt begynner det å bli for mange. Jeg er enig i at over 50 er for mange. Det handler ikke egentlig om hva han (eller hun) har drevet med før han ble sammen med deg, men om hvilke behov og livsstil det vitner om. Det er trolig mindre sannsynlig at man får en trofast, langvarig partner i en som har hatt over 50 sexpartnere enn en som har hatt tre. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #39 Skrevet 18. juni Har man i det hele tatt noe med det? Og bør man dele det? Om noen har hatt seg med 20 eller 50 eller 70 er helt uvesentlig for meg. Jeg ville heller blitt litt skeptisk om noen i 40-åra bare hadde vært med 5 stk, uten at det lå et livslangt fast fohold i bunn. Jeg har mista tellinga selv også tror jeg, Midt i livet og vært med på mye gøy. Fortid kan ikke viskes ut uansett. Anonymkode: 34f00...29f 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #40 Skrevet 18. juni 50 er da alt for mange! Tenker at da er sex noe en person har med hvem som helst. Og hva er sjansen for at denne personen klarer å holde seg til en fast partner resten av livet? Jeg har hatt en sexpartner og min mann har hatt en sexpartner, altså vi har kun hatt hverandre. Det er en helt fantastisk følelse. Anonymkode: 1381b...7f2 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå